Mä oon tänään miettinyt Blumea

• Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
hm
ehkä sama henkilö joka esitti silloin joskus olevansa joku tosi monen lapsen rikas äiti, ja kaikki hoitivat kilpaa hänen lapsiaan ja kaikki oli niin hienoa ja koreaa ja lapset älykkäitä ja lahjakkaita. kaikki oli muka täydellistä..

sen arvasin heti provoksi.
kuten olikin.
blume sen sijaan. olisi voinutolla tottakin.

Turkilmas
Hitsi vie, eikö kukaan oo ratkassut mysteeriä mun poissaollessa :D.

Ethän Kowalski pahastu että joskus sua epäilin? En mä lainkaan pahalla. Blume oli mun makuuni ja mä olen varma että tyyppi Blumen takana on hyvä tyyppi. Ja että koko juttu on vaan kieroa huumoria :D.

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:

Ethän Kowalski pahastu että joskus sua epäilin? En mä lainkaan pahalla. Blume oli mun makuuni ja mä olen varma että tyyppi Blumen takana on hyvä tyyppi. Ja että koko juttu on vaan kieroa huumoria :D.
Mun on jotenkin vaikea uskoa, että ihminen, joka lähtee niin pitkäaikaiseen ja selvästi suunniteltuun huijaukseen, olisi jotenkin "hyvä tyyppi". :eek: Varastaa nyt jostain blogista toisen kuvia, väittää niitä omiksi kuvikseen, omia hänen sukulaisetkin omikseen. :/ Ja selvästi Blume oli poiminut sieltä blogista myös yksityiskohtia bloginpitäjän sukulaisista, joita sitten esitti faktoina mm. omasta veljestään, tyttärestään jne.

Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Muistaako kukaan sitä Henskua enää? :D
Toki! Sekin jaksoi aika pitkään sekoilla täällä :D

Se sai olla tarkkana kun ilmoitti aina kaikkien lasten iät täsmästi:
5v3kk
4v1kk
2v9kk jne... :LOL:
Jaa nyt muistan kaukaisesti :D
muusikoita olivat ja lasten nimet oli kaikki luonnosta?!
Joo ne lapsetkin soitteli haitaria ja urkuja ennenku oppivat käveleen.
Mies oli joku komea muusikko ja eikö se Hensku laittanut "itsestään" jonkun kuvan, jossa oli puoliaasialaisen näköinen kaunotar.

äskeinen
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:

Mun on jotenkin vaikea uskoa, että ihminen, joka lähtee niin pitkäaikaiseen ja selvästi suunniteltuun huijaukseen, olisi jotenkin "hyvä tyyppi". :eek: Varastaa nyt jostain blogista toisen kuvia, väittää niitä omiksi kuvikseen, omia hänen sukulaisetkin omikseen. :/ Ja selvästi Blume oli poiminut sieltä blogista myös yksityiskohtia bloginpitäjän sukulaisista, joita sitten esitti faktoina mm. omasta veljestään, tyttärestään jne.
Ja sinä! Miesten hurmaaja vailla vertaa!

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:

Mun on pakko sanoa, että mä ajattelin asiaa paljon pinnallisemmin. Siis lähinnä sitä tyyppiä, joka Blume kirjoitustensa perusteella oli. Monia mielenkiintoisia kirjoituksia muistan häneltä lukeneeni. Kerran hiillyin jostain ja silloinkin hän tosi asiallisesti myönsi olleensa asiaton...tai jotain :D.

Itsessään tuo huijaaminen ja varsinkin identiteetin varastaminen viattomalta henkilöltä, on toki tuomittavaa.

Yhteistyössä