määä
Juur näin eli jos ei ole kiloja ja kapea lanne, niin go for it. Muutoin ne saa kyllä hanurin näyttämään kaks kertaa isommalta.
Kivat noikin Tykkään, että vaatteessa on jotain jujua.Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:http://www.geevoima.fi/epages/GPL.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/16012009-123127/Products/LC2747/SubProducts/LC2747-0001
nuo siis mulla on jo
Voi vitsi. Jospa mäkin vaikka vuoden päästä voisin. =)Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:Musta vähän tuntuu et tilaan noi
Juu tuuma kokoa on.Joissain luki että niukkaa kokoa mut musta kyllä vastaa kokoaan..Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:Voi vitsi. Jospa mäkin vaikka vuoden päästä voisin. =)Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:Musta vähän tuntuu et tilaan noi
Onko nuo koot tuumia vai miten, kun menevät 28-34?
noh mä oon lyhyt muutenkin :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Kirppu:Näyttä että olis superlyhyet jalat...
Sori ny mut sillo ku kerran näin sun kuvan ni et tod.näytä siltä että treenaat.Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:kun ne saa olla tollaset kroppaa muokkavaat kun meikäläinen treenaa
kun en mä noista muista löytäny mitään :ashamed:
kasvoista se näkyykinAlkuperäinen kirjoittaja Mie:Sori ny mut sillo ku kerran näin sun kuvan ni et tod.näytä siltä että treenaat.Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:kun ne saa olla tollaset kroppaa muokkavaat kun meikäläinen treenaa
Näky siinä kroppaakin vähän. Pyörehkö sanoisin.Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:kasvoista se näkyykinAlkuperäinen kirjoittaja Mie:Sori ny mut sillo ku kerran näin sun kuvan ni et tod.näytä siltä että treenaat.Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:kun ne saa olla tollaset kroppaa muokkavaat kun meikäläinen treenaa
Eri mieltä. Erityylisille ihmisille sopii erilaiset vaatteet, kyse on iästä vain harvoin.Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:Tarvii olla hoikka jos noita haluaa pitää ilman pyöristävää vaikutusta. Alle 25-vuotiaalle ihan jees, vanhemmalle vähän turhan nuorekkaat. Muuten ok.
en tiedä mitä kuvaa ja minkä vuoden oot kattonu..mut samapa se mulle =)Alkuperäinen kirjoittaja Mie:Näky siinä kroppaakin vähän. Pyörehkö sanoisin.Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:kasvoista se näkyykinAlkuperäinen kirjoittaja Mie:Sori ny mut sillo ku kerran näin sun kuvan ni et tod.näytä siltä että treenaat.Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:kun ne saa olla tollaset kroppaa muokkavaat kun meikäläinen treenaa
Alkuperäinen kirjoittaja Mie:Näky siinä kroppaakin vähän. Pyörehkö sanoisin.Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:kasvoista se näkyykinAlkuperäinen kirjoittaja Mie:Sori ny mut sillo ku kerran näin sun kuvan ni et tod.näytä siltä että treenaat.Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:kun ne saa olla tollaset kroppaa muokkavaat kun meikäläinen treenaa
Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:Alkuperäinen kirjoittaja Mie:Näky siinä kroppaakin vähän. Pyörehkö sanoisin.Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:kasvoista se näkyykinAlkuperäinen kirjoittaja Mie:Sori ny mut sillo ku kerran näin sun kuvan ni et tod.näytä siltä että treenaat.Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:kun ne saa olla tollaset kroppaa muokkavaat kun meikäläinen treenaa
Tää palsta on niin tätä...
treenatuille naisille ja löytyy myös miesten mallisto esim wrangelta tai geevoimalta.Alkuperäinen kirjoittaja uu:Onko jotkut isojen tyttöjen farkut vai vaan tulee leventävä vaikutelma?