Tämä ei varmasti ole.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minä veikkaan että blume=hyytikyppynen. Yhtä 'kekseliäitä' molemmat.
miten niin kekseliäitä. blume-juttua en tiedä mutta sen tiedän että hyytikyppynen on ihan oikea ihminen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minä veikkaan että blume=hyytikyppynen. Yhtä 'kekseliäitä' molemmat.
Löytyy edelleenkin. Pitäisikin laittaa vietiä ja kysellä kuulumisia.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:otti varmaankin kun sen kuva ja nimi löyty ainakin ennen naamakirjasta
B)
asuinpaikan kaikki tietääkin ...
kerro terveisiä. mulla kun ei ole sitä naamakirjaa itelläniAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Löytyy edelleenkin. Pitäisikin laittaa vietiä ja kysellä kuulumisia.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:otti varmaankin kun sen kuva ja nimi löyty ainakin ennen naamakirjasta
B)
B)
En tiedä Blumen sukupuolesta mitään. Voi olla kumpi tahansa, naiselta kyllä vaikuttaa. Tripod ainakin palstailee vieläkin.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Tytsi, oletko ihan vakuuttunut, että Blume oli nainen? Joku mies täällä (en saa päähäni kuka) nimittäin käyttelee/käytti noita tekstien suurennoksia ja pienennöksiä painottaakseen tiettyjä asioita. Ei ole muuten Blumen jälkeen käyttänyt tai ei ole osunut silmiini. Tripod?
Juu, kerron. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:kerro terveisiä. mulla kun ei ole sitä naamakirjaa itelläniAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Löytyy edelleenkin. Pitäisikin laittaa vietiä ja kysellä kuulumisia.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:otti varmaankin kun sen kuva ja nimi löyty ainakin ennen naamakirjasta
B)
B)
ja mikäs ero? Nettipersoonia molemmat. Huomaahan sen jo hyytikyppysen viestien määrästä ettei ihan sellainen elämä ole kun täällä antaa luulla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miten niin kekseliäitä. blume-juttua en tiedä mutta sen tiedän että hyytikyppynen on ihan oikea ihminen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minä veikkaan että blume=hyytikyppynen. Yhtä 'kekseliäitä' molemmat.
Pepsi maxia mahan täyteen. =)Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Mitä te ootte taas vetäny kaikki.
Amen.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Mitä te ootte taas vetäny kaikki.
ei ainakaan minun silmiin ole epätosia asioita osunut. tunnen ko. tyypin aika hyvin. vaan turha tuota jauhaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ja mikäs ero? Nettipersoonia molemmat. Huomaahan sen jo hyytikyppysen viestien määrästä ettei ihan sellainen elämä ole kun täällä antaa luulla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miten niin kekseliäitä. blume-juttua en tiedä mutta sen tiedän että hyytikyppynen on ihan oikea ihminen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minä veikkaan että blume=hyytikyppynen. Yhtä 'kekseliäitä' molemmat.
Joo niin varmaan tiedät.Alkuperäinen kirjoittaja mysteeri-t*:Mä itseasiassa tiedän kuka hän on.
Palstailee esim tänäänkin.
Henkilö joka ilmestyi jonkin verran ko jutun jälkeen.
Valitettavasti en voi enempää kertoa.
Juu, niin varmaan. Ellet sitten itse ole Blume. Mä olen niin hullu, että olisin varmaan valmis jopa maksamaan siitä tiedosta, kuka Blume on. Olen utelias ihminen ja vihaan epätietoisuutta ja selvittämättömiä asioita.Alkuperäinen kirjoittaja mysteeri-t*:Mä itseasiassa tiedän kuka hän on.
Palstailee esim tänäänkin.
Henkilö joka ilmestyi jonkin verran ko jutun jälkeen.
Valitettavasti en voi enempää kertoa.
niinhän sitä moni muukin harmaa väittää, 'hyvin tuntevansa'Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei ainakaan minun silmiin ole epätosia asioita osunut. tunnen ko. tyypin aika hyvin. vaan turha tuota jauhaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ja mikäs ero? Nettipersoonia molemmat. Huomaahan sen jo hyytikyppysen viestien määrästä ettei ihan sellainen elämä ole kun täällä antaa luulla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miten niin kekseliäitä. blume-juttua en tiedä mutta sen tiedän että hyytikyppynen on ihan oikea ihminen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minä veikkaan että blume=hyytikyppynen. Yhtä 'kekseliäitä' molemmat.
kanaviillokkiaAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Mitä te ootte taas vetäny kaikki.
Tai olisko hänen miehensä esim sellasessa työssä että käyttäs hänen apuja?Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Tarkoitin, etten osaa laittaa fonttia pienemmäksi tai suuremmaksi, tai yliviivata sitä kuten Blume osasi. Mun HTML-taidot ei riitä.Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Kyllä sä osaat, olet todella taitava ja älykäs kirjoittaja. Mutta blume et ole, laitan pikkurillini pantiksi.
Kerro uteliaalle peppuliinin stoori, tiedätkö onko hän ihan o.k tänä päivänä?
Peppuliini lienee ihan ok. Tosi mukavalta ihmiseltä vaikutti IRL, ja oli jumppaohjaajana mitä mahtavin, lapsi tykkäsi tosi paljon