Hakutulokset

1. LilyOfTheValley

Alotan uuden ketjun uusilla kuvilla: auttakaa mua juhlavaatetuksen kanssa!!

http://halens.fi/Product/053437?sortBy=Default&sortDirection=Ascending&filter=Y29sb3I9KDc2KShIYXJtYWEpJmludmVudG9yeT1GYWxzZQ%3d%3d&mid=149&oc=038 Tai nämä tuon ensimmäisen mekon kanssa.
  2. LilyOfTheValley

Alotan uuden ketjun uusilla kuvilla: auttakaa mua juhlavaatetuksen kanssa!!

Ehkä ihonväriset/beiget kengät? Ellet jotain samansävyistä löydä kuin mekko/vyö.
  3. LilyOfTheValley

Kehukaa HYVIÄ e-pillereitä!

Mä meinaan pyytää Diane Novat. Nää Cezarettet on vaan pahentanu ihoa enkä oikein luota näihin. Olis myös kiva jos menkat olis ennustettavissa. Mutta pääasiassa ihon vuoksi Dianet vaadin. Aiemmin käytin Yasmin-merkkiä ja ne toimivat ihan hyvin, ei siis ikäviä sivuoireita.
  4. LilyOfTheValley

Voiko tämän mekon laittaa häihin ja jos voi niin minkälaiset kengät?

Tämän minä valitsisin.. Tai sitten mustan kotelomekon sopivilla asusteilla. :)
  5. LilyOfTheValley

Toimiiko kroppasi eritavalla raskauden jälkeen?

Vessahädän tunne on kadoksissa. Synnytyksestä melkein 4kk muttei oo rakko ilmeisesti kutistunu takas tai sitten kyse on jostain tuntohermoista. Ei haittaa kuitenkaan menoa.
  6. LilyOfTheValley

Onko kaikki kattoneet nuo Star Wars -leffat?

Juuh, kuuluu lemppareihin, ainakin nää vanhemmat teokset. Ei ne uudet niin hyviä oo enää vaikka selventävätkin historiaa. Olen olettanut, että jokainen tietää näistä edes jotain. :D
  7. LilyOfTheValley

Sanokaas mielipide näistä farkuista?

En pidä itseni enkä muidenkaan päällä.
  8. LilyOfTheValley

Onko normaalia synnytyksen jälkeen vihata omaa kroppaansa?

Kai sinä varauduit ettei se vartalo tule raskauden jälkeen olemaan entisenlainen? Koeta keskittyä hyviin puoliin, niitä on varmasti. :)

Yhteistyössä