Mä oon tänään miettinyt Blumea

• Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten Blumen taitava HTML:n käyttö tuli esiin?
Niinpä. Sekö on taitavaa, että osaa bbcodella yliviivata, sekä pienentää ja suurentaa tekstiä profiilisivullaan :D
Niinpä!

Ja kuten tuolla joku jo sanoi. vaikken minäkään mitään ennen ole osannut niin nyt osaan ei tarvita kuin pari hassua koodia ja mallista oppii heti kuka tahansi ja täydestä käy kuin väärä raha.

Hei! Sähän oot selkeesti Blu... Eiku... Mähän oon Blume 1

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten Blumen taitava HTML:n käyttö tuli esiin?
Niinpä. Sekö on taitavaa, että osaa bbcodella yliviivata, sekä pienentää ja suurentaa tekstiä profiilisivullaan :D
Niinpä!

Ja kuten tuolla joku jo sanoi. vaikken minäkään mitään ennen ole osannut niin nyt osaan ei tarvita kuin pari hassua koodia ja mallista oppii heti kuka tahansi ja täydestä käy kuin väärä raha.

Hei! Sähän oot selkeesti Blu... Eiku... Mähän oon Blume 1
Olen muuten ajatellut miettinyt, toimiikohan tässä Trebuchet kun tämä Verdana on niin tylsä... Arialkin on parempi.

ärh
Mä en käsitä, miksi täällä on joka päivä useampiakin aloituksia Blumesta? Mikä on pointti? Blume tekee tisestään aloituksia, että saisi taas kaipaamaansa huomiota vai mikä on syy? Kertokaa tyhmälle, tyhmä ei tajua.

MOT
Alkuperäinen kirjoittaja versatile:
Perun aikaisemmat puheeni, kyllä se on ehdottomasti björn!!! :attn: Print Screen on nimittäin erittäin vaativa temppu!! :eek: B)
Höh. Eihän tässä ole kyse mistään vaativuudesta, vaan nokkeluudesta ja huumorista!

ghdfsgs
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja ghdfsgs:
Ei se kyllä Aksu itse ollut, joka paljastumisen jälkeen tuli pyytelee anteeks tekemisiään :D :D ootteko te noin hyväuskoisia... Jos se ois ollu Aksu niin miks se oli harmaana eikä ihan mustana Aksuna ja kirjotti ihan erilailla :D :D :D

Tulihan Blumekin HARMAANA antamaan ihmisten kysyä mitä haluavat sen paljastumisen jälkeen, mutta joo, varmasti olikin aito Blume :D
Mä olin silloin palstalla kun tuo ketju aloitettiin. Siitä poistettiin viestejä, joten tuo mitä sä voit lukea, ei ole koko totuus. Kertoi paljon yksityiskohtia itsestään ja ainakin mut se kyllä vakuutti uskomaan että kyseessä tosiaan oli Aksu. Ja mitä tuohon harmaana kirjoittamiseen tulee, niin Aksun profiilihan poistettiin.

MUN mielestä se oli ihan oikeesti Aksu, joka oli vetäissyt kalsarikännit ja päätti tulla tänne avautumaan. En mä voi tietenkään satavarma asiasta olla, mutta melkoisen varma kuitenkin :)
Ahaa, oot sit ilmeisesti lukenut eri ketjua kuin mä :) Mä tarkoitin sellaista, jossa 'Aksu' viljeli paljon :- (((((( -hymiöitä ja pyyteli anteeksi, mutta ei kirjoittanut todellakaan samoin kuin ennen, eli en usko sen olleen 'aito Aksu'. Mut joo, mult on sit menny sun tarkoittama ketju ohi :)

Perun aikaisemmat puheeni, kyllä se on ehdottomasti björn!!! :attn: Print Screen on nimittäin erittäin vaativa temppu!! :eek: B)
On se silloin, jos ei tiedä toisen käyttäjätunnuksen salasanaa :xmas:
En huomannut että se oli se juttu.. Ok, nyt annan sulle vähän pisteitä. :D
kiitos lohtupisteistä :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Paitsi et jos Blumen profiili on poistunut ja nikki ns. vapautunut niin Björn on voinut luoda nyt Blumen nikillä profiilin....
Ihan oikeestaan sama sinänsä
Mä voin paljastaa sulle että tämä on se profiili http://kaksplus.fi/keskustelu/profiili-e82f1064-db69-403d-903d-4669a866d698
Sillä ei voi enää osallistua keskusteluihin, mutta kirjautua pystyy. Katso vaikka mistä keskustelusta että nimenomaan tuo on se alkuperäinen profiili, eikä uudelleen keksitty.

B) B)

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Paitsi et jos Blumen profiili on poistunut ja nikki ns. vapautunut niin Björn on voinut luoda nyt Blumen nikillä profiilin....
Ihan oikeestaan sama sinänsä
Mä voin paljastaa sulle että tämä on se profiili http://kaksplus.fi/keskustelu/profiili-e82f1064-db69-403d-903d-4669a866d698
Sillä ei voi enää osallistua keskusteluihin, mutta kirjautua pystyy. Katso vaikka mistä keskustelusta että nimenomaan tuo on se alkuperäinen profiili, eikä uudelleen keksitty.

B) B)
Tosi vakuuttava toi totaalisen tyhjä profiili :D

Yhteistyössä