En ole Blume

MOT
En tiedä tätä rollolaistarinaa, mutta ihan hyvä juttu demonstroida miten helpot ratkaisut ja hätäisten johtopäätelmien tekemiset osuvat useinkin pieleen. Tavalla juju on ymmärtää mitä tarkoittaa sanonta "Niin se on jos siltä näyttää siltä".

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Mitä sä Björn haet tällä jankuttamisella?
Totean vaan ääneen että jotkut on aika perkeleen tyhmiä kun uskovat kaiken mitä sanotaan tai näkevät :eek:
Tää on kyllä niiiiiiiiin totta.
no entäs ne jotka tekevät mitä tahansa saadakseen huomiota...vieläpä netissä..
Hävettääkö myöntää että menit lankaan :saint:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Totean vaan ääneen että jotkut on aika perkeleen tyhmiä kun uskovat kaiken mitä sanotaan tai näkevät :eek:
Tää on kyllä niiiiiiiiin totta.
no entäs ne jotka tekevät mitä tahansa saadakseen huomiota...vieläpä netissä..
Hävettääkö myöntää että menit lankaan :saint:
no nyt kun tätä aikani pohdin niin ei, ei mua hävetä =) Ja vaikka tämä Blume-kysymys onkin kiinnostava niin siitä huolimatta mua mietyttää ihmisten motiivit ja sun huomionkipeytesi. Edelleen, en ole itse yhtään sen parempi, samassa veneessä ollaan.

hemuli
Vaikka en nyt just tota aihettaa ole ollut täällä seuraamassa :) ilmeisen kivaa on ollu :)
Niin sellaisen kommentin vois heittää, et ihmiset unohtaa täällä välillä (usein) et tää on netti ja sen nikin takana voi olla kuka vaan. Et ei välttämättä just se joka väittää olevansa. Sama ku lapsia varoitellaan et ihana ruskeasilmäinen 12v Kalle voiki olla läski, kalju, hikinen 60v Kalle siellä nettipersoonan takana oikeesti. Jotenki et miten sitä ei voi ymmärtää, et vaikka itse esiintyisi omana itsenään niin kaikki ei niin tee.
Sori vuodatus :ashamed:

Elmerin kana
Oma peruslähtökohtani tässä elämässä on, että ihmistä pitää uskoa. Se on sitten sen ihmisen OMA häpeä, jos valehtelee.

tuitui
Voi sua, pikku Björn. Niin kovaa kuin se suhun näytti kolahtavankin, niin tulitpa ihan itse todistaneeksi että sinä _olet_ liian yksinkertainen ollaksesi Blume. No, ehkä sä viisastut vielä ajan kanssa, toivotaan näin :hug:

Yhteistyössä