Ai, no mä oon tämmönen ällöttävä. Mutta oikeestaan en yhtään imelä. Ennemminkin hapan, tai mä luulen että mun mies sanois noinAlkuperäinen kirjoittaja Ihan kiva!:Sun blogin nimi on ällöttävän imelä!
En mä osaa mitään tehdä Ei multa mitään kandee tilata. KangasP-Akka on parempi tässä, ja sillä on saumurikin, mulla vaan ompelukone. Kysyppäs vaikka yksärillä siltäAlkuperäinen kirjoittaja Sisu:Tjahah, ja paljonko maksais, jos ompelisit muutamat pöksyt meidän vuosikkaalle? Sillä kun ei pysy MITKÄÄN housut jalassa, kun on semmonen kuikelo.
Pusero? mikä ihmeen pusero?Alkuperäinen kirjoittaja Esteetikko:Pusero oli oikein kaunis. Hieno kangas ja leikkaus!
Oih, anteeksi! Taisikin ennemmin olla tunika/mekko. Se violetti siinä kuvassa.Alkuperäinen kirjoittaja Neytiri:Pusero? mikä ihmeen pusero?Alkuperäinen kirjoittaja Esteetikko:Pusero oli oikein kaunis. Hieno kangas ja leikkaus!
ok. Siltä varmaan löytyy sit myös kaavoja omasta takaa?Alkuperäinen kirjoittaja Neytiri:En mä osaa mitään tehdä Ei multa mitään kandee tilata. KangasP-Akka on parempi tässä, ja sillä on saumurikin, mulla vaan ompelukone. Kysyppäs vaikka yksärillä siltäAlkuperäinen kirjoittaja Sisu:Tjahah, ja paljonko maksais, jos ompelisit muutamat pöksyt meidän vuosikkaalle? Sillä kun ei pysy MITKÄÄN housut jalassa, kun on semmonen kuikelo.
No se ei ole mun tekemä, vaan jonkun kiinalaisen pikkutytön kenties. Ne rumat housut oli mun tekemät.Alkuperäinen kirjoittaja e:Oih, anteeksi! Taisikin ennemmin olla tunika/mekko. Se violetti siinä kuvassa.Alkuperäinen kirjoittaja Neytiri:Pusero? mikä ihmeen pusero?Alkuperäinen kirjoittaja Esteetikko:Pusero oli oikein kaunis. Hieno kangas ja leikkaus!
sä kompensoit sitä happamuutta tällä blogisi nimellä? Muuten kiva blogi, ei siinä mitään!Alkuperäinen kirjoittaja Neytiri:Ai, no mä oon tämmönen ällöttävä. Mutta oikeestaan en yhtään imelä. Ennemminkin hapan, tai mä luulen että mun mies sanois noinAlkuperäinen kirjoittaja Ihan kiva!:Sun blogin nimi on ällöttävän imelä!
Siltä muruselta mä olen tuon kaavan saanut Hieman vaan muokannut.Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:ok. Siltä varmaan löytyy sit myös kaavoja omasta takaa?Alkuperäinen kirjoittaja Neytiri:En mä osaa mitään tehdä Ei multa mitään kandee tilata. KangasP-Akka on parempi tässä, ja sillä on saumurikin, mulla vaan ompelukone. Kysyppäs vaikka yksärillä siltäAlkuperäinen kirjoittaja Sisu:Tjahah, ja paljonko maksais, jos ompelisit muutamat pöksyt meidän vuosikkaalle? Sillä kun ei pysy MITKÄÄN housut jalassa, kun on semmonen kuikelo.
Kysyy äiti, joka ei saa edes nappia ommeltua takas paitaan, mies meillä hoitaa käsityöpuolen :ashamed: :ashamed:
Hän ei tee ku sukulaisille ja ystävilleAlkuperäinen kirjoittaja Neytiri:En mä osaa mitään tehdä Ei multa mitään kandee tilata. KangasP-Akka on parempi tässä, ja sillä on saumurikin, mulla vaan ompelukone. Kysyppäs vaikka yksärillä siltäAlkuperäinen kirjoittaja Sisu:Tjahah, ja paljonko maksais, jos ompelisit muutamat pöksyt meidän vuosikkaalle? Sillä kun ei pysy MITKÄÄN housut jalassa, kun on semmonen kuikelo.
Kappas. Hienot oli housutkin ja väri.Alkuperäinen kirjoittaja Neytiri:No se ei ole mun tekemä, vaan jonkun kiinalaisen pikkutytön kenties. Ne rumat housut oli mun tekemät.Alkuperäinen kirjoittaja e:Oih, anteeksi! Taisikin ennemmin olla tunika/mekko. Se violetti siinä kuvassa.Alkuperäinen kirjoittaja Neytiri:Pusero? mikä ihmeen pusero?Alkuperäinen kirjoittaja Esteetikko:Pusero oli oikein kaunis. Hieno kangas ja leikkaus!
Jaahas, no voi se näinkin olla. Mutta tällä kokemuksella mä en kyllä yhtään kehtaa kellekkään tehdä mitään. Joten ootelkaa muutama vuosi kun mä tässä opettelen, niin sit pitää joku y-tunnus hommata, jotain muuta varten, niin voi sitten harkita tämmösiä juttujakinAlkuperäinen kirjoittaja muistan lukeneeni:Hän ei tee ku sukulaisille ja ystävilleAlkuperäinen kirjoittaja Neytiri:En mä osaa mitään tehdä Ei multa mitään kandee tilata. KangasP-Akka on parempi tässä, ja sillä on saumurikin, mulla vaan ompelukone. Kysyppäs vaikka yksärillä siltäAlkuperäinen kirjoittaja Sisu:Tjahah, ja paljonko maksais, jos ompelisit muutamat pöksyt meidän vuosikkaalle? Sillä kun ei pysy MITKÄÄN housut jalassa, kun on semmonen kuikelo.
(poikkeusta odotellessa )
Ok. Nuo näyttää ainakin kuvan perusteella tarpeeksi kaposilta, et saattais pysyä meidänkin naperon päällä. Pitää bongaa KangasP-Akka täältä, ja laittaa yv;iäAlkuperäinen kirjoittaja Neytiri:Siltä muruselta mä olen tuon kaavan saanut Hieman vaan muokannut.
Kiitos Väristä mäkin pidän!Alkuperäinen kirjoittaja e:Kappas. Hienot oli housutkin ja väri.Alkuperäinen kirjoittaja Neytiri:No se ei ole mun tekemä, vaan jonkun kiinalaisen pikkutytön kenties. Ne rumat housut oli mun tekemät.Alkuperäinen kirjoittaja e:Oih, anteeksi! Taisikin ennemmin olla tunika/mekko. Se violetti siinä kuvassa.Alkuperäinen kirjoittaja Neytiri:Pusero? mikä ihmeen pusero?Alkuperäinen kirjoittaja Esteetikko:Pusero oli oikein kaunis. Hieno kangas ja leikkaus!
Siis tarkoitatkohan just niitä mun viimesimpiä tekeleitä?Alkuperäinen kirjoittaja hei:Hienot! varsinkin ne pinkit!
Ikää on 1v ja kohta 10kk. Painoa joku 11kg ja pituutta arvioisin että 85cm.Alkuperäinen kirjoittaja Piikkikampa:hienot housut :flower: ja se aiemmin postattu pipokin oli ihana
voi kun itekin osaisin ommella, sais sopivia vaatteita tuolle meidän typykälle, joka myös on hieman mallia "kuikelo"
Saankos muuten tiedustella minkä ikäinen tuo teidän neitokainen on, oli kooltaan niin kovin saman oloinen kun meidän likka?