Mä en pysty lukemaan tätä LASTENkirjaa niin etten ajattelisi kaksimielisiä juttuja!

• Viestiketjun aloittaja väsyttää
  • Ensimmäinen viesti
väsyttää
Kyseessä siis Nalle Puh ja yllätysmuna!

"Kukkulan laella nökötti suurtakin suurempi jättiläismuna, jonka suippo kärki osoitti sädehtivää taivasta kohden."

"Puh kurkottautui mittailemaan sitä, kunnes hän menetti tasapainonsa...... "Tuo munahan on isompi kuin Risto Reipas. Ellei isompi!" :D

"Ajatus munasta, joka oli Risto Reipastakin isompi, oli sykähdyttävä, mutta se ei ollut kaikkein hämmästyttävin seikka..."

"Kyseessä ei ole ainakaan pöllön muna..."

:D

liina
Meillä on yks "kasettikirja" jonka nimi on Tom ja Jerry panevat kaupungin sekaisin. Kirjoittelin sitten niiden kasettien "selkämyksiin" kirjojen nimiä, et löytyis oikea nopeammin. No, ei mahtunut kuin "Tom ja Jerry panevat". Mies nauroi niin et meinas sohvalta pudota. Vieläkin hymyilyttää aina, kun muksut sitä kuuntelee... :)

juu
Nalle Puhin yks jakso:lapsenvahti sanoo ristolle ja muille että nyt sänkyyn,ei saa valvoa enää!nalle ja muut toteavat keskenään että ei nukuttaisi edes johon tiikeri että lapsenvahti puhui sänkyynmenemisestä,ei nukkumisesta!johon taas nasu;mitä muutakaan me voisimme tehdä sängyssä kuin nukkua?=)no joo,ei ihan sanatarkasti noin menny mut kuitenkin, narahti korviin=D

kinuski
On kieltämättä välillä pokassa pitämistä kun noita lastenkirjoja lukee. Ja mä en voi olla välillä repeilemättä, kun kuopus kattoo muumeja toisessa huoneessa, ne on aika kaksmielisiä jos vaan kuulee äänen mutta ei katso. :D

Onko facebookissa roikkujat nähneet sen uuden frontiervillen ilmotuksia? Se missä on se lammas ja ihminen, näyttää täsmälleen siltä että siinä hiki lentäen harrastettais irstautta sen lampaan kanssa,,,mua häiritsee hillittömästi!

Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
On kieltämättä välillä pokassa pitämistä kun noita lastenkirjoja lukee. Ja mä en voi olla välillä repeilemättä, kun kuopus kattoo muumeja toisessa huoneessa, ne on aika kaksmielisiä jos vaan kuulee äänen mutta ei katso. :D
Joo, olen kuulostellut itsekkin..

h
Alkuperäinen kirjoittaja liina:
Meillä on yks "kasettikirja" jonka nimi on Tom ja Jerry panevat kaupungin sekaisin. Kirjoittelin sitten niiden kasettien "selkämyksiin" kirjojen nimiä, et löytyis oikea nopeammin. No, ei mahtunut kuin "Tom ja Jerry panevat". Mies nauroi niin et meinas sohvalta pudota. Vieläkin hymyilyttää aina, kun muksut sitä kuuntelee... :)
tää oli hyvä, mua naurattaa ihan sikana :LOL:

Kaksimielinen
Joo ! Nalle puh o vähä kaks mielinen .. Oltii lapsenvahti keikalla turussa. semmosen pikkasen tytön luona ja se laitto nalle puhin soimaan niinku radiosta.. tuli se alku musiiikki ja muut ja sitte puolesa välisä me oikeesti KUSETTIIIN housuu kamun kanssa! :D se meni näin, nallepuhila oli siin semmonen hias ja möreä äääni (pedofiili)

NALLE UH!
" Tuleehan sinne juhliini niitä pieniä, pyöreitä, kakkaraisia, joissa on vaaleanpunaista sokerikuorrutetta" uh kysyi pöllöltä

... LAULU

Kolme hurraata, suurenmoiselle, nalle puhille, joka pelasti ystävänsä kastumasta, Vaikka uida osannut ei hänet turvaan vei..

Kusin housuun tosa joka pelasti ystävänsä kastumasta, kohasa xd yyy..

Alkuperäinen kirjoittaja väsyttää:
Kyseessä siis Nalle Puh ja yllätysmuna!

"Kukkulan laella nökötti suurtakin suurempi jättiläismuna, jonka suippo kärki osoitti sädehtivää taivasta kohden."

"Puh kurkottautui mittailemaan sitä, kunnes hän menetti tasapainonsa...... "Tuo munahan on isompi kuin Risto Reipas. Ellei isompi!" :D

"Ajatus munasta, joka oli Risto Reipastakin isompi, oli sykähdyttävä, mutta se ei ollut kaikkein hämmästyttävin seikka..."

"Kyseessä ei ole ainakaan pöllön muna..."

:D
Tä on se pääsiäismuna kirja??? Mä muistan joskus takertuneeni samaisiin kohtiin lukiessani tätä pikkusiskolleni :p

Alkuperäinen kirjoittaja liina:
Ei helvetti :LOL: :LOL: :LOL:

Yhteistyössä