mr
Peesi, nyt jotain vastaavaa kehiinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä vakuutun Björnin Photoshoppaus taidoista ku se pistää tänne screenin jossa se on kirjautuneena vaikkapa Rukoilijasirkan tunnuksilla
Peesi, nyt jotain vastaavaa kehiinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä vakuutun Björnin Photoshoppaus taidoista ku se pistää tänne screenin jossa se on kirjautuneena vaikkapa Rukoilijasirkan tunnuksilla
Niin ja jos se laittas sen, niin teidän mielestä mä olisin vaan antanut sille mun tunnukset. hohhoijakkaa. Ei ole vaikeaa peittää joku teksti ja kirjottaa tilalle uusi, vai onko teidän mielestä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä vakuutun Björnin Photoshoppaus taidoista ku se pistää tänne screenin jossa se on kirjautuneena vaikkapa Rukoilijasirkan tunnuksilla
Pyh, mitä mun teille tarvii todistella, ei yhtään mitään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä vakuutun Björnin Photoshoppaus taidoista ku se pistää tänne screenin jossa se on kirjautuneena vaikkapa Rukoilijasirkan tunnuksilla
Ei tarvitse. Olet Blume.Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Pyh, mitä mun teille tarvii todistella, ei yhtään mitään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä vakuutun Björnin Photoshoppaus taidoista ku se pistää tänne screenin jossa se on kirjautuneena vaikkapa Rukoilijasirkan tunnuksilla
Blumena esiintyi Hyytis, mikä hyppykyppynen onkaan.
Huom.h.persoonallisuus.