Hakutulokset

1. LilyOfTheValley

Ei tunnu olevan enää muuta mahdollisuutta kuin itsemurha :(

Sinullekin suosittelisin kaiken ulospäästämistä. Pidä esim. blogia anonyyminä.
  2. LilyOfTheValley

En tiedä millaista hyväksikäyttöä olet kokenut, mutta tässä esim. muiden kokeneiden blogeja. Voisi myös itse olla hyvä kirjoittaa ajatuksiaan ja tunteitaan ja ihan vaan arkeaan ylös. http://www.blogilista.fi/avainsana/hyv%C3%A4ksik%C3%A4ytt%C3%B6
  3. LilyOfTheValley

http://www.mielenterveys-taimi.fi/verkko/keskustelu/artikkelit/hyvaksikaytto.php
  4. LilyOfTheValley

Hea sitä. Koeta etsi esim. netistä näin alkuun. Lienee helpompaa olla tällain "näkymätön".
  5. LilyOfTheValley

Onko sinulla vertaistukea? Etsi muita saman kokeineita, voisi auttaa kun näkee miten muut ovat selvinneet.
  6. LilyOfTheValley

"Sikapiikin" ottaneet, kuinka paljon teillä on sairasteltu sen jälkeen?

Otin raskaanaollessani. En ole sairastanut sen jälkeen kuin rintatulehduksen. Mutta en yleensäkään ole kipeä kuin kerran vuodessa ehkä.
  7. LilyOfTheValley

Onko jokin syy miksi koet elämäsi olevan turhaa? *taisitkin aiemmin mainita :( :hug:
  8. LilyOfTheValley

Kelpuuttaisitko vauvallesi? *kuvia*

Minä ottaisin tuon sini-valkoisen tytöllemme! Aivan ihana! Että jos annat sen oranssin lahjaks niin lähetä tänne sininen! :D
  9. LilyOfTheValley

Onko muilla tämmöstä, että pitää syödä jotain tiettyä joka päivä?

Minä oon nyt aika pitkään syöny maustamattoman viilin tai pari sokerin kera joka päivä. Saa nähdä milloin kyllästyn. Myös suklaata on saatava lähes päivittäin. :ashamed:
  10. LilyOfTheValley

Mielipiteitä: tyttärellemme nimeä...

Agneta Silja Sylvia Agneta Elisabet Agneta Olga Maria
  11. LilyOfTheValley

Mikä siinä on... (lapsen syntymästä ja parisuhteesta)

Anna miehelle aikaa. Hän lienee hieman katkera. Koeta olla oikein huomaavainen nyt, ehkä mies leppyy ja koti taas kiinnostaa. Toisaalta sinun ei tarvitse sietää kaltoinkohtelua tai hylkäämistä siksi, että olet itse tehnyt virheen. Katsele rauhassa miten asia etenee jollei mies tosiaan tahdo...
  12. LilyOfTheValley

Ujon lapsen käytöksestä keskustelua, pohdintaa.

Minä olin (ja olen kait yhä) pienenä ujo. Äitini teki sen virheen, että piti ujouttani huonona asiana ja hermostui tuohon piirteeseen usein. Yhäkin päässäni on ajatus että olen jotenkin viallinen ujouteni tähden. Mutta sinä onneksi ajattelet miten tukea tytön luonnetta eikä muuttaa sitä. Hyvä. :)
  13. LilyOfTheValley

Nyt mie aijon tehä likasen tempun

Huoh, nuo illat on meillä jo historiaa. Nukkumaan mennään kun vauvakin. |O Ihanaa iltaa! =)
  14. LilyOfTheValley

"Mustat" palstailijat-mistä olette nikkinne keksineet?=)

Lempikukkani ollut pienestä asti. En edes muista milloin viimeksi näin tämän luonnossa..
  15. LilyOfTheValley

G: kamalin kipu, minkä tiedät ja olet kokenut?

Hampaan poraus!!! Tipanlaitto, kun ei meinneet millään saada kohdilleen!! Synnytyskin sattui vähemmän kuin nuo.. :/
  16. LilyOfTheValley

Tyttö sai nimekseen Sanelle

Sanelle vaikuttaa jotenkin väkisin väännetyltä vaikka sinänsä kyllä kauniilta kuulosta, pehmeä ja naisellinen, kuin terveysside. :kieh: No ei vaan, iha ok nimi. :) Onnittelut! :flower:
  17. LilyOfTheValley

Mitä mieltä nimestä....

Menninkäisen lempinimi. :D
  18. LilyOfTheValley

Alotan uuden ketjun uusilla kuvilla: auttakaa mua juhlavaatetuksen kanssa!!

Olisko nämä samaa väriä vyön kanssa? http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=35002&productId=257867&articleId=605380&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=...
  19. LilyOfTheValley

Alotan uuden ketjun uusilla kuvilla: auttakaa mua juhlavaatetuksen kanssa!!

Tällaisetkin olis.. http://shop.hm.com/fi/shoppingwindow?dept=DAM_SHOE&shoptype=S

Yhteistyössä