Mä oon tänään miettinyt Blumea

• Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
sori
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mä veikkaan edelleen ,että Blume oli Tytsi89 . Kaikella rakkaudella kaikkia kohtaan. :xmas:
En saa palstakilareita tästä kommentista. :saint: :D
Kaikella kunnioituksella tytsiä kohtaan mutta Blumen ulosanti ja tietämys faktoista ja elämästä on niin eritasoista ettei tysi kykene mitenkään feikkaamaan moista.

Alkuperäinen kirjoittaja sori:
mä veikkaan edelleen ,että Blume oli Tytsi89 . Kaikella rakkaudella kaikkia kohtaan. :xmas:
Kaikella kunnioituksella tytsiä kohtaan mutta Blumen ulosanti ja tietämys faktoista ja elämästä on niin eritasoista ettei tysi kykene mitenkään feikkaamaan moista.
*kuulostelee joko kilahtaa*

Turkilmas
Iso anteeksipyyntö Kowalskille, mutta mä olin pitkään varma että Blume on hän. Motiiviksi päättelin ihan vaan porukoille naureskelemisen jne. Mun mielestä noissa kahdessa on vaan paljon yhtäläisyyksiä, uskonnottomuus, naseva kirjoitustyyli, selkeä älykkyys, kansainvälisyys jne.

Mutta ei se varmaan voi olla, koska olis varmaan aika hemmetin työlästä olla Kowalski ja Blume yhtä aikaa :D.

(äläkä vaan loukkaannu Kowalski, tää mun epäilys oli lähinnä kohteliaisuus :) )

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mä taas voisin kuvitella kaikki mahdolliset muut palstalaiset Blumeksi, mutta en todellakaan Tytsiä.
niinhän ne sarjamurhaajien naapuritki aina haastatteluissa sanoo : "hänestä ei olis koskaan uskonu.oli niin kunnollinen .."plaapllaa :D
:D Tytsi ja Blume ovat kirjoittaneet niin usein ja niin tiheään tahtiin samassa ketjussa, että olisi hyvin hankalaa tehdä sitä ilman että modet puuttuu asiaan. Lisäksi mä olen samanaikaisesti jutellut molempien kanssa mesessä, ja tekstiä on tullut siihen tahtiin, että kirjoittajia on kaksi. Lisäksi Blume tiesi asioita, joita Tytsi ei tiedä.

No nyt ihan häiritsee, kun en oo yhtään perillä mitä tässä Blume-asiassa on tapahtunut, kertoisitteko vähän taustoja, jookos :xmas:

Harmailin siis aiemmin ja muistan tuon nikin ja että siinä jotain hämärää epäiltiin olevan, sitten oli kuitenkin vähän mulla taukoa palstailussa ennen kuin rekkauduin, ja jotain on ilmeisesti tapahtunut tuossa välillä..? :eek: :D

Alkuperäinen kirjoittaja sori:
Ihan totta. Kyllä Blume on tietyllä tasolla älykkäämpi kuin minä.

liisa lapamato
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Mä joskus mietin että oliko Blume sama kuin peppuliini-nikki aikoinaan. Mutta ei kai, peppuliini ei tuntunut yhtä fiksulta.

Ja moikka vaan ex-peppuliini, sä luultavasti pyörit edelleen täällä, eri nikillä vain. :xmas:
Olis voinut ollakin... :D

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Kiitos Aksu-selityksestä, tiesin että se oli nainen ja kuka se oli, mutten tiennyt että oli noin tiiviisti yhteyksissä joihinkin. :|

Mä pitkään veikkasin Tytsiä Blumeksi, mutten jaksa enää. :D
Joo, todellakin olivat tiiviisti yhteyksissä, ilmeisesti myös mesessä ja vissiin jopa puhelimessa. Nii ja treffejä piti järjestää, jotka sitten aina tuo "Aksu" perui ties millä verukkeella.

Sitten "Aksu" alkoi seurustella, tietty varmaan siksi että ihastuneet jättäis rauhaan. Ja tää äkillinen seurustelu oli vissiin se, miksi Nina tt pahotti mielensä. Ku ensin piti treffata hänen kanssaan ja yhtäkkiä Aksu ilmoittaakin seurustelevansa.

Aika kökkö juttu oikeesti oli tuo, mutta "Aksu" sentään tuli pyytämään anteeksi ja selittämään miksi teki niinkuin teki.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
No kuka se Aksu sitten oli?Esiintykö sinkkumiehenä tms täällä jos siihen kerran ihastuttiin?
Miten paljastui?
Jep,sinkkumies jolla oli 5v vai 6v poika.
Jossain ketjussa kirjoitti sekä miehenä että naisena.
Aksu/sariel.

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja oma mielipide:
Björn on minusta taas hyvin samantyyppinen.
Peesi :whistle:
Mä taas en näe yhtäläisyyksiä Björnin kanssa. Mun mielestä Björnin huumori on vielä mustempaa ja tekstit lyhyitä ja ytimekkäitä :).

Mun mielestä yhtäläisyys Kowalskin kanssa on suuri, mutta se varmaan on/oli ihan tarkoituksellista.

Alkuperäinen kirjoittaja =(:
Oliko peppuliini feikki?
Miten hän jäi kiinni ja mitä oli valehdellut. Muistan nikin ja sen että oli jotenkin hirveän mukava ja lämmin.
Juu, feikki oli. Se miten narahti on pitkä juttu. Valehteli varmaan lähes kaiken, lastakaan hällä tuskin on. Mielikuvitusta sen sijaan vaikka muille jakaa. Yhden virheen teki, kertoi erään työpaikkansa oikein. Yhden hänet irl "tuntevan" palstalaisen avulla sitten selvisi nimet yms. Ei ollut idyllistä puutaloaluetta kotina, ei pappia isänä, tuskin sitä vaaleanpunaista purjevenettäkään. :xmas:

+
hei; pakko kirjoittaa mä olin Nyynan kanssa se toinen joka paljasti blumen tai siis löydettiin ne kuvat...

Ja mäkin välillämietin kuka blume oikeesti on... mutta siihen tulokseen, että se voi kuka tahansa olla ja luultavammin joku joka on harnaana... kukaan musta nikki ei kirjoita samalla tyylillä.

Turkilmas
Piikkikampa: Blume oli erittäin kaunis nainen, joka harrasti valokuvausta ja hänellä oli aina kuvaketjuissa ihan mielettömiä kuvia itsestään. Kuvissa näkyi myös hänen italialainen miehensä ja heidän kaunis tyttönsä. Blume oli oikeuslääkäri ammatiltaan ja palkkansa oli huikea. Asuivat todella kalliissa kerrostalo- asunnossa ja olivat muuttamassa Italiaan. Blumen entinen mies oli tapaturmaisesti kuollut.

Sitten alkoi spekulaatiot Blumen feikkiydestä, jotka sitten vaan paisuivat ja paisuivat. Monet, myös minä, oli puolustamassa Blumea ja arvostelemassa epäilijöitä vaan kateellisiksi panettelijoiksi.

Yks kerta joku laittoi aloituksen että "nyt selvitetään onko Blume feikki vai ei". Nyynä- niminen nikki sitten keksi laittaa sopivat hakusanat googleen ja löysi tämän naisen (joka muuten kertoi nimekseen muistaakseni Adrianan). Tämä nainen oli todellakin olemassa, mutta kaukana Blumesta (ihan jo kartallakin, sillä nainen taisi asua Englannissa).

"Blume" oli siis varastanut itselleen uuden elämän toisen kuvista.

Tässä tarina pähkinänkuoressa :)

Mä pidän sekä Björniä ja Kowalskia tietyllä tapaa "feikkeinä" jo nyt, jotten jaksa uskoa et he ois viitsineet Blumeksi ryhtyä.
Ja siis silleen "feikkeinä", että ovat ihan erilaisia irl kuin minkä kuvan täällä itsestään antavat.
En mitenkään pahalla tarkoita.

Epäilisin ennemmin jotain kuka antaa itsestään sellaisen kuvan täällä et on rehellinen, lämpöinen oma itsensä.
En kyllä äkkiä osaa nimetä ketään.

Alkuperäinen kirjoittaja +:
hei; pakko kirjoittaa mä olin Nyynan kanssa se toinen joka paljasti blumen tai siis löydettiin ne kuvat...

Ja mäkin välillämietin kuka blume oikeesti on... mutta siihen tulokseen, että se voi kuka tahansa olla ja luultavammin joku joka on harnaana... kukaan musta nikki ei kirjoita samalla tyylillä.
Mä olen myös sitä mieltä, että se kirjoittaa joko harmaana tai ei ollenkaan. Ehkä se vain seurailee palstaa. Ellei sitten tarkoituksella kirjoittele eri tyylillä nykyään.

Yhteistyössä