Mä oon tänään miettinyt Blumea

• Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Luin tosta Aksusta sen mitä haulla löytyi. Mikä se pelastustarina on?
Joku oli tekemässä itsaria ja "Aksu" soitti sille. No, hällä oli tietty naisen ääni, joten selitti että se soittaja oli hänen tyttöystävänsä.

En enää muista tämän tarkemmin tapausta.

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Mä en siksi arvele Kowalskia, koska se saa muutenkin niin paljon huomiota. Blume oli joku, joka halusi enemmän huomiota kuin omana itsenään sai.
Tää on hyvä pointti kyllä ja jotain tuon tapaista mäkin sitten aloin pohtimaan. Se tyyli kirjoittaa oli vaan niin saman sorttinen Kowalskin kanssa ja mietin että hän vois olla just niin hauska että keksis huvikseen tollasen stoorin :D.

Turkilmas
Blume voisi tavallaan olla myös Turkilmas. B)
Joskin tähänkään ei päde mun teoriani huomionpuutteesta.
:D. Ni, ja sitten teen tän aloituksen vähän niinkuin huolissani siitä että joko Blume on jäänyt unholaan :saint:

Mä en siksi arvele Kowalskia, koska se saa muutenkin niin paljon huomiota. Blume oli joku, joka halusi enemmän huomiota kuin omana itsenään sai.
Mä en vieläkään ymmärrä, miksi sä olet epäillyt mua Blumeksi. :D Pidän sinua älykkäänä ja ihmetyttää, miten voit kuvitella mua Blumeksi, koska Blume on selkeästi älykkäämpi kuin minä, tietyllä tasolla. Sosiaalista lahjakkuutta ei Blumella mielestäni oikein ole, mutta ÄO on varmasti korkea.

Enkä mä ainakaan huomionkipeyden takia semmosta tekisi. Mähän olen saanut tällä palstalla todella paljon huomiota, etenkin negatiivista. :D

=(
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja =(:
Oliko peppuliini feikki?
Miten hän jäi kiinni ja mitä oli valehdellut. Muistan nikin ja sen että oli jotenkin hirveän mukava ja lämmin.
Juu, feikki oli. Se miten narahti on pitkä juttu. Valehteli varmaan lähes kaiken, lastakaan hällä tuskin on. Mielikuvitusta sen sijaan vaikka muille jakaa. :
En mitenkään puolustele peppuliinia mutta varmaan on ollut aika shokki että joku ihan oikeassa elämässä on tunnistanut hänet, onkohan pystynyt jatkamaan töitään jne. häpeältä.
Noin epävakaalle ja varmaan yksinäisyydessä elävälle ihmiselle varmaan aika kova paukku psyykkeelle. Onkohan hän ihan kunnossa, tietääköhän se musta nikki joka hänet tunnisti?

Oliko peppuliini feikki?
Miten hän jäi kiinni ja mitä oli valehdellut. Muistan nikin ja sen että oli jotenkin hirveän mukava ja lämmin.
Juu, feikki oli. Se miten narahti on pitkä juttu. Valehteli varmaan lähes kaiken, lastakaan hällä tuskin on. Mielikuvitusta sen sijaan vaikka muille jakaa. :
En mitenkään puolustele peppuliinia mutta varmaan on ollut aika shokki että joku ihan oikeassa elämässä on tunnistanut hänet, onkohan pystynyt jatkamaan töitään jne. häpeältä.
Noin epävakaalle ja varmaan yksinäisyydessä elävälle ihmiselle varmaan aika kova paukku psyykkeelle. Onkohan hän ihan kunnossa, tietääköhän se musta nikki joka hänet tunnisti?
Se oli Kowalski, joka peppuliinin tunnisti. Oli tervehtinyt Kowalskia ihan muina miehinä ja sanonut jotain tyyliin "Mehän tiedetään toisemme palstan kautta" tms. :eek:

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Mä en vieläkään ymmärrä, miksi sä olet epäillyt mua Blumeksi. :D Pidän sinua älykkäänä ja ihmetyttää, miten voit kuvitella mua Blumeksi, koska Blume on selkeästi älykkäämpi kuin minä, tietyllä tasolla. Sosiaalista lahjakkuutta ei Blumella mielestäni oikein ole, mutta ÄO on varmasti korkea.

Enkä mä ainakaan huomionkipeyden takia semmosta tekisi. Mähän olen saanut tällä palstalla todella paljon huomiota, etenkin negatiivista. :D
En tiedä miksi sinä, en muista enää mitä talvella ajattelin. :D Olisinko ajatellut, että hän oli jotakin mitä sinä haluaisit olla tms. Älä ota pahalla, jooko. =)

Blume muuten teki kielellisiä "takkuvirheitä", vaikea kuvailla, sellaisia kömpelyyksiä, että siksi Björn voisi sopia kuvioon. Olikos Björn suomenruotsalainen? Tytsiin liitin kömpelyyden siksi, että ajattelin Tytsin kirjoittavan hiukan kömpelömmin aiheista, mistä ei niin hvyin ole perilllä (kuten patologia ;) ).

En tiedä miksi sinä, en muista enää mitä talvella ajattelin. :D Olisinko ajatellut, että hän oli jotakin mitä sinä haluaisit olla tms. Älä ota pahalla, jooko. =)

Blume muuten teki kielellisiä "takkuvirheitä", vaikea kuvailla, sellaisia kömpelyyksiä, että siksi Björn voisi sopia kuvioon. Olikos Björn suomenruotsalainen? Tytsiin liitin kömpelyyden siksi, että ajattelin Tytsin kirjoittavan hiukan kömpelömmin aiheista, mistä ei niin hvyin ole perilllä (kuten patologia ;) ).
No en ota pahalla. :D

Blumehan väitti osaavansa puhua myös italiaa ja siksi kirjoittaa hiukan huonohkoa suomea välillä. Hänhän oli asunut Italiassa yms. :whistle: Tiedä sitten, mikä on totta.

Alkuperäinen kirjoittaja Piikkikampa:
Kiitti Turkilmas päivityksestä :flower: :)
Saakeli, täällähän on ihan äksöniä sillon kun en ehi seurailla, täytynee tihentää palstailua :eek: :D
Mä juttelin Blumen kanssa mesessä usean kuukauden ajan, monta tuntia päivässä. Ne mesekeskustelut on vieläkin tallessa. :D Tarvisiko Turkilmas ne salapoliisin työhönsä? B)

Oliko peppuliini feikki?
Se oli Kowalski, joka peppuliinin tunnisti. Oli tervehtinyt Kowalskia ihan muina miehinä ja sanonut jotain tyyliin "Mehän tiedetään toisemme palstan kautta" tms. :eek:
Juu, noinhan se meni. Tuota ihmettelenkin, että miten ihmeessä teki noin. :eek: Tai että miettiköhän loppuunasti, meinaan että jos halusi pysyä tunnistamattomana.
Eiköhän tyyppi porskuta menemään niinkuin ennekin. Vaikka ehkä hiukan aluksi säikähtikin. Mutta toivottavasti otti opiksensa, edes hiukan.

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Iso anteeksipyyntö Kowalskille, mutta mä olin pitkään varma että Blume on hän. Motiiviksi päättelin ihan vaan porukoille naureskelemisen jne. Mun mielestä noissa kahdessa on vaan paljon yhtäläisyyksiä, uskonnottomuus, naseva kirjoitustyyli, selkeä älykkyys, kansainvälisyys jne.

Mutta ei se varmaan voi olla, koska olis varmaan aika hemmetin työlästä olla Kowalski ja Blume yhtä aikaa :D.

(äläkä vaan loukkaannu Kowalski, tää mun epäilys oli lähinnä kohteliaisuus :) )
Ikävä kyllä en ollut minä :D. Olisi siistiä osata kikkailla teksteillä samaan tapaan kuin Blume...ikävä kyllä mä en osaa :|

utelias
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mutta ei se varmaan voi olla, koska olis varmaan aika hemmetin työlästä olla Kowalski ja Blume yhtä aikaa :D.

(äläkä vaan loukkaannu Kowalski, tää mun epäilys oli lähinnä kohteliaisuus :) )
Ikävä kyllä en ollut minä :D. Olisi siistiä osata kikkailla teksteillä samaan tapaan kuin Blume...ikävä kyllä mä en osaa :|
Kyllä sä osaat, olet todella taitava ja älykäs kirjoittaja. Mutta blume et ole, laitan pikkurillini pantiksi.

Kerro uteliaalle peppuliinin stoori, tiedätkö onko hän ihan o.k tänä päivänä?

Juu, noinhan se meni. Tuota ihmettelenkin, että miten ihmeessä teki noin. :eek: Tai että miettiköhän loppuunasti, meinaan että jos halusi pysyä tunnistamattomana.
Eiköhän tyyppi porskuta menemään niinkuin ennekin. Vaikka ehkä hiukan aluksi säikähtikin. Mutta toivottavasti otti opiksensa, edes hiukan.
Juuh. Näin siinä kävi :D, mä tosin en ollut mukana siinä kerhossa tms missä Peppu aiheutti hämminkiä. Mutta oon toki ne kaikki jutut kuullut :whistle:

Vein lapseni jumppaan, ja ohjaajana oli Peppuliini. Uskomatonta mutta totta.

Ehkä hän ajatteli, etten tiennyt niistä rahasotkuista yms? Mehän vaan juteltiin mukavia palstan puolella.

Eiköhän tyyppi porskuta menemään niinkuin ennekin. Vaikka ehkä hiukan aluksi säikähtikin. Mutta toivottavasti otti opiksensa, edes hiukan.[/quote]

otti varmaankin kun sen kuva ja nimi löyty ainakin ennen naamakirjasta
B)
asuinpaikan kaikki tietääkin ...

Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Kyllä sä osaat, olet todella taitava ja älykäs kirjoittaja. Mutta blume et ole, laitan pikkurillini pantiksi.

Kerro uteliaalle peppuliinin stoori, tiedätkö onko hän ihan o.k tänä päivänä?
Tarkoitin, etten osaa laittaa fonttia pienemmäksi tai suuremmaksi, tai yliviivata sitä kuten Blume osasi. Mun HTML-taidot ei riitä.

Peppuliini lienee ihan ok. Tosi mukavalta ihmiseltä vaikutti IRL, ja oli jumppaohjaajana mitä mahtavin, lapsi tykkäsi tosi paljon :)

Mä juttelin Blumen kanssa mesessä usean kuukauden ajan, monta tuntia päivässä. Ne mesekeskustelut on vieläkin tallessa. :D Tarvisiko Turkilmas ne salapoliisin työhönsä? B)
:eek: Herregyyd. Tosiaan joku sellainen kotiäiti (?) jolla on aikaa. Yhden pienen vauvan äiti ehkä.
Perus palstalainen. :D Enimmäkseen juteltiin iltaisin ja öisin. Viikonloppuna muihinkin aikoihin. Ehkä se on lapseton, kuten minäkin. Eihän Blume juuri koskaan osallistunut lapsia koskeviin keskusteluihin.

Yhteistyössä