Saanko mä taas hehkuttaa?! :D Mä oon ONNELLINEN!!

:heart: :heart: Jooh. :heart: :heart:

Happy :heart: :heart:

Sain tässä mieheltä lahjaksi kameran nimipäivälahjaksi, ihanan pinkin kameran. :heart: Lisäksi olin tänään sellaisella korunvalmistuskurssilla, ja se oli IHANAA puuhaa!! Mä haluan tehdä koruja aina ja aina vaan!! :heart: Laitan tähän vielä kuvankin, mun mielestä ihan ihana koru. :heart:

Tai siis kaksihan niitä on. :D Kaulakoru ja rannekoru vielä. :heart:

Hienoja!

Itse tehdyissä on ihan erilaista "tunnetta" ku tusinatavarassa. Mun äiti on kans jossain määrin hurahtanu korujen tekemiseen, hopeatyökurssilla ollut, ja kivenhiontakurssilla, minäki sitte oon saanu ihan uniikin kauniin kaulakorun. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:
Hienoja!

Itse tehdyissä on ihan erilaista "tunnetta" ku tusinatavarassa. Mun äiti on kans jossain määrin hurahtanu korujen tekemiseen, hopeatyökurssilla ollut, ja kivenhiontakurssilla, minäki sitte oon saanu ihan uniikin kauniin kaulakorun. :)
Ah, kuulostaa ihanalta. :heart: Mä luulen että muutama munkin läheinen saattaa kärsiä mun koruinnostuksestani. :whistle: Nyt mä haaveilen hopeasavikurssista seuraavaksi. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Piikkikampa:
oijoi, ihania korua! :flower: tahtoo kans värkätä tuommoisia! :D saanko udella onko tuommoinen kurssi kallis ja mikähän taho nuita järjestää?
Mä olin Turussa kurssilla, mutta se tekniikka ei ollut hankala, sen melkein oppii jos joku kerran näyttää. Tai ainakin mulle se oli helppoa. :) Tuolla maksoi se kurssi 18? + siihen tarvikkeet päälle, niin yhteensä maksoin 22,50?. =)

Tarvikkeet siinä varmaan eniten maksaa, kun kotona aloittaa... laskeskelin, että kuitenkin 20-30?:lla saa ne perusjutut. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja Piikkikampa:
oijoi, ihania korua! :flower: tahtoo kans värkätä tuommoisia! :D saanko udella onko tuommoinen kurssi kallis ja mikähän taho nuita järjestää?
Mä olin Turussa kurssilla, mutta se tekniikka ei ollut hankala, sen melkein oppii jos joku kerran näyttää. Tai ainakin mulle se oli helppoa. :) Tuolla maksoi se kurssi 18? + siihen tarvikkeet päälle, niin yhteensä maksoin 22,50?. =)

Tarvikkeet siinä varmaan eniten maksaa, kun kotona aloittaa... laskeskelin, että kuitenkin 20-30?:lla saa ne perusjutut. :)
oho, olipas halpaa, oisin veikannu hintaa paljon ylemmäksi.
mutta Turusta oon kyllä niin kamalan kaukana että taitaa jäädä kurssi haaveeksi :'( täytyy keksiä jotain muuta näperrettävää.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Ihania koruja =)
Ja saat hehkuttaa! :hug:
Kiitos Ultris, anteeksi kun mä en ole saanut aikaiseksi kirjoittaa sulle, yv:iä tai muutakaan. :ashamed: Mä yritän, yritän... Onnellisuudesta huolimatta tää korvatulehdus saa mut hiukan kiukkuiseksi. :|
älä nyt siitä paineita ota. :hug:

Kirjoittele, kun siltä tuntuu. Korvalle paranemisia. :hug:

Yhteistyössä