Alotan uuden ketjun uusilla kuvilla: auttakaa mua juhlavaatetuksen kanssa!!

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
hellsbells
Mä en kyllä osaa auttaa asusteiden kanssa , mulla on väri / muotisilmää nolla. Mutta tuo eka mekko näyttää aika epäistuvalta yläosasta. Tosi nätti kyllä, varsinkin alaosa, mutta yläosa näyttää.. liian suurelta?

ap
Alkuperäinen kirjoittaja LilyOfTheValley:
Alkuperäinen kirjoittaja hellsbells:
Mä en kyllä osaa auttaa asusteiden kanssa , mulla on väri / muotisilmää nolla. Mutta tuo eka mekko näyttää aika epäistuvalta yläosasta. Tosi nätti kyllä, varsinkin alaosa, mutta yläosa näyttää.. liian suurelta?
Sen kuuluu olla sellainen löyhä.
Joo, se on semmonen tosi löysä. Tuossa kuvassa se kyllä on huonosti.

äitiliini
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja gf:
Laitas vielä se iltapuvun kuva? Josko se ei sittenkään olisi liian juhlava? Noista kahdesta parempi tuo harmaa.
Se on tässä

http://www.aijaa.com/v.php?i=6527507.jpg
No tämä ilman muuta! Ne kaks ekaa oli tosi pliisuja, arkivaatteitta! Tämä on juhlamekko, häihin saa pukeutua juhlavasti!

vieras
Ensimmäinen asu hyvä, leikkaus istuu hyvin. Jos et halua pistää asusteita uusiksi niin musta käy. Näin nuo kiiltonahkaiset (?) kenkäsi toisessa ketjussa ja uskaltaisin mennä niissäkin, kyse ei kuitenkaan ole Linnan juhlista. Etiketin mukaan morsian olkoon juhlakalu, vieraiden ei ole tarkoituksen mukaista viedä huomiota liialla näyttävyydellä. Kokopitkä iltapuku on tyypillinen etikettivirhe, älä laita sitä.

ap
Ok, kiitos teille ihan hirveeeeeeen paljo! Laitan varmaan tuon ensimmäisen mekon. Pitää yrittää löydää sopivat kengät ja laukku mutta pakko varmaan tyytyä mustaan jos ei tuon vyön väristä löydy.

Yhteistyössä