Niinpä. Sekö on taitavaa, että osaa bbcodellaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten Blumen taitava HTML:n käyttö tuli esiin?
Niinpä. Sekö on taitavaa, että osaa bbcodellaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten Blumen taitava HTML:n käyttö tuli esiin?
Niinpä!Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Niinpä. Sekö on taitavaa, että osaa bbcodellaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten Blumen taitava HTML:n käyttö tuli esiin?yliviivata, sekä pienentää ja suurentaa tekstiä profiilisivullaan
Anteeksi sanavalintani, ehkä paremmin muotoiltuna: näkisi paremmin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miksi sä björn aina hoet tuota ettei sua huomata? eiköhän sut kuule huomata ja ihan vähempikin vatulointi siitä asiasta riittäisi.
Blume on löytynyt!!!Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Anteeksi sanavalintani, ehkä paremmin muotoiltuna: näkisi paremmin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miksi sä björn aina hoet tuota ettei sua huomata? eiköhän sut kuule huomata ja ihan vähempikin vatulointi siitä asiasta riittäisi.
Olen muutenAlkuperäinen kirjoittaja :Niinpä!Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Niinpä. Sekö on taitavaa, että osaa bbcodellaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten Blumen taitava HTML:n käyttö tuli esiin?yliviivata, sekä pienentää ja suurentaa tekstiä profiilisivullaan
Ja kuten tuolla joku jo sanoi. vaikken minäkään mitään ennen ole osannut niin nyt osaan ei tarvita kuin pari hassua koodia ja mallista oppii heti kuka tahansi ja täydestä käy kuin väärä raha.
Hei!Sähän ootselkeesti Blu... Eiku... Mähän oon Blume 1
Alkuperäinen kirjoittaja :Blume on löytynyt!!!Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Anteeksi sanavalintani, ehkä paremmin muotoiltuna: näkisi paremmin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miksi sä björn aina hoet tuota ettei sua huomata? eiköhän sut kuule huomata ja ihan vähempikin vatulointi siitä asiasta riittäisi.
MOT
Noo nykyään käytän firefoxia, muttaAlkuperäinen kirjoittaja MOT:Mutta käyttikö Blume Mozillaa....?Alkuperäinen kirjoittaja MOT:
Höh. Eihän tässä ole kyse mistään vaativuudesta, vaan nokkeluudesta ja huumorista!Alkuperäinen kirjoittaja versatile:Perun aikaisemmat puheeni, kyllä se on ehdottomasti björn!!! :attn: Print Screen on nimittäin erittäin vaativa temppu!! B)
Ahaa, oot sit ilmeisesti lukenut eri ketjua kuin mä Mä tarkoitin sellaista, jossa 'Aksu' viljeli paljon :- (((((( -hymiöitä ja pyyteli anteeksi, mutta ei kirjoittanut todellakaan samoin kuin ennen, eli en usko sen olleen 'aito Aksu'. Mut joo, mult on sit menny sun tarkoittama ketju ohiAlkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Mä olin silloin palstalla kun tuo ketju aloitettiin. Siitä poistettiin viestejä, joten tuo mitä sä voit lukea, ei ole koko totuus. Kertoi paljon yksityiskohtia itsestään ja ainakin mut se kyllä vakuutti uskomaan että kyseessä tosiaan oli Aksu. Ja mitä tuohon harmaana kirjoittamiseen tulee, niin Aksun profiilihan poistettiin.Alkuperäinen kirjoittaja ghdfsgs:Ei se kyllä Aksu itse ollut, joka paljastumisen jälkeen tuli pyytelee anteeks tekemisiään ootteko te noin hyväuskoisia... Jos se ois ollu Aksu niin miks se oli harmaana eikä ihan mustana Aksuna ja kirjotti ihan erilailla
Tulihan Blumekin HARMAANA antamaan ihmisten kysyä mitä haluavat sen paljastumisen jälkeen, mutta joo, varmasti olikin aito Blume
MUN mielestä se oli ihan oikeesti Aksu, joka oli vetäissyt kalsarikännit ja päätti tulla tänne avautumaan. En mä voi tietenkään satavarma asiasta olla, mutta melkoisen varma kuitenkin
On se silloin, jos ei tiedä toisen käyttäjätunnuksen salasanaa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja versatile:Perun aikaisemmat puheeni, kyllä se on ehdottomasti björn!!! :attn: Print Screen on nimittäin erittäin vaativa temppu!! B)
En huomannut että se oli se juttu.. Ok, nyt annan sulle vähän pisteitä.Alkuperäinen kirjoittaja Björn:On se silloin, jos ei tiedä toisen käyttäjätunnuksen salasanaa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja versatile:Perun aikaisemmat puheeni, kyllä se on ehdottomasti björn!!! :attn: Print Screen on nimittäin erittäin vaativa temppu!! B)
kiitos lohtupisteistä :heart:Alkuperäinen kirjoittaja versatile:En huomannut että se oli se juttu.. Ok, nyt annan sulle vähän pisteitä.Alkuperäinen kirjoittaja Björn:On se silloin, jos ei tiedä toisen käyttäjätunnuksen salasanaa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja versatile:Perun aikaisemmat puheeni, kyllä se on ehdottomasti björn!!! :attn: Print Screen on nimittäin erittäin vaativa temppu!! B)
Mä voin paljastaa sulle että tämä on se profiili http://kaksplus.fi/keskustelu/profiili-e82f1064-db69-403d-903d-4669a866d698Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Paitsi et jos Blumen profiili on poistunut ja nikki ns. vapautunut niin Björn on voinut luoda nyt Blumen nikillä profiilin....
Ihan oikeestaan sama sinänsä
Tosi vakuuttava toi totaalisen tyhjä profiiliAlkuperäinen kirjoittaja Björn:Mä voin paljastaa sulle että tämä on se profiili http://kaksplus.fi/keskustelu/profiili-e82f1064-db69-403d-903d-4669a866d698Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Paitsi et jos Blumen profiili on poistunut ja nikki ns. vapautunut niin Björn on voinut luoda nyt Blumen nikillä profiilin....
Ihan oikeestaan sama sinänsä
Sillä ei voi enää osallistua keskusteluihin, mutta kirjautua pystyy. Katso vaikka mistä keskustelusta että nimenomaan tuo on se alkuperäinen profiili, eikä uudelleen keksitty.
B) B)