Mä oon tänään miettinyt Blumea

• Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
ghdfsgs
Ei se kyllä Aksu itse ollut, joka paljastumisen jälkeen tuli pyytelee anteeks tekemisiään :D :D ootteko te noin hyväuskoisia... Jos se ois ollu Aksu niin miks se oli harmaana eikä ihan mustana Aksuna ja kirjotti ihan erilailla :D :D :D

Tulihan Blumekin HARMAANA antamaan ihmisten kysyä mitä haluavat sen paljastumisen jälkeen, mutta joo, varmasti olikin aito Blume :D

Vakkari harmaana
Nyt tiedän kuka B. oli! RUKOILIJASIRKKA. Kaikki pätee, kirjoitti näppärästi, valvoi myöhään ja etenkin ;) Blume piti sirkkaa kovin kauniina. Ja sirkka tykkää yhä tehdä jekkuketjuja, eli isompikin huijaus onnistuisi. No joo, mutta oikeasti, laitan tästä melkein pääni pantiksi. B)

Itse olin useamman vuoden harmaa, myös blumen aikana.

Alkuperäinen kirjoittaja Vakkari harmaana:
Nyt tiedän kuka B. oli! RUKOILIJASIRKKA. Kaikki pätee, kirjoitti näppärästi, valvoi myöhään ja etenkin ;) Blume piti sirkkaa kovin kauniina. Ja sirkka tykkää yhä tehdä jekkuketjuja, eli isompikin huijaus onnistuisi. No joo, mutta oikeasti, laitan tästä melkein pääni pantiksi. B)

En usko.. :/ Rukoilijasirkka on todella uskovainen kun Blume taas oli aivan päinvastaista ja en usko että sirkkis olis niitä silloin kirjoittanut. Joku ehdotti Björnia, mutta todellakaan usko hänellä siihen riittävän tarpeeksi älyä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Mä en siksi arvele Kowalskia, koska se saa muutenkin niin paljon huomiota. Blume oli joku, joka halusi enemmän huomiota kuin omana itsenään sai.
Tää on hyvä pointti kyllä ja jotain tuon tapaista mäkin sitten aloin pohtimaan. Se tyyli kirjoittaa oli vaan niin saman sorttinen Kowalskin kanssa ja mietin että hän vois olla just niin hauska että keksis huvikseen tollasen stoorin :D.
Se on varmaan metsänpeitto.

lume
Lume on se yksinäinen narsistinen sielu joka nauttii virtuaalisesti aiheuttamastaan huomiosta. Valheellinen persoona jonka kanssa vietetyt hetket ovat pelkkää ajanhukkaa, koska valheesta syntyy vain illuusio, ei todellista historiaa.

vakkari harmaana
En pysty lainaamaan versatileä, mutta sirkan vahva uskonnollisuus (ja halu tehdä jekkuja) voisi suuntautua juuri näin: mahdollisuus kokeilla "toisenlaista maailmankuvaa" uuden persoonan avulla. Tytsi voisi kommentoida tätä Rukoilijasirkka-spekulointia. =)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vakkari harmaana:

Villi oli veikkauksesi, mutta Sirkkikseltä ei niin paljoa älynlahjoja löytyisi. Sirkka myös laittaa tänne niistä sadoista kuvaotoksista onnistuneimmat, vaan kukapa ei. Minä sentään (! ) näin hänet livenä ja en kehuisi.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja oma mielipide:
Björn on minusta taas hyvin samantyyppinen.
Mutta Björn ei ole erityisen älykäs tai sivistynyt.
Sen verran älykäs näköjään kuitenkin, että edellisillä sivuilla syöttämäni pajunköysi meni teihin täydestä, ja kykenin luomaan osittain vastakohtaisen alter egon itselleni muuttamalla mm. kirjoitustyyliä. Vain tyhmä pyrkisi antamaan itsestään samanlaisen mielikuvan.

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja ghdfsgs:
Ei se kyllä Aksu itse ollut, joka paljastumisen jälkeen tuli pyytelee anteeks tekemisiään :D :D ootteko te noin hyväuskoisia... Jos se ois ollu Aksu niin miks se oli harmaana eikä ihan mustana Aksuna ja kirjotti ihan erilailla :D :D :D

Tulihan Blumekin HARMAANA antamaan ihmisten kysyä mitä haluavat sen paljastumisen jälkeen, mutta joo, varmasti olikin aito Blume :D
Mä olin silloin palstalla kun tuo ketju aloitettiin. Siitä poistettiin viestejä, joten tuo mitä sä voit lukea, ei ole koko totuus. Kertoi paljon yksityiskohtia itsestään ja ainakin mut se kyllä vakuutti uskomaan että kyseessä tosiaan oli Aksu. Ja mitä tuohon harmaana kirjoittamiseen tulee, niin Aksun profiilihan poistettiin.

MUN mielestä se oli ihan oikeesti Aksu, joka oli vetäissyt kalsarikännit ja päätti tulla tänne avautumaan. En mä voi tietenkään satavarma asiasta olla, mutta melkoisen varma kuitenkin :)

Ollako vaiko eikö olla?
On tää palstaelämä vaan jännää. Kenestäkään teistä ei voi olla varma ootteko lintuja vaiko kaloja. Toisaalta taas myös minä voin joko olla tai olla olematta. Onko tämä sitten surullista kun keneenkään ei voi luottaa vähäisemmässäkään määrin vai onko koko nettielämä samantekavää loppujen lopuksi. Siinä sitä pohtimista piisaa.

Yhteistyössä