Mitäköhän pojalla on? (Sis. kuvan.)

tätä veikkaan minä
Mun pojalla samanlainen selkä, johtuu ihan kuumuudesta, auringosta ja hikoilusta

lähti parissa päivässä, aurinkorasva kirveli, eli ei kannata välttämättä laittaa sen päälle mitään

Hikoillut on paljon muutenkin, muttei ole tuollaista tullut, suihkussa käy päivittäin. Aurinkoa ei ole saanut selkään, aina paita päällä ulkona. Hikinäpyt tuli kyllä itellekin mieleen ekana... Merenrannalla kävivät eilen, mutten usko, että kävi uimassa.

:/
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Hikoillut on paljon muutenkin, muttei ole tuollaista tullut, suihkussa käy päivittäin. Aurinkoa ei ole saanut selkään, aina paita päällä ulkona. Hikinäpyt tuli kyllä itellekin mieleen ekana... Merenrannalla kävivät eilen, mutten usko, että kävi uimassa.
mun poika hikoilee myös paljon, eikä ole ennen tullut. Tämä helteiden hikoilu nyt on vain niiiiiin erinlaista mitä normaalisti, oma poika nojaillut nahkasohvassa, se jo riittää tuollaiseen selkään.

Liinus
Alkuperäinen kirjoittaja t:
ei kai hiki näppylöitä ois noin saatanasti
Mun lapsel on samanlaista kaulassa ja taipeissa, ilmestyi hikisimpinä päivinä. Ei käyty uimassa meressä tai sellaisissa, ei mitään uutta pesuainetta, ei lääkekuuria, ei uusia ruoka-aineita.
Hikeä ja hiekkaleikkejä vain, väheni kyllä kun käytin pari kertaa päivässä suihkussa ja kuivasin hyvin ja nyt kun on muutenkin jo pikkuisen viileämpää.

Hikinäpyt mullekin tulee mieleen.

meillä on kuopuksella ollut kans ihan pientä syherö näppyä yläselkä ja toinen olkavarsi täynnä, yhtäkkiä muutoma päivä sitten tuli ja katosikin tässä jo pois.

Ja ainakin meillä pojalla näppyä oli aika runsaasti.

t
Alkuperäinen kirjoittaja Liinus:
Alkuperäinen kirjoittaja t:
ei kai hiki näppylöitä ois noin saatanasti
Mun lapsel on samanlaista kaulassa ja taipeissa, ilmestyi hikisimpinä päivinä. Ei käyty uimassa meressä tai sellaisissa, ei mitään uutta pesuainetta, ei lääkekuuria, ei uusia ruoka-aineita.
Hikeä ja hiekkaleikkejä vain, väheni kyllä kun käytin pari kertaa päivässä suihkussa ja kuivasin hyvin ja nyt kun on muutenkin jo pikkuisen viileämpää.[/quote

niin kaihan se tietenki on ihan yksilöllistä.

Hikinäpyt mullakin tulee ekana mieleen, tytöllä samannäköisen totesi allergialääkäri (vähän sattumalta muussa yhteydessä) juuri hikinäpyiksi. Sanoi että helppo tapa testata onko sitä vai jotain muuta on venyttää sormilla ihoa näpyn ympäriltä kireäksi ja jos näppy tuossa "häviää" näkyvistä, ois kyseessä hikinäpyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Piikkikampa:
Hikinäpyt mullakin tulee ekana mieleen, tytöllä samannäköisen totesi allergialääkäri (vähän sattumalta muussa yhteydessä) juuri hikinäpyiksi. Sanoi että helppo tapa testata onko sitä vai jotain muuta on venyttää sormilla ihoa näpyn ympäriltä kireäksi ja jos näppy tuossa "häviää" näkyvistä, ois kyseessä hikinäpyt.
Ok, pitääpä ilmoittaa exälle, kiitos.

Yhteistyössä