Mä oon tänään miettinyt Blumea

• Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Paitsi et jos Blumen profiili on poistunut ja nikki ns. vapautunut niin Björn on voinut luoda nyt Blumen nikillä profiilin....
Ihan oikeestaan sama sinänsä
Mä voin paljastaa sulle että tämä on se profiili http://kaksplus.fi/keskustelu/profiili-e82f1064-db69-403d-903d-4669a866d698
Sillä ei voi enää osallistua keskusteluihin, mutta kirjautua pystyy. Katso vaikka mistä keskustelusta että nimenomaan tuo on se alkuperäinen profiili, eikä uudelleen keksitty.

B) B)
Tosi vakuuttava toi totaalisen tyhjä profiili :D
No pistä googleen kaksplus blume ja avaa joku keskustelu johon oon osallistunut... ja vertaile linkkejä.

MOT
Paitsi et jos Blumen profiili on poistunut ja nikki ns. vapautunut niin Björn on voinut luoda nyt Blumen nikillä profiilin....
Ihan oikeestaan sama sinänsä
Mä voin paljastaa sulle että tämä on se profiili http://kaksplus.fi/keskustelu/profiili-e82f1064-db69-403d-903d-4669a866d698
Sillä ei voi enää osallistua keskusteluihin, mutta kirjautua pystyy. Katso vaikka mistä keskustelusta että nimenomaan tuo on se alkuperäinen profiili, eikä uudelleen keksitty.

B) B)
Tosi vakuuttava toi totaalisen tyhjä profiili :D
Silti. Se on aito ja olemassaoleva. Eikä sillä nimellä kukaan voi enää kirjautua.

e
Alkuperäinen kirjoittaja versatile:
Perun aikaisemmat puheeni, kyllä se on ehdottomasti björn!!! :attn: Print Screen on nimittäin erittäin vaativa temppu!! :eek: B)
On se silloin, jos ei tiedä toisen käyttäjätunnuksen salasanaa :xmas:
En huomannut että se oli se juttu.. Ok, nyt annan sulle vähän pisteitä. :D
Paint on kans vaativa? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja e:
Perun aikaisemmat puheeni, kyllä se on ehdottomasti björn!!! :attn: Print Screen on nimittäin erittäin vaativa temppu!! :eek: B)
On se silloin, jos ei tiedä toisen käyttäjätunnuksen salasanaa :xmas:
En huomannut että se oli se juttu.. Ok, nyt annan sulle vähän pisteitä. :D
Paint on kans vaativa? ;)
No näytä tänne oma versios, miten saat paintilla, ilman että tuo kohta blume ei muutu rakeiseksi ja suttuiseksi :D

harmaanakin vielä
Alkuperäinen kirjoittaja MOT:
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Voi helvetti että täällä on kipeitä ihmisiä. Ja vielä kasvattavat lapsia..
Lapsikin on terve kun se leikkii. Aikuinen vielä enemmän.
Monellako nikillä sä Björn täällä olet? Kai Tytsikin on sun sivupersoonas.. Et taida olla ihan terveiden kirjoissa enää.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaanakin vielä:
Monellako nikillä sä Björn täällä olet? Kai Tytsikin on sun sivupersoonas.. Et taida olla ihan terveiden kirjoissa enää.
joo tytsi oon, sit lunatic, majuri, rieputirallaa

mutta minua et kaappaa B)

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
mutta minua et kaappaa B)
already did B)

...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko Björn Blume?? :eek: Miten muuten hän pystyisi kirjautumaan Blumen salasanalla?
No ei ole. Kunhan otti itteensä kun sanottiin että on liian tyhmä ollakseen Blume. Yrittää muka todistella omaa erinomaisuuttaan. Vaikka oikeasti vaan todisti olevansa tasan niin yksinkertainen kuin on epäiltykin. Ja itseasiassa vieläkin yksinkertaisempi. Ressukka.

Alkuperäinen kirjoittaja Vakkari harmaana:
Blumen tiedot olivat wikipedia-tasoa. Ei sen syvällisempää. Tripod käytti koodeja tekstissään vielä viime vuonna, äkkiäkös sirkka ne siitä mallin avulla oppi. Ei tarvita kuin pari koodia.
Mesessä tuli kyllä esiin syvempääkin tietoa kuin WIkipediassa ja sellaista tahtia, ettei sitä ehdi kukaan googlettelemaan ja tarkistamaan Wikipediasta.

hohhoijaa
Miten on mahdollista, että Björn teki noin, jos ei ole Blume????
avainsana on kuvankäsittelyohjelmat, joita netti on pullollaan. ja erään persoonan huomionhalu ja huono itsetunto jota pitää pönkittää milloin mitenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
avainsana on kuvankäsittelyohjelmat, joita netti on pullollaan. ja erään persoonan huomionhalu ja huono itsetunto jota pitää pönkittää milloin mitenkin.
Eli siis pitäisikö tästä nyt rivien välistä lukea, että se olit sinä, joka teki noiden kahden kuvan perusteella johtopäätöksen klo 10.46, että minä tosiaan olen blume, teit keskustelun björn = blume, korjasin väärinkäsityksen ja tein klo 11.16 keskustelun että en ole blume, että käytin photoshoppia, pilailin, ja sä tulet tänne viisaana kertomaan että joo, mä olen huomionhakuinen ja mä haluaisin olla kuin blume :D löysää pipoa.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
Eli siis pitäisikö tästä nyt rivien välistä lukea, että se olit sinä, joka teki noiden kahden kuvan perusteella johtopäätöksen klo 10.46, että minä tosiaan olen blume, teit keskustelun björn = blume, korjasin väärinkäsityksen ja tein klo 11.16 keskustelun että en ole blume, että käytin photoshoppia, pilailin, ja sä tulet tänne viisaana kertomaan että joo, mä olen huomionhakuinen ja mä haluaisin olla kuin blume :D löysää pipoa.
:D Hassuja nää jotkut palstalaiset, kun niin kuuppa kirraa.

Just
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja Vakkari harmaana:
Blumen tiedot olivat wikipedia-tasoa. Ei sen syvällisempää. Tripod käytti koodeja tekstissään vielä viime vuonna, äkkiäkös sirkka ne siitä mallin avulla oppi. Ei tarvita kuin pari koodia.
Mesessä tuli kyllä esiin syvempääkin tietoa kuin WIkipediassa ja sellaista tahtia, ettei sitä ehdi kukaan googlettelemaan ja tarkistamaan Wikipediasta.
Kertokaa nyt ihmeessä mitä oli se jumalaisen ylivertainen Mariaanien hautaakin syvällisempi tieto siellä mesessä? Ainakaan palstakirjoituksista se ei välittynyt, joten mielelläni kuulisin minkä alan tohtoristietämyksellä siellä pädettiin?

Yhteistyössä