Onko jokin syy miksi koet elämäsi olevan turhaa?
*taisitkin aiemmin mainita :hug:
*taisitkin aiemmin mainita :hug:
En tarkota menestyksellä pelkkää rahaa, vaan kaikkea onnistumista,myös lapsien suhteen.Alkuperäinen kirjoittaja juuei:raha on vain rahaa, sitä tulee ja menee.
Mutta jos sulla on lapsi, niin se ei anna sulle ikinä anteeksi jos se sut menettää. siinä hommassa olet ainoa, korvaamaton ja PARAS.
Jossain se raja menne, elämä on ollut just tuota taistelua tämä 26-vuotta.Alkuperäinen kirjoittaja mmm:Tee joka päivä joku pieni asia, vaikka se tuntuis kuinka vaikeelta tahansa: kävele talon ympäri, soita jollekin tutulle, käy kaupassa, pyyhi tiskipöytä, kerää luonnonkukkia, istu hetki ulkona jossain puistossa, kokeile hymyillä jollekin vastaantulevalle. Älä jää kotiin vaikka se olis kaikkein helpointa. Taistele! Sun elämä on sen arvosta loppujen lopuksi! Ja soita sinne terapiaan ja pyydä et pääsisit sinne mahd. pian!
ei ole.Alkuperäinen kirjoittaja LilyOfTheValley:Onko sinulla vertaistukea? Etsi muita saman kokeineita, voisi auttaa kun näkee miten muut ovat selvinneet.
Et saakaan, mutta mitä on tapahtunu on tapahtunu ja nyt ollaan tässä ja sä teet nyt elämästäs parhaan mahdollisen itselles huolimatta siitä/niistä jotka on sulle väärin tehny. Ei noista asioista ikinä pääse mutta niiden kanssa oppii elämään.Alkuperäinen kirjoittaja ap:On pilattu. En koskaan ole normaali, en koskaan saa tietää, millainen olisin, jos mua ei ois hyväksikäytetty..kuinka menestyisin, kuinka onnellinen olisin.Alkuperäinen kirjoittaja happihyppy:Ei sitä koskaan voi niin pahasti pilata. Pahimmasta pääsee yli!!!!Alkuperäinen kirjoittaja ap:En usko, että tulevaisuus on kovin hyvää, elämäni on pilattu ikihyviksi.
Jos sekään ei auta...monet sanoo että ei ole apuaAlkuperäinen kirjoittaja e:Mene kuitenkin ensin sinne terapiaan, ennen kuin teet mitään peruuttamatonta.
Soita terveyskeskukseen siitä terapiasta, että saisit sille jonkun ajan.
Jos alkaa tuntua liian ylitsepääsemättömältä, soita vaikka 112:een että tulevat hakemaan sua!
Hea sitä. Koeta etsi esim. netistä näin alkuun. Lienee helpompaa olla tällain "näkymätön".Alkuperäinen kirjoittaja ap:ei ole.Alkuperäinen kirjoittaja LilyOfTheValley:Onko sinulla vertaistukea? Etsi muita saman kokeineita, voisi auttaa kun näkee miten muut ovat selvinneet.
Lohduttavaa "ei noista ikinä pääse". Ku haluasin pystyä painamaan ne niin unholaan, ettei häiritse jokapäivästä elämääAlkuperäinen kirjoittaja Misu:Et saakaan, mutta mitä on tapahtunu on tapahtunu ja nyt ollaan tässä ja sä teet nyt elämästäs parhaan mahdollisen itselles huolimatta siitä/niistä jotka on sulle väärin tehny. Ei noista asioista ikinä pääse mutta niiden kanssa oppii elämään.Alkuperäinen kirjoittaja ap:On pilattu. En koskaan ole normaali, en koskaan saa tietää, millainen olisin, jos mua ei ois hyväksikäytetty..kuinka menestyisin, kuinka onnellinen olisin.Alkuperäinen kirjoittaja happihyppy:Ei sitä koskaan voi niin pahasti pilata. Pahimmasta pääsee yli!!!!Alkuperäinen kirjoittaja ap:En usko, että tulevaisuus on kovin hyvää, elämäni on pilattu ikihyviksi.
sekavan näköinen palsta, en jaksa opetella käyttäänAlkuperäinen kirjoittaja LilyOfTheValley:http://www.mielenterveys-taimi.fi/verkko/keskustelu/artikkelit/hyvaksikaytto.php
Sinullekin suosittelisin kaiken ulospäästämistä. Pidä esim. blogia anonyyminä.Alkuperäinen kirjoittaja ev:tiedän tunteen. mulla on sellaisia luurankoja kaapissa että tuntuu etten pysty niitä siellä pitämään. ne on mulla mielessä päivästä toiseen. ekana aamulla kun herään ja vikana illalla kun käyn nukkumaan. kukaan ei tiedä niistä asioista ja minä koen olevani maailman kamalin ihminen. tunnen ettei minulla ole oikeutta elää, ei oikeutta tähän onneen joka minulla on miehen ja lasten kanssa. mietin usein itsemurhaa.
ei. mun luurangot on aika pahoja. sellaisia että mut lynkattaisi samointein. olen tehnyt nuorena paljon tyhmyyksiä.Alkuperäinen kirjoittaja LilyOfTheValley:Sinullekin suosittelisin kaiken ulospäästämistä. Pidä esim. blogia anonyyminä.Alkuperäinen kirjoittaja ev:tiedän tunteen. mulla on sellaisia luurankoja kaapissa että tuntuu etten pysty niitä siellä pitämään. ne on mulla mielessä päivästä toiseen. ekana aamulla kun herään ja vikana illalla kun käyn nukkumaan. kukaan ei tiedä niistä asioista ja minä koen olevani maailman kamalin ihminen. tunnen ettei minulla ole oikeutta elää, ei oikeutta tähän onneen joka minulla on miehen ja lasten kanssa. mietin usein itsemurhaa.
siis anteeksi, en ole ap. vaan ev.Alkuperäinen kirjoittaja ap:ei. mun luurangot on aika pahoja. sellaisia että mut lynkattaisi samointein. olen tehnyt nuorena paljon tyhmyyksiä.Alkuperäinen kirjoittaja LilyOfTheValley:Sinullekin suosittelisin kaiken ulospäästämistä. Pidä esim. blogia anonyyminä.Alkuperäinen kirjoittaja ev:tiedän tunteen. mulla on sellaisia luurankoja kaapissa että tuntuu etten pysty niitä siellä pitämään. ne on mulla mielessä päivästä toiseen. ekana aamulla kun herään ja vikana illalla kun käyn nukkumaan. kukaan ei tiedä niistä asioista ja minä koen olevani maailman kamalin ihminen. tunnen ettei minulla ole oikeutta elää, ei oikeutta tähän onneen joka minulla on miehen ja lasten kanssa. mietin usein itsemurhaa.
Siinä voi valita aihepiirin. Tässä aihepiirin "hyväksikäyttö (ja insesti)" keskusteluja:Alkuperäinen kirjoittaja ap:sekavan näköinen palsta, en jaksa opetella käyttään
Et ole ainut tyhmyyksiä tehnyt.Alkuperäinen kirjoittaja ev:ei. mun luurangot on aika pahoja. sellaisia että mut lynkattaisi samointein. olen tehnyt nuorena paljon tyhmyyksiä.Alkuperäinen kirjoittaja LilyOfTheValley:Sinullekin suosittelisin kaiken ulospäästämistä. Pidä esim. blogia anonyyminä.
Entäs jos tyhmä käytösesi johtuukin menneisyydestäsi? Ei vika ole sinussa. olen minäkin tehnyt tyhmyyksiä, niitä vähiten mietin nyt, vaan mietin mitä minulle on tehty.Alkuperäinen kirjoittaja ap:ei. mun luurangot on aika pahoja. sellaisia että mut lynkattaisi samointein. olen tehnyt nuorena paljon tyhmyyksiä.Alkuperäinen kirjoittaja LilyOfTheValley:Sinullekin suosittelisin kaiken ulospäästämistä. Pidä esim. blogia anonyyminä.Alkuperäinen kirjoittaja ev:tiedän tunteen. mulla on sellaisia luurankoja kaapissa että tuntuu etten pysty niitä siellä pitämään. ne on mulla mielessä päivästä toiseen. ekana aamulla kun herään ja vikana illalla kun käyn nukkumaan. kukaan ei tiedä niistä asioista ja minä koen olevani maailman kamalin ihminen. tunnen ettei minulla ole oikeutta elää, ei oikeutta tähän onneen joka minulla on miehen ja lasten kanssa. mietin usein itsemurhaa.
no lasten takia et todellakaan voi itseäsi tappaa. miten luulet lasten mielenterveyden käyvän jos tapat itsesi. lapset miettii samoja asioita (itsemurhaa) teini-iässä ja syyttävät itseään sinun kuolemasta. lapset on erittäin hyvä syy hakea apua ja hoitaa itsensä kuntoon.Alkuperäinen kirjoittaja ap:En tarkota menestyksellä pelkkää rahaa, vaan kaikkea onnistumista,myös lapsien suhteen.Alkuperäinen kirjoittaja juuei:raha on vain rahaa, sitä tulee ja menee.
Mutta jos sulla on lapsi, niin se ei anna sulle ikinä anteeksi jos se sut menettää. siinä hommassa olet ainoa, korvaamaton ja PARAS.
Joo,m utta toisaalta voin pilata lasten elämän olemalla läsnä. Tuijotan tyhjään, olen ärtyisä jne jne.. parhaani olen yrittänyt, mutta ...Alkuperäinen kirjoittaja JaJa:no lasten takia et todellakaan voi itseäsi tappaa. miten luulet lasten mielenterveyden käyvän jos tapat itsesi. lapset miettii samoja asioita (itsemurhaa) teini-iässä ja syyttävät itseään sinun kuolemasta. lapset on erittäin hyvä syy hakea apua ja hoitaa itsensä kuntoon.Alkuperäinen kirjoittaja ap:En tarkota menestyksellä pelkkää rahaa, vaan kaikkea onnistumista,myös lapsien suhteen.Alkuperäinen kirjoittaja juuei:raha on vain rahaa, sitä tulee ja menee.