Reilua epäillä heti ensimmäiseksi. Jospa ensin tutkitaan ja sitten vasta hutkitaan, okei?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:uudesta niin varmuuta ole. mutta moro kuitenki :wave:
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Moro Blume B)
Noo ei vaan, tervetuloa :wave:
mä vaan tein niinkun täällä on tapana. huumorintajuttomasti epäilen... B)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Reilua epäillä heti ensimmäiseksi. Jospa ensin tutkitaan ja sitten vasta hutkitaan, okei?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:uudesta niin varmuuta ole. mutta moro kuitenki :wave:
MysteeriAlkuperäinen kirjoittaja Grace:Moro Blume B)
Noo ei vaan, tervetuloa :wave:
hyvä kun muutkin huomaaAlkuperäinen kirjoittaja heipati:Jos olisit ihan uusi palstalla, et sanoisi uusi täällä TAAS.
mutta kiva silti tavata. :wave:
Mä miettisin ihan samaaAlkuperäinen kirjoittaja päätön:hyvä kun muutkin huomaaAlkuperäinen kirjoittaja heipati:Jos olisit ihan uusi palstalla, et sanoisi uusi täällä TAAS.
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Mä miettisin ihan samaaAlkuperäinen kirjoittaja päätön:hyvä kun muutkin huomaaAlkuperäinen kirjoittaja heipati:Jos olisit ihan uusi palstalla, et sanoisi uusi täällä TAAS.
Mitäs vikaa turkulaisissa on?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Mä miettisin ihan samaaAlkuperäinen kirjoittaja päätön:hyvä kun muutkin huomaaAlkuperäinen kirjoittaja heipati:Jos olisit ihan uusi palstalla, et sanoisi uusi täällä TAAS.
turkulainen
oli pakko
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Mitäs vikaa turkulaisissa on?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Mä miettisin ihan samaaAlkuperäinen kirjoittaja päätön:hyvä kun muutkin huomaaAlkuperäinen kirjoittaja heipati:Jos olisit ihan uusi palstalla, et sanoisi uusi täällä TAAS.
turkulainen
oli pakko
Ei oo mikään salaisuusAlkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Mitäs vikaa turkulaisissa on?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Mä miettisin ihan samaaAlkuperäinen kirjoittaja päätön:hyvä kun muutkin huomaaAlkuperäinen kirjoittaja heipati:Jos olisit ihan uusi palstalla, et sanoisi uusi täällä TAAS.
turkulainen
oli pakko
ei mitään. moni hyvä kaveri on sieltä. tuo "miettisin" vaan paljasti. jos se nyt mikään salaisuus on ollukkaan.. :wave:
Sanoin ton "uusi täällä taas" sillä just että kun olen seurannut palstaa ja rohkenin lopulta rekisteröityä eli juts se että täällä on monikin rekannut itsensä ja esittelee ihtesä melkein samailla sanoilla niin se TAAS tulee just tuostaAlkuperäinen kirjoittaja heipati:Jos olisit ihan uusi palstalla, et sanoisi uusi täällä TAAS.
Minä ymmärsin tuon, että "taas uusi", eikä "taas minä"...Alkuperäinen kirjoittaja Evitar:Sanoin ton "uusi täällä taas" sillä just että kun olen seurannut palstaa ja rohkenin lopulta rekisteröityä eli juts se että täällä on monikin rekannut itsensä ja esittelee ihtesä melkein samailla sanoilla niin se TAAS tulee just tuostaAlkuperäinen kirjoittaja heipati:Jos olisit ihan uusi palstalla, et sanoisi uusi täällä TAAS.
No juuri sitä tarkoitin että taas uusi ilmottutuuAlkuperäinen kirjoittaja qwer:Minä ymmärsin tuon, että "taas uusi", eikä "taas minä"...Alkuperäinen kirjoittaja Evitar:Sanoin ton "uusi täällä taas" sillä just että kun olen seurannut palstaa ja rohkenin lopulta rekisteröityä eli juts se että täällä on monikin rekannut itsensä ja esittelee ihtesä melkein samailla sanoilla niin se TAAS tulee just tuostaAlkuperäinen kirjoittaja heipati:Jos olisit ihan uusi palstalla, et sanoisi uusi täällä TAAS.