En ole Blume

Htt
hyvät ihmiset. eihän siihen olis tarvinnu edes photoshoppia tai muutakaan kuvankäsittelyohjelmaa. Menee vaan sivun lähdekoodiin, muuttaa pari sanaa - kuten kirjautuneen nimen -, ottaa kuvakaappauksen, ja se oli siinä. eikä tarvi sekuntiakaan edes miettiä tuliko oikee fontti tai näkyykö muokkauksen reunat.

xxx
Alkuperäinen kirjoittaja en usko:
en usko! :attention: jos ottaa kuvakaappauksen, sitä EI pysty jälkeenpäin muokkaamaan! olen tietokonealalla joten todellakin tiedän
Ja minä olen tehnyt muokkauksia kuvakaappaukseen satoja kertoja, joten todellakin tiedän ;)

vieras
"joku keksii vahingossa blumen tunnukset kaksplussalle"
"joku löytää vahingossa blumen kuvan internetin syövereistä googlen kuvahaulla"
"jotkut seuraa kuola suupielistä valuen tätä draamaa"
"jotkut ei tiedä mitä huumori on"
"mut kaikkien pitäis ymmärtää, että tämä on virtuaalimaailma, ei se IRL joten ei oteta vakavasti tätäkään viestiä"

hah
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
jaahas, taaskaan mä en tiedä mitä täällä on tapahtunut :eek:
ollaan yhdessä pihalla :eek:
Björn kirjautui blumen tunnuksilla plussalle ja otti screenshotin, eix oo jännää ;)
hmm, ilmeisesti tekemisen puutetta ollut
ja mammoja vedetään taas kuin pässejä narussa :D

virran olli
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
en usko! :attention: jos ottaa kuvakaappauksen, sitä EI pysty jälkeenpäin muokkaamaan! olen tietokonealalla joten todellakin tiedän
Kauheeta jos tollanen ihminen oikeesti on tietokonealalla! :eek:
Tämä on sitä kuuluissaa kaksplussan sarkasmia, edelleen ei kannata ottaa vakavasti...

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja virran olli:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kauheeta jos tollanen ihminen oikeesti on tietokonealalla! :eek:
Tämä on sitä kuuluissaa kaksplussan sarkasmia, edelleen ei kannata ottaa vakavasti...
Ai, no niin taisikin olla. :ashamed: En tajunnu. :D

Yhteistyössä