Alkuperäinen kirjoittaja tuitui:
Voi sua, pikku Björn. Niin kovaa kuin se suhun näytti kolahtavankin, niin tulitpa ihan itse todistaneeksi että sinä _olet_ liian yksinkertainen ollaksesi Blume. No, ehkä sä viisastut vielä ajan kanssa, toivotaan näin :hug:
Annoin yleisölle mitä se pyysi, mutta ei minun ollut tarkoituskaan pitää mitään blume-kulisseja yllä, jos niiden kestävyydellä mittaat älykkyyttä. Minusta löytyy sellaista perusrehellisyyttä, teen kyllä pieniä käytännön piloja, mutta lopulta korjaan aiheuttamani väärinkäsitykset, kuten tässä.
Tällä palstalla on ihmisiä, joilla on kanssani samanlainen huumorintaju, ja esimerkiksi kyseistä turkilmaksen blume-ketjua seuraamalla tajusivat, että tämä on vitsi. (e.g mot, i suppose...)
En osoita ketään sormella, mutta sitten on myös niitä, erilaisella huumorintajulla varustettuja, jotka peräänkuuluttavat minua ja tempauksiani typeriksi. Eivät ymmärrä koko volangin heittoa, ja ottavat palasia sieltä täältä ja kehittelevät omia totuuksiaan, aloittavat keskusteluja kuten nyt nähty björn = blume. Yhden keskustelun sisäpiirivitsi paisuu koko palstan tietoisuuteen, "hanki elämä", "voiko se olla kahden lapsen äiti", kommentoidaan, kun juttu on jo muuttunut monen suun kautta.
Älykkyys tuntuu olevan sinulle meriitti, mutta itse pidän tärkeämpänä olla pidetty tiettyjen ihmisten keskuudessa. Mitä teet älyllä, jos olet aina yksin?