Varmaan blumena esiintyminenkin on jossain pykälässä kielletty, kun rollolaisenakin on :'(Alkuperäinen kirjoittaja MOT:Mistä syystä sinut pitäisi bannata?
Mitenhän mä sen valmiiks mietin? Luin sun ajatukset et "björn leikkii tänään blumea"Alkuperäinen kirjoittaja Björn:minervakin oli oikein valmiiksi miettinyt että olen varmaan kaapannut blumen nimimerkin jotenkin B) pointsit siitä!
Totean vaan ääneen että jotkut on aika perkeleen tyhmiä kun uskovat kaiken mitä sanotaan tai näkevätAlkuperäinen kirjoittaja ?:Mitä sä Björn haet tällä jankuttamisella?
Ootte te tosikkoja. Vai ootteko?Alkuperäinen kirjoittaja -:):Huomiohuora
:attn: :attn:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Täh?
Ootteks kuullu elämästä?
Tää on kyllä niiiiiiiiin totta.Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Totean vaan ääneen että jotkut on aika perkeleen tyhmiä kun uskovat kaiken mitä sanotaan tai näkevätAlkuperäinen kirjoittaja ?:Mitä sä Björn haet tällä jankuttamisella?
no entäs ne jotka tekevät mitä tahansa saadakseen huomiota...vieläpä netissä..Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Tää on kyllä niiiiiiiiin totta.Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Totean vaan ääneen että jotkut on aika perkeleen tyhmiä kun uskovat kaiken mitä sanotaan tai näkevätAlkuperäinen kirjoittaja ?:Mitä sä Björn haet tällä jankuttamisella?
Hävettääkö myöntää että menit lankaan :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no entäs ne jotka tekevät mitä tahansa saadakseen huomiota...vieläpä netissä..Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Tää on kyllä niiiiiiiiin totta.Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Totean vaan ääneen että jotkut on aika perkeleen tyhmiä kun uskovat kaiken mitä sanotaan tai näkevätAlkuperäinen kirjoittaja ?:Mitä sä Björn haet tällä jankuttamisella?
no nyt kun tätä aikani pohdin niin ei, ei mua hävetä =) Ja vaikka tämä Blume-kysymys onkin kiinnostava niin siitä huolimatta mua mietyttää ihmisten motiivit ja sun huomionkipeytesi. Edelleen, en ole itse yhtään sen parempi, samassa veneessä ollaan.Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Hävettääkö myöntää että menit lankaan :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no entäs ne jotka tekevät mitä tahansa saadakseen huomiota...vieläpä netissä..Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Tää on kyllä niiiiiiiiin totta.Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Totean vaan ääneen että jotkut on aika perkeleen tyhmiä kun uskovat kaiken mitä sanotaan tai näkevätAlkuperäinen kirjoittaja ?:Mitä sä Björn haet tällä jankuttamisella?
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Totean vaan ääneen että jotkut on aika perkeleen tyhmiä kun uskovat kaiken mitä sanotaan tai näkevät [/quoteAlkuperäinen kirjoittaja ?:Mitä sä Björn haet tällä jankuttamisella?
säkään et kyl ihan täys markka voi olla...
Oma peruslähtökohtani tässä elämässä on, että ihmistä pitää uskoa. Se on sitten sen ihmisen OMA häpeä, jos valehtelee.Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Totean vaan ääneen että jotkut on aika perkeleen tyhmiä kun uskovat kaiken mitä sanotaan tai näkevätAlkuperäinen kirjoittaja ?:Mitä sä Björn haet tällä jankuttamisella?