tämäpä tuli mullekin mieleen tai sinilevävedessä uinti...kartoittakaa uimapaikat missä uinut ja millasta vettä?Alkuperäinen kirjoittaja mie:järvisyyhy??
Ei.Alkuperäinen kirjoittaja poi:onko pojallasi jokin lääkekuuri meneillä tai vasta ollut?
mun poika hikoilee myös paljon, eikä ole ennen tullut. Tämä helteiden hikoilu nyt on vain niiiiiin erinlaista mitä normaalisti, oma poika nojaillut nahkasohvassa, se jo riittää tuollaiseen selkään.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Hikoillut on paljon muutenkin, muttei ole tuollaista tullut, suihkussa käy päivittäin. Aurinkoa ei ole saanut selkään, aina paita päällä ulkona. Hikinäpyt tuli kyllä itellekin mieleen ekana... Merenrannalla kävivät eilen, mutten usko, että kävi uimassa.
Mun lapsel on samanlaista kaulassa ja taipeissa, ilmestyi hikisimpinä päivinä. Ei käyty uimassa meressä tai sellaisissa, ei mitään uutta pesuainetta, ei lääkekuuria, ei uusia ruoka-aineita.Alkuperäinen kirjoittaja t:ei kai hiki näppylöitä ois noin saatanasti
Alkuperäinen kirjoittaja Liinus:Mun lapsel on samanlaista kaulassa ja taipeissa, ilmestyi hikisimpinä päivinä. Ei käyty uimassa meressä tai sellaisissa, ei mitään uutta pesuainetta, ei lääkekuuria, ei uusia ruoka-aineita.Alkuperäinen kirjoittaja t:ei kai hiki näppylöitä ois noin saatanasti
Hikeä ja hiekkaleikkejä vain, väheni kyllä kun käytin pari kertaa päivässä suihkussa ja kuivasin hyvin ja nyt kun on muutenkin jo pikkuisen viileämpää.[/quote
niin kaihan se tietenki on ihan yksilöllistä.
Eip. Jospa ne sitten hikinäppyjä olis. Kolmella sisaruksellaan ei ole mitään.Alkuperäinen kirjoittaja maomao:mpr:n vasta saanut?
Ok, pitääpä ilmoittaa exälle, kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja Piikkikampa:Hikinäpyt mullakin tulee ekana mieleen, tytöllä samannäköisen totesi allergialääkäri (vähän sattumalta muussa yhteydessä) juuri hikinäpyiksi. Sanoi että helppo tapa testata onko sitä vai jotain muuta on venyttää sormilla ihoa näpyn ympäriltä kireäksi ja jos näppy tuossa "häviää" näkyvistä, ois kyseessä hikinäpyt.