Hakutulokset

1. Piikkikampa

Herkkugalluppi

sipsit pitäisin ja keksit & pikkuleivät jäis ihan helposti.
  2. Piikkikampa

kalluppia: minkäikänen muksu on sinusta liian vanha juomaan tuttipullosta ?

Fiilispohjalta sanoisin että yli 1v, johtunee varmaan osittain myös siitä että oma ainokainen on juonut nokkamukista jostain reilu puolvuotiaasta lähtien ensin vettä ja imetyksen loputtua maidot ja muut. Skipattiin siis vaan se tuttipullovaihe kokonaan kun tuntui turhalta enää siinä vaiheessa...
  3. Piikkikampa

Palstalta saa sen kuvan, että suomalaiset naiset ovat kylmiä ja haluttomia sängyssä!

eikös kylmän ja haluttoman vastakohta olekaan kuuma ja halukas :whistle: mietin vaan jotta mistä tuo radikaali tuli, ja mikä nyt ylipäätään enää on radikaalia.. :saint: ;)
  4. Piikkikampa

Onko kokemuksia tummennetuista auton etulaseista? Puuttuuko poliisit?

Miehellä meni vuosia läpi katsastuksista ilman mitään sanomisia (edellinen omistaja oli laittanut, siististi laitetut, ei mitkään kamalan tummat, mutta tummennukset selkeästi kuitenkin). Lopulta poliisi huomasi jossain ratsiassa, kun oli yläkulma kalvosta alkanut hieman repsottaa ja tuli...
  5. Piikkikampa

Mitäköhän pojalla on? (Sis. kuvan.)

Hikinäpyt mullakin tulee ekana mieleen, tytöllä samannäköisen totesi allergialääkäri (vähän sattumalta muussa yhteydessä) juuri hikinäpyiksi. Sanoi että helppo tapa testata onko sitä vai jotain muuta on venyttää sormilla ihoa näpyn ympäriltä kireäksi ja jos näppy tuossa "häviää" näkyvistä, ois...
  6. Piikkikampa

Hän niin kaunis...

ihana :heart: :)
  7. Piikkikampa

Ymmärtääkö joku jotain jostain evästeistä tai mistälie..? Auttakee tyhmää!

:flower: No tolla löyty! Paitsi ettei paljon auttanu kun ne evästeet olikin jo sallittu :| Mikähän tuota sitten rassaa?! ..tais jäädä tilaus tekemättä.. :(
  8. Piikkikampa

Uusi täällä taas!

:D :wave:
  9. Piikkikampa

no sanos muuta, koko illan väänsin tota tilausta ja olin ihan onnessani, ja sitten tämä.. :'(
  10. Piikkikampa

Siis yritän tehdä tilausta nettikaupasta ja korttimaksu ei onnistu. Muistin sitten että sama ongelma oli joskus jonkun suomalaisenkin verkkokaupan kanssa, ja niiden tuki höpisi jostain evästeistä (ehkä?) joissa ilmeisesti ois mun koneella vika ettei toimi.. :o mutta kun enhän mä sellasia...
  11. Piikkikampa

Mä oon tänään miettinyt Blumea

Kiitti Turkilmas päivityksestä :flower: :) Saakeli, täällähän on ihan äksöniä sillon kun en ehi seurailla, täytynee tihentää palstailua :o :D
  12. Piikkikampa

lookfantasticilta (tai muuten Englannista) tilanneet, apuja??

oii, kiitos kaikki te ihanat :flower: taidampa uskaltaa siis tilata sieltä! :)
  13. Piikkikampa

Mä oon tänään miettinyt Blumea

No nyt ihan häiritsee, kun en oo yhtään perillä mitä tässä Blume-asiassa on tapahtunut, kertoisitteko vähän taustoja, jookos :xmas: Harmailin siis aiemmin ja muistan tuon nikin ja että siinä jotain hämärää epäiltiin olevan, sitten oli kuitenkin vähän mulla taukoa palstailussa ennen kuin...
  14. Piikkikampa

lookfantasticilta (tai muuten Englannista) tilanneet, apuja??

No mähän sitten aloin ihmetellä noita brittien nettikauppoja ton yhen toisen ketjun innottamana, mutta mua hämmentää noi kaikki lisäkulut mitä noihin tilauksiin tulee (niitä tietoja on kovin työläs etsiä joka sivulta erikseen, kun yrittää vertailla) ja sitten vielä se jatkuva puntien kääntäminen...
  15. Piikkikampa

Minkäväriset vaunut ostit kun et tiennyt tuleeko tyttö vai poikavauva???

violetit vaunut ostettiin. yhdeltä kaverilta tuli kommentti, että: "ai te tiedätte että on tyttö tulossa, ettekai muuten ois ton värisiä vaunuja ostanu!" :o No, ei kyllä tiedetty (tosin tyttöhän sieltä sitten tuli), meistä nuo oisvat käyneet kyllä kummalle vaan. :whistle:
  16. Piikkikampa

Miksi lopetan niin monet palstan ketjut ?

Juu, voisinkin vaihtaa nikikseni Ketjuntappaja, ois vähän kuvaavampi.. :xmas:
  17. Piikkikampa

Voiko tästä jäädä lapselle jotain traumoja tms? (itkeny aamulla yksin sängyssä eikä kukaan oo hakenu pois)

ootko jutellut teinin vanhempien kanssa asiasta (tai aiotko)? ..vois ehkä olla vanhemmilla paikka keskustella lapsensa kanssa vastuun kantamisesta, kun ei näköjään tuohon ikään ole sitä vielä oppinut. ei ole musta mitenkään ylireagoitua, sillä jos pienen lapsen hoitovastuuseen lupautuu, se...

Yhteistyössä