Mä oon tänään miettinyt Blumea

• Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja taitaa olla ap:
Hehhe taitaa olla ap itte blume kun niin kiinnostaa :D
Minä taas en usko tätä. En usko, että henkilö Blumen takana haluaisi ottaa Blumea jatkuvasti esiin, luulen, että juuri päinvastoin. Itseäni ainakin nolottaisi niin paljon, ettei varmaan huvittaisi edes käydä täällä.

vieras
Blume on oikeasti lapseton, akateeminen ja hoikka nainen. Kärsii kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä ja sosiaalisesta pelosta. On opiskellut kieliä yliopistolla, taitava tietotekniikassa ja ruoanlaitossa. Ei ole kiinnostunut lapsista ja lapsensaannista.

sama
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä taas en usko tätä. En usko, että henkilö Blumen takana haluaisi ottaa Blumea jatkuvasti esiin, luulen, että juuri päinvastoin. Itseäni ainakin nolottaisi niin paljon, ettei varmaan huvittaisi edes käydä täällä.
niin tai sitten hämää taitavasti ;)

vieras
Blume on oikeasti lapseton, akateeminen ja hoikka nainen. Kärsii kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä ja sosiaalisesta pelosta. On opiskellut kieliä yliopistolla, taitava tietotekniikassa ja ruoanlaitossa. Ei ole kiinnostunut lapsista ja lapsensaannista.
Unohtui että tietää paljon muodista.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Kyllä muakin kiinnostaa, ja toinen tapaus mikä kiinnostaa on Aksun stoori. Ja nimenomaan ne motiivit taustalla, mikä saa ihmisen kuvittelemaan olevansa joku toinen.
Mä luulen, että kyseessä on kaikesta spekuloinnista huolimatta jotain niinkin tylsää, kuin pelkkä eskapismi. Oma elämä ei vastaa toiveita ja unelmia tai on muuten vain kurjaa, ja halutaan kuvitella ja leikkiä olevansa jotain parempaa. Foorumilta saa omille tarinoilleen vastakaikua ja ihailua jota ei ehkä omassa elämässään saa.
Viittaan tällä Blumeen, Aksun tapauksesta en tiedä mitään.

Minulla on pieni epäilys siitä, mikä voisi olla Blumen uusi nikki. Tosin epäilemäni nikki käy täällä todella harvoin, toisin kuin Blume kävi. Kirjoitus- ja vastausyyli vaan kiinnitti huomion. En tiedä viitsinkö sanoa, jos osunkin ihan väärään, kun ei kyseinen nikki edes ole luultavasti täällä tai varmaan ikinä satu huomaamaan tätä, että pääsisi puolustamaan itseään jos osunkin väärään...
Minulla myös.

Alkuperäinen kirjoittaja :o:
Alkuperäinen kirjoittaja Blume:
http://www.aijaa.com/v.php?i=6409080.jpg
Mistä löysit tuon kuvan? Pitääkö porukka jossain säilössä näitä vanhoja kuvia?
Varmaan netistä jotain.En muista kuvaajan nimeä.
No nää kaikki kuvathan on edelleen sen henkilön blogissa, josta Blume ne pölli. Ei kai se nyt mikään salaisuus ole kenellekään.

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Minulla on pieni epäilys siitä, mikä voisi olla Blumen uusi nikki. Tosin epäilemäni nikki käy täällä todella harvoin, toisin kuin Blume kävi. Kirjoitus- ja vastausyyli vaan kiinnitti huomion. En tiedä viitsinkö sanoa, jos osunkin ihan väärään, kun ei kyseinen nikki edes ole luultavasti täällä tai varmaan ikinä satu huomaamaan tätä, että pääsisi puolustamaan itseään jos osunkin väärään...
Minulla myös.
minä en ole lainkaan utelias :ashamed: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Minulla myös.
minä en ole lainkaan utelias :ashamed: :ashamed:
:D :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja mysteeri t*:
Henkilö on taas palstalla :)
En siis ole minä.
Ja mistäköhän sinä sen tiedät? =) Jos kerran tiedät niin kertoisitko jonkin vihjeen? :whistle:
Siinähän se jo on. Kukaan ei vaan hoksaa sitä. Öitä.
:D Niin varmaan. :D Hyviä on "vihjeet". :whistle: sinä et tiedä tästä asiasta yhtään sen enempää kuin muutkaan ja siksi et sano suoraan. :)

En siis ole minä.
Ja mistäköhän sinä sen tiedät? =) Jos kerran tiedät niin kertoisitko jonkin vihjeen? :whistle:
Eli on siis tällä hetkellä palstalla? Mulla on vahva epäilys siitä, mikä on Blumen nykyinen nikki, mutta sillä ei ole vähään aikaan kirjauduttu.

mysteeri
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
En siis ole minä.
:D Niin varmaan. :D Hyviä on "vihjeet". :whistle: sinä et tiedä tästä asiasta yhtään sen enempää kuin muutkaan ja siksi et sano suoraan. :)
Ok. Lupaan etten sitten enää kirjoita, kun se aiheuttaa vain epäilyksiä. Heihei! :)

Alkuperäinen kirjoittaja mysteeri:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
En siis ole minä.
Ok. Lupaan etten sitten enää kirjoita, kun se aiheuttaa vain epäilyksiä. Heihei! :)
Hyvä. :) Kiitos vaan, hei hei!

vieras
Mullakin on kaksi epäilystä siitä kuka blume vois olla. Toinen passais antamansa "julkisuuskuvan" puolesta sekä palstalle ilmestymisajankohdan mukaan. Toinen taas kirjoittamiensa asioiden puolesta. Molemmilla on myös ei suomalaiset kuvat profiilissa. Mut en kans sano mitään ennen kuin olen 100% varma.

vierailija vaan
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Kyllä muakin kiinnostaa, ja toinen tapaus mikä kiinnostaa on Aksun stoori. Ja nimenomaan ne motiivit taustalla, mikä saa ihmisen kuvittelemaan olevansa joku toinen.
Mä luulen, että kyseessä on kaikesta spekuloinnista huolimatta jotain niinkin tylsää, kuin pelkkä eskapismi. Oma elämä ei vastaa toiveita ja unelmia tai on muuten vain kurjaa, ja halutaan kuvitella ja leikkiä olevansa jotain parempaa. Foorumilta saa omille tarinoilleen vastakaikua ja ihailua jota ei ehkä omassa elämässään saa.
Viittaan tällä Blumeen, Aksun tapauksesta en tiedä mitään.
Minullakin on tällainen teoria. Blume on elänyt omaa fantasiaelämäänsä palstan kautta. Kenties jotain mielenterveysongelmia taustalla, kun jaksoi tuota pajunköyttä syöttää käsittääkseni pitkäänkin.

vieras
En siis ole minä.
Eli on siis tällä hetkellä palstalla? Mulla on vahva epäilys siitä, mikä on Blumen nykyinen nikki, mutta sillä ei ole vähään aikaan kirjauduttu.
Millä kirjaimella alkaa?

En siis ole minä.
Millä kirjaimella alkaa?
En viitsi paljastaa. Jos se ei sit kuitenkaan ole Blume. Onko sulla joku epäilys?

Yhteistyössä