ap
2 lasta, vauva ja 2 vuotiasAlkuperäinen kirjoittaja hm:älä luovuta! toivon sulle voimia! minkä ikäisiä lapsia sul on? montakin?
2 lasta, vauva ja 2 vuotiasAlkuperäinen kirjoittaja hm:älä luovuta! toivon sulle voimia! minkä ikäisiä lapsia sul on? montakin?
niin voit. niinhän meistä kuka tahansa voi pilata lastensa elämän. mutta tappamalla itsesi pilaat heidän elämänsä varmastiAlkuperäinen kirjoittaja ap:Joo,m utta toisaalta voin pilata lasten elämän olemalla läsnä. Tuijotan tyhjään, olen ärtyisä jne jne.. parhaani olen yrittänyt, mutta ...Alkuperäinen kirjoittaja JaJa:no lasten takia et todellakaan voi itseäsi tappaa. miten luulet lasten mielenterveyden käyvän jos tapat itsesi. lapset miettii samoja asioita (itsemurhaa) teini-iässä ja syyttävät itseään sinun kuolemasta. lapset on erittäin hyvä syy hakea apua ja hoitaa itsensä kuntoon.Alkuperäinen kirjoittaja ap:En tarkota menestyksellä pelkkää rahaa, vaan kaikkea onnistumista,myös lapsien suhteen.Alkuperäinen kirjoittaja juuei:raha on vain rahaa, sitä tulee ja menee.
Mutta jos sulla on lapsi, niin se ei anna sulle ikinä anteeksi jos se sut menettää. siinä hommassa olet ainoa, korvaamaton ja PARAS.
Onneksi on hyvä isä.Alkuperäinen kirjoittaja JaJa:niin voit. niinhän meistä kuka tahansa voi pilata lastensa elämän. mutta tappamalla itsesi pilaat heidän elämänsä varmastiAlkuperäinen kirjoittaja ap:Joo,m utta toisaalta voin pilata lasten elämän olemalla läsnä. Tuijotan tyhjään, olen ärtyisä jne jne.. parhaani olen yrittänyt, mutta ...Alkuperäinen kirjoittaja JaJa:no lasten takia et todellakaan voi itseäsi tappaa. miten luulet lasten mielenterveyden käyvän jos tapat itsesi. lapset miettii samoja asioita (itsemurhaa) teini-iässä ja syyttävät itseään sinun kuolemasta. lapset on erittäin hyvä syy hakea apua ja hoitaa itsensä kuntoon.Alkuperäinen kirjoittaja ap:En tarkota menestyksellä pelkkää rahaa, vaan kaikkea onnistumista,myös lapsien suhteen.Alkuperäinen kirjoittaja juuei:raha on vain rahaa, sitä tulee ja menee.
Mutta jos sulla on lapsi, niin se ei anna sulle ikinä anteeksi jos se sut menettää. siinä hommassa olet ainoa, korvaamaton ja PARAS.
Niin sitä se tarkoittaa kun niiden kanssa oppii elämään=eivät häiritse jokapäiväistä elämää, se vaatii ihmisestä riippuen; terapiaa, itsetutkiskelua, aikaa, ihan mitä itestäs tuntuu.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Lohduttavaa "ei noista ikinä pääse". Ku haluasin pystyä painamaan ne niin unholaan, ettei häiritse jokapäivästä elämääAlkuperäinen kirjoittaja Misu:Et saakaan, mutta mitä on tapahtunu on tapahtunu ja nyt ollaan tässä ja sä teet nyt elämästäs parhaan mahdollisen itselles huolimatta siitä/niistä jotka on sulle väärin tehny. Ei noista asioista ikinä pääse mutta niiden kanssa oppii elämään.Alkuperäinen kirjoittaja ap:On pilattu. En koskaan ole normaali, en koskaan saa tietää, millainen olisin, jos mua ei ois hyväksikäytetty..kuinka menestyisin, kuinka onnellinen olisin.Alkuperäinen kirjoittaja happihyppy:Ei sitä koskaan voi niin pahasti pilata. Pahimmasta pääsee yli!!!!Alkuperäinen kirjoittaja ap:En usko, että tulevaisuus on kovin hyvää, elämäni on pilattu ikihyviksi.
Ei, ihan niinku ei ap:nkään elämä ole pilalla hänen ikävien kokemustensa takia. En vähättele, samankaltaiset elämät eikä se helppoa ole.Alkuperäinen kirjoittaja JaJa:niin voit. niinhän meistä kuka tahansa voi pilata lastensa elämän. mutta tappamalla itsesi pilaat heidän elämänsä varmastiAlkuperäinen kirjoittaja ap:Joo,m utta toisaalta voin pilata lasten elämän olemalla läsnä. Tuijotan tyhjään, olen ärtyisä jne jne.. parhaani olen yrittänyt, mutta ...Alkuperäinen kirjoittaja JaJa:no lasten takia et todellakaan voi itseäsi tappaa. miten luulet lasten mielenterveyden käyvän jos tapat itsesi. lapset miettii samoja asioita (itsemurhaa) teini-iässä ja syyttävät itseään sinun kuolemasta. lapset on erittäin hyvä syy hakea apua ja hoitaa itsensä kuntoon.Alkuperäinen kirjoittaja ap:En tarkota menestyksellä pelkkää rahaa, vaan kaikkea onnistumista,myös lapsien suhteen.Alkuperäinen kirjoittaja juuei:raha on vain rahaa, sitä tulee ja menee.