Kaverini, 27v otti huulilävistyksen!

• Viestiketjun aloittaja jotenki?
  • Ensimmäinen viesti
Suzyanne
No huhhuh, eikö tuo nyt ole vähän rajoittunutta ajatella noin? Täällä pk-seudulla näkee läväreitä yli 5-kymppisilläkin, ja jopa naisilla. =)

*muoks* Minä otin 33-vuotiaana kulmalävistyksen, ja olisin pitänytkin sitä, ikävä kyllä koru lähti eräänä yönä itsekseen pois, reikä umpeutui, enkä sitten enää tullut ottaneeksi uutta.

Ei se minusta ole todellakaan iästä kiinni, kelle ne sopii. Tyylistä ja persoonasta enemmän.

Siis OMG :eek: Miten se ees kehtaa kulkee ihmisten ilmoilla :whistle: ;)

Nimim. Viimesin lävistys pari kuukautta sitten, ikää kohta 29v :wave: (ja siis melkovarmasti vielä ainakin kaksi lävistystä tulossa jossain vaiheessa :D )

Mä en oikein tiedä, missä se ikäraja menee, paitsi tietty, että on 18v.

Jos mä tykkäisin läväreistä, niin iästäni huolimatta voisin mennä ottamaan sellaisen vaikka huomenna. Mutta helppohan se on sanoa, kun en pidä läväreistä =)

Työkaverini oli joskus vuosia vuosia,siis todella vuosia sitten päättänyt, että jos hän vielä 50-vuotiaana haluaa tatskan, hän menee sen ottamaan. Niinhän hän sitten teki ja kyllä meitä nauratti, kun yksi tyyppi meinas, että ei ymmärrä, että tollaista tehdään hetken mielijohteesta..... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:
Mä ajattelin ottaa napalävärin kunhan tää viimenen masukki tulee ulos. Oonko mä sit liian vanha siihen? ikää kuitenkin jo 38v :eek:
Selkee neljänkympin kriisi.
Eikö oo mahtavaa että kaiken voi selittää ikäkriiseillä. Voi ikäänkuin näyttää muidenkin silmissä täysjärkiseltä kun nyt on vaan se kriisi!

no mikäs siinä nyt on niin ihmeellistä?

onko jotenkin parempi että se lävistys on otettu teininä ja koru on edelleen paikallaan 27-vuotiaana? ..voi sitten selitellä että "kun hurjina nuoruusvuosina tuli otettua, enhän minä muuten, se vaan jäi siihen.."
vai onko 27v vaan liian vanha pitämään lävistyskoruja ylipäätään, mikähän ikä sitten mahtaisi olla takarajana niiden pitämiselle?

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:
Mä ajattelin ottaa napalävärin kunhan tää viimenen masukki tulee ulos. Oonko mä sit liian vanha siihen? ikää kuitenkin jo 38v :eek:
Selkee neljänkympin kriisi.
Eikö oo mahtavaa että kaiken voi selittää ikäkriiseillä. Voi ikäänkuin näyttää muidenkin silmissä täysjärkiseltä kun nyt on vaan se kriisi!
Eli mä voin sit vedota et tuli neljänkympin kriisi :D
Mä oisin ottanut jo aiemmin mut olen aina ajatellut et se voi mennä pilalle kun maha venyy raskauksissa. Maha on säilynyt ilman arpia ja palautuu aina ihan nätiks niin siks ajattelin eikä toi mieskään vastustele napaläväriä.

vieras
Mulla eka tatuointi otettu 18 v, seuraava 22 v. ja kolmas 25 v. Nyt 31-vuotiaana menen kohta ottamaan neljännen. Nenälävistys tuli otettua 27 v., tykkään siitä tosi paljon. Tyylini on naisellinen ja klassinenkin, töissä esimiestehtävissä. Ei tartte ajatella noin stereotypisesti enää nykypäivänä sentään...

niin..
Minäikin hain huuleen joku aika sitten. Olen 30 v ja nyt alahuulessa keskellä on kaunis kirkas pieni kivikoru :) Musta se on nätti vaikkakin siskoni ja äitini mielestä NIIN teini ja kamala koru.. No, makuasioista ei voi kiistellä..

Yhteistyössä