En ole Blume

ihmeakka
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Mitä sä Björn haet tällä jankuttamisella?
Totean vaan ääneen että jotkut on aika perkeleen tyhmiä kun uskovat kaiken mitä sanotaan tai näkevät :eek:
En ole lukenut koko aik. ketjua, mutta..
Sinähän se olet tässä tomppeli aikuiseksi. Oletko minkä ikäinen?

hei
Alkuperäinen kirjoittaja ihmeakka:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Mitä sä Björn haet tällä jankuttamisella?
Totean vaan ääneen että jotkut on aika perkeleen tyhmiä kun uskovat kaiken mitä sanotaan tai näkevät :eek:
En ole lukenut koko aik. ketjua, mutta..
Sinähän se olet tässä tomppeli aikuiseksi. Oletko minkä ikäinen?
Tähän oli hyvä lopettaa :)

Rukoilijasirkka
:D Hih.

Minua huvittaa, kun kaikilla on niin kauhea tarve spekuloida, kuka se blume oikein oli. Muakin ehdotettiin, koska olen kuvissani ihan ruman näköinen. Mutta se ehdotus kumottiin, koska en olisi tarpeeksi älykäs. Sekin kumottiin, koska Tripod on ehkä auttanut minua. :D

Mutta näköjään Bjorni olikin se! :D

Yksityisviestejäkin on lähetelty palstalaisille ja kyselty heiltä sillä tavalla, että ovatko he blume.

Alkuperäinen kirjoittaja tuitui:
Voi sua, pikku Björn. Niin kovaa kuin se suhun näytti kolahtavankin, niin tulitpa ihan itse todistaneeksi että sinä _olet_ liian yksinkertainen ollaksesi Blume. No, ehkä sä viisastut vielä ajan kanssa, toivotaan näin :hug:
Annoin yleisölle mitä se pyysi, mutta ei minun ollut tarkoituskaan pitää mitään blume-kulisseja yllä, jos niiden kestävyydellä mittaat älykkyyttä. Minusta löytyy sellaista perusrehellisyyttä, teen kyllä pieniä käytännön piloja, mutta lopulta korjaan aiheuttamani väärinkäsitykset, kuten tässä.

Tällä palstalla on ihmisiä, joilla on kanssani samanlainen huumorintaju, ja esimerkiksi kyseistä turkilmaksen blume-ketjua seuraamalla tajusivat, että tämä on vitsi. (e.g mot, i suppose...)

En osoita ketään sormella, mutta sitten on myös niitä, erilaisella huumorintajulla varustettuja, jotka peräänkuuluttavat minua ja tempauksiani typeriksi. Eivät ymmärrä koko volangin heittoa, ja ottavat palasia sieltä täältä ja kehittelevät omia totuuksiaan, aloittavat keskusteluja kuten nyt nähty björn = blume. Yhden keskustelun sisäpiirivitsi paisuu koko palstan tietoisuuteen, "hanki elämä", "voiko se olla kahden lapsen äiti", kommentoidaan, kun juttu on jo muuttunut monen suun kautta.

Älykkyys tuntuu olevan sinulle meriitti, mutta itse pidän tärkeämpänä olla pidetty tiettyjen ihmisten keskuudessa. Mitä teet älyllä, jos olet aina yksin?

• Tykkää
Reactions: Randomi Buddy
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
jaahas, taaskaan mä en tiedä mitä täällä on tapahtunut :eek:
ollaan yhdessä pihalla :eek:
Björn kirjautui blumen tunnuksilla plussalle ja otti screenshotin, eix oo jännää ;)
idioottihan se on ennenmminki ku jännää :eek:
Miksi olisi idiootti tolla perusteella?

vieras
Björn kirjautui blumen tunnuksilla plussalle ja otti screenshotin, eix oo jännää ;)
tää on hauska ilmiö. ensin ollaan pihalla kuin lumiakka, joku tulee selventämään asiaa vähän sinne päin (eli ei yhtään) ja sitten haukutaan kuorossa idiootiksi kun muutkin ovat siihen asti haukkuneet :D ja edelleenkään ei tiedetä mistä on kyse. bra-vou!

tää on hauska ilmiö. ensin ollaan pihalla kuin lumiakka, joku tulee selventämään asiaa vähän sinne päin (eli ei yhtään) ja sitten haukutaan kuorossa idiootiksi kun muutkin ovat siihen asti haukkuneet :D ja edelleenkään ei tiedetä mistä on kyse. bra-vou!
selvennettinhän tuossa asiaa, björn on ilmeisesti kuvitellut olevansa hauska ja esiintynyt blume nikillä. tai sitten se on jostain saanut tunnukset selville ja kirjautunut niillä. yhtä idioottimaista kumpikin.
luin äsken sen ketjun jossa tämä kuva tuli ilmi

Rukoilijasirkka
selvennettinhän tuossa asiaa, björn on ilmeisesti kuvitellut olevansa hauska ja esiintynyt blume nikillä. tai sitten se on jostain saanut tunnukset selville ja kirjautunut niillä. yhtä idioottimaista kumpikin.
luin äsken sen ketjun jossa tämä kuva tuli ilmi
Voi että miten tän nyt sulle selittäs, ku ethän sä ole tajunnut ollenkaan. :(

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Voi että miten tän nyt sulle selittäs, ku ethän sä ole tajunnut ollenkaan. :(
no selittäppä sitten
Enpä taida viitsiä, annan sun luulla, että bjorn on idiootti ja että sä itse olet viksu.
:LOL: et taida osata selittää
Eipä siinä tarvitse osata mitään, että lukee keskusteluja täällä, ennenkuin käy haukkumaan.

Joskus harmittaa että en palstaile niin ahkeraan ku eräät täällä, joten oon aina yleensä aikasta pihalla näistä tällasista ketjuista. Mutta onnex jotkut välillä selventää että mistä on kyse :D . Tuntuu että jää paljosta paitsi :LOL:

hullu
no prkl ku rupee ihan ärsyttämään tämä typerä juttu. te viisaammat jotka olette saaneet selonteon asioitten kulusta, voisitteko nyt ystävällisesti kertoa MITÄ TAPAHTUI?

Yhteistyössä