Mä oon tänään miettinyt Blumea

• Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Tytsi, oletko ihan vakuuttunut, että Blume oli nainen? Joku mies täällä (en saa päähäni kuka) nimittäin käyttelee/käytti noita tekstien suurennoksia ja pienennöksiä painottaakseen tiettyjä asioita. Ei ole muuten Blumen jälkeen käyttänyt tai ei ole osunut silmiini. Tripod?

sherlock
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minä veikkaan että blume=hyytikyppynen. Yhtä 'kekseliäitä' molemmat.
Tämä ei varmasti ole.
Hyytikyppynen ei osaa keskustella tippaakaan, ainoastaan osaa puhua itsestään ja sekin tapahtuu hyvin tökerösti.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
otti varmaankin kun sen kuva ja nimi löyty ainakin ennen naamakirjasta
B)
asuinpaikan kaikki tietääkin ...
Löytyy edelleenkin. Pitäisikin laittaa vietiä ja kysellä kuulumisia.

B)
kerro terveisiä. mulla kun ei ole sitä naamakirjaa itelläni :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Tytsi, oletko ihan vakuuttunut, että Blume oli nainen? Joku mies täällä (en saa päähäni kuka) nimittäin käyttelee/käytti noita tekstien suurennoksia ja pienennöksiä painottaakseen tiettyjä asioita. Ei ole muuten Blumen jälkeen käyttänyt tai ei ole osunut silmiini. Tripod?
En tiedä Blumen sukupuolesta mitään. Voi olla kumpi tahansa, naiselta kyllä vaikuttaa. Tripod ainakin palstailee vieläkin.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
otti varmaankin kun sen kuva ja nimi löyty ainakin ennen naamakirjasta
B)
asuinpaikan kaikki tietääkin ...
Löytyy edelleenkin. Pitäisikin laittaa vietiä ja kysellä kuulumisia.

B)
kerro terveisiä. mulla kun ei ole sitä naamakirjaa itelläni :D
:LOL: Juu, kerron. :saint:

vieras
miten niin kekseliäitä. blume-juttua en tiedä mutta sen tiedän että hyytikyppynen on ihan oikea ihminen.
ja mikäs ero? Nettipersoonia molemmat. Huomaahan sen jo hyytikyppysen viestien määrästä ettei ihan sellainen elämä ole kun täällä antaa luulla.

Mä olen ihan satavarma, ettei tämä "Blume-mysteeri" selviä ikinä. Ei hän ole ottanut edes muhun yhteyttä yksärillä tai sähköpostilla eikä kirjautunut meseen, vaikka lähetin monta kuukautta sitten ihan asiallisen viestin. Ei selkeästi halua enää näyttää naamaansa täällä.

vieras
miten niin kekseliäitä. blume-juttua en tiedä mutta sen tiedän että hyytikyppynen on ihan oikea ihminen.
ja mikäs ero? Nettipersoonia molemmat. Huomaahan sen jo hyytikyppysen viestien määrästä ettei ihan sellainen elämä ole kun täällä antaa luulla.
ei ainakaan minun silmiin ole epätosia asioita osunut. tunnen ko. tyypin aika hyvin. vaan turha tuota jauhaa.

Alkuperäinen kirjoittaja mysteeri-t*:
Mä itseasiassa tiedän kuka hän on. :)
Palstailee esim tänäänkin.
Henkilö joka ilmestyi jonkin verran ko jutun jälkeen.
Valitettavasti en voi enempää kertoa. ;)
Juu, niin varmaan. :whistle: Ellet sitten itse ole Blume. ;) Mä olen niin hullu, että olisin varmaan valmis jopa maksamaan siitä tiedosta, kuka Blume on. :eek: Olen utelias ihminen ja vihaan epätietoisuutta ja selvittämättömiä asioita.

vieras
ei ainakaan minun silmiin ole epätosia asioita osunut. tunnen ko. tyypin aika hyvin. vaan turha tuota jauhaa.
niinhän sitä moni muukin harmaa väittää, 'hyvin tuntevansa' ;)

;););)
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Kyllä sä osaat, olet todella taitava ja älykäs kirjoittaja. Mutta blume et ole, laitan pikkurillini pantiksi.

Kerro uteliaalle peppuliinin stoori, tiedätkö onko hän ihan o.k tänä päivänä?
Tarkoitin, etten osaa laittaa fonttia pienemmäksi tai suuremmaksi, tai yliviivata sitä kuten Blume osasi. Mun HTML-taidot ei riitä.

Peppuliini lienee ihan ok. Tosi mukavalta ihmiseltä vaikutti IRL, ja oli jumppaohjaajana mitä mahtavin, lapsi tykkäsi tosi paljon :)
Tai olisko hänen miehensä esim sellasessa työssä että käyttäs hänen apuja? ;)

Yhteistyössä