en usko
en usko! :attention: jos ottaa kuvakaappauksen, sitä EI pysty jälkeenpäin muokkaamaan! olen tietokonealalla joten todellakin tiedän
Ja minä olen tehnyt muokkauksia kuvakaappaukseen satoja kertoja, joten todellakin tiedänAlkuperäinen kirjoittaja en usko:en usko! :attention: jos ottaa kuvakaappauksen, sitä EI pysty jälkeenpäin muokkaamaan! olen tietokonealalla joten todellakin tiedän
:wave: ,mie oon teijän kanssa sit myös ulkoruokinnassaAlkuperäinen kirjoittaja plääh:ollaan yhdessä pihallaAlkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:jaahas, taaskaan mä en tiedä mitä täällä on tapahtunut
hmm, ilmeisesti tekemisen puutetta ollutAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Björn kirjautui blumen tunnuksilla plussalle ja otti screenshotin, eix oo jännääAlkuperäinen kirjoittaja plääh:ollaan yhdessä pihallaAlkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:jaahas, taaskaan mä en tiedä mitä täällä on tapahtunut
joo selitä, mäkään en tajunnut ollenkaan, lopultakaan, vaikuttaa vaan siltä että porukoilla on liian vähän tekemistäAlkuperäinen kirjoittaja plääh:no selittäppä sittenAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Voi että miten tän nyt sulle selittäs, ku ethän sä ole tajunnut ollenkaan.
ja mammoja vedetään taas kuin pässejä narussaAlkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:hmm, ilmeisesti tekemisen puutetta ollutAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Björn kirjautui blumen tunnuksilla plussalle ja otti screenshotin, eix oo jännääAlkuperäinen kirjoittaja plääh:ollaan yhdessä pihallaAlkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:jaahas, taaskaan mä en tiedä mitä täällä on tapahtunut
samaa ihmettelenAlkuperäinen kirjoittaja Kirraava Kuuppa:Mä en kyllä kertakaikkiaan tajua, miksi sitä Blumea pitää täällä joka ikinen päivä ihmetellä. Oikeestiko teitä jaksaa kiinnostaa joku nobody noin paljon?
Kauheeta jos tollanen ihminen oikeesti on tietokonealalla!Alkuperäinen kirjoittaja en usko:en usko! :attention: jos ottaa kuvakaappauksen, sitä EI pysty jälkeenpäin muokkaamaan! olen tietokonealalla joten todellakin tiedän
Tämä on sitä kuuluissaa kaksplussan sarkasmia, edelleen ei kannata ottaa vakavasti...Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kauheeta jos tollanen ihminen oikeesti on tietokonealalla!Alkuperäinen kirjoittaja en usko:en usko! :attention: jos ottaa kuvakaappauksen, sitä EI pysty jälkeenpäin muokkaamaan! olen tietokonealalla joten todellakin tiedän
Ai, no niin taisikin olla. :ashamed: En tajunnu.Alkuperäinen kirjoittaja virran olli:Tämä on sitä kuuluissaa kaksplussan sarkasmia, edelleen ei kannata ottaa vakavasti...Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kauheeta jos tollanen ihminen oikeesti on tietokonealalla!Alkuperäinen kirjoittaja en usko:en usko! :attention: jos ottaa kuvakaappauksen, sitä EI pysty jälkeenpäin muokkaamaan! olen tietokonealalla joten todellakin tiedän
Oma peruslähtökohtani tässä elämässä on, että ihmistä pitää uskoa. Se on sitten sen ihmisen OMA häpeä, jos valehtelee.