Uusi palstalainen esittäytyy!

:wave:
Harvinaisen helppoo: jos on joku huonosti kerrot siitä ja jos joku on hyvin et kerro. Ja jos huomaat ei joku rikkoo näitä sääntöjä niin
a. kettuilet ko. henkilölle
b. muistat rikkomuksen seuraavat 3 vuotta ja muistutat myös syntistä tasasin väliajoin
c. joka ketjuun voi huutaa porvoo (mielellään harmaana, tack)

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Harvinaisen helppoo: jos on joku huonosti kerrot siitä ja jos joku on hyvin et kerro. Ja jos huomaat ei joku rikkoo näitä sääntöjä niin
b. muistat rikkomuksen seuraavat 3 vuotta ja muistutat myös syntistä tasasin väliajoin
Täytyykin tallentaa nämä ohjeet muistiin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Maple Blondie:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Täytyykin tallentaa nämä ohjeet muistiin :D
Hyvä tyttö *taputtaa päähän* :xmas:

mä en usko suo
sä oot kuitenkin taas joku nikkiänsä vaihtanut tai harmaasta häiriköstä vaihtanut tyhjäntoimittaja. näin mä ainakin aina teen ja kaik sanoo tervetuloa vaik oon banneineen ollu palstalla jo 6 vuotta.

tuulis vielä harmaana
minervan ohjeisiin lisään vielä: ymmärrä tahallasi asiat väärin,niin että ko.asian kirjoittanut joutuu vääntämään rautalangasta mitä tarkoitti. :D teretulemast palstan ihmeelliseen maailmaan.

Yhteistyössä