Mä oon tänään miettinyt Blumea

• Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
hahaa
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
mä mietin tänään naapurin Sirpaa, enkä siltikään lauennut :eek:

mis vika?
Impotenssi?

sirpa muistutti liikaa sinua
Outoa ja sairasta oli siis miettiä sirpaa.
perin outoa :D miksi ihmeessä imperial sitten tosiaan mietti Sirpaa :D

Joskus juttelin, tai oikeastaan taisin kysyä täällä palstalla jotain terveyteen liittyvää, oiskohan ollut jotain rintakyhmyihin liittyvää. Silloin Blume mielestäni vastasi (olikos Blume nyt se oikeuspatologi tai vastaava, ja isänsä joku muu lekuri?). Mielestäni asiallisesti vastasikin, ja vaikutti ihan asiasta tietävältä ihmiseltä.. Mutta kaipa sitä voi kaiken feikata :/

Olisi kyllä ihan kiva tietää, oliko hän oikeasti olemassa vai oliko kyseessä jonkun kekseliään alter ego.

Onko Suomessa naispuolista oikeuspatologia? :D

:attn: En ollut minä! Viime talvena pidin taukoa palstailusta koska sain lapsen tammikuussa ja heti kun pääsykoekirjallisuus julkaistiin, aloin lukea kauppiksen pääsykokeisiin. Niin ja siihen mitä joku mainitsi ekalla sivulla, en ole suomenruotsalainen, mutta oon asunut lyhyen aikaa Ruotsissa mieheni kanssa (ja kommunikoin miehen kanssa varsinkin suhteen alussa lähinnä ruotsiksi,) siitä siis kielitaito parantunut.

Mutta huomasin kyllä itsekin välillä, että meissä oli Blumen kanssa jotain samojakin piirteitä. Ei itse kirjoitustyyli, mutta tuntui että Blume (ainakin esitti) arvostavansa samoja asioita kuin itsekin, esim. piti perhettä juhlimista tärkeämpänä, ja otti usein osaa samoihin kauneuskeskusteluihin kuin itsekin. Jos nyt voi sanoa, niin välillä se ihan ärsytti, kun kaikki mitä Blume sanoi tai teki, oli kamalan ihmeellistä, vaikka minä tai joku muu olisi juuri sanonut saman asian eri sanoin. Ja kyllä mäkin osaan koodailla :D mutta se oli tietysti hienompaa kun Blume näytti taitonsa profiilisivullaan :xmas:

Luulin kyllä aika pitkään Blumen olevan aito, mutta sitten aloin itsekin käyttää päätäni kun ihmiset valottivat ettei se iän puolesta voisi olla mikään oikeuspatologi (joo ei mitään käsitystä miten paljon lääkiksessä pitää kuluttaa penkkiä, että saa sen tason paperit :D :ashamed: ) ja varsinkin, kun profiilissa esiintyvät kuvat ei olleet mitään perus palstamamman napsasemia.

Oma uskomukseni on, että ruudun sillä puolen naputteli joku tylsistynyt 16-vuotias lukiolainen, joka toteutti omaa haavemaailmaansa täällä. Fanitti italiaa ja ehkä haaveili rikkaasta elämästä lääkärinä, mutta oli kuitenkin niin "hölmö" että ei tajunnut tarkistaa faktoja, jotka useimmille aikuisille on itsestään selviä (kuten että normaalit lääkärit on lääketieteen lisensiaatteja ja niitä papereita ei kaiketi repästä viidessä vuodessa). Ja, sori nyt vaan, selittäisi senkin, että jaksoi jutella tolkuttomasti tytsi89:n kanssa, ja ettei koskaan puhunut lapsista. Tosin en minäkään niistä jaksa koko aikaa puhua, mutta otan sentään osaa "selkä menosuuntaan vai ei?" -keskusteluihin, koska sellaiset asiat on luonnollisestikin alkaneet kiinnostaa lasten saannin jälkeen :D Itse en spotannut Blumea koskaan tällaisista keskusteluista.

Juu, olen puhunut, aamen. :saint:

vieras
Minulla on pieni epäilys siitä, mikä voisi olla Blumen uusi nikki. Tosin epäilemäni nikki käy täällä todella harvoin, toisin kuin Blume kävi. Kirjoitus- ja vastausyyli vaan kiinnitti huomion. En tiedä viitsinkö sanoa, jos osunkin ihan väärään, kun ei kyseinen nikki edes ole luultavasti täällä tai varmaan ikinä satu huomaamaan tätä, että pääsisi puolustamaan itseään jos osunkin väärään...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Björn: ei todellakaan ole 16-vuotiaan tekstiä! Blume on luultavasti joku 30v-> tai ainakin lähempänä kolmeakymppiä kuin kahtakymppiä.
Enpä tiedä... kyllä äidinkielessä lahjakas nuorikin osannee käyttää rikasta kieltä. Ja rikastahan Blumen kieli nimenomaan oli, mitä myöskin ihmettelin, kun kerran sanoi asunneensa Italiassa. Itse kun asuin vaan vähän aikaa Ruotsissa, niin puhuin pitkään aika kapulakieltä kun tehtiin comeback Vantaalle.

Mä ajattelin tätä asiaa uudelleen ja muutin mieleni. Pakko sen on olla aikuinen. Sitä halusi vaan kuvitella että vain lapsi voi olla noin harkitsematon :|

Yhteistyössä