Tuos oiskii ihanat väritAlkuperäinen kirjoittaja juupsis:tee mulle vastaava vaaleanpunainen/valkoinen?
Moon jo alottanu muuta tekeen
Tuos oiskii ihanat väritAlkuperäinen kirjoittaja juupsis:tee mulle vastaava vaaleanpunainen/valkoinen?
Yhen peiton tekemiseen tais mennä toista viikkoa. Se oli ainut mikä vähä koetteli hermoja.Alkuperäinen kirjoittaja todellakin kelpais:Mulla menis ehkä vuosi :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:No oli siin sekii et innostusta piisas, ja kun nuin pienet sukatkii tekee muutamassa tunnissa, tumput nopeemmi
En osaa neuloa, joten siksikin arvostan tuollaista todella korkealle!!
Koulusta sain, yläasteella. Tai ainakii noi ohjeet oli miu yläasteen käsityökansiossa monisteina. Sitähä miä en muista sit et sainko koulusta vai oonko ne sinne myöhemmi lisänny ja mistä sit oisin saanu.Alkuperäinen kirjoittaja mia:Ihan varmasti kelpuuttaisin!! Ihanat! Mistä oot löytäny mallit, vai ootko suunnitellu ite?
Minusta taas tuo myssy on ihan paras!! Meidän pojalla on ollut niitä varmaan miljoona ja kavereiden lapset on niitä saaneet useat äitini vähän innostui niitä tekemäänAlkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Mun täytyy tunnustaa, että inhoan tuota myssymallia ja se jäisi ihan varmasti käyttämättä. mä tekisin toisenlaisen myssyn. Tai oikeastaan käytän ohutta kypärää mielummin.
Mutta muuten oli ihan kivannäköiset. Olihan pehmoista 100% villaa?
Mä ohitan sen taas vauhdilla neulelehdistä ja keskityn ihaniin pipoihin. Niihinkin saa korvalaput, jos se on tärkeä asia.Vaikkakin se on viimeaikoina ollut retrohitti ja palautettu joka ikiseen lehteen...Alkuperäinen kirjoittaja Kumikameli:Minusta taas tuo myssy on ihan paras!! Meidän pojalla on ollut niitä varmaan miljoona ja kavereiden lapset on niitä saaneet useat äitini vähän innostui niitä tekemäänAlkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Mun täytyy tunnustaa, että inhoan tuota myssymallia ja se jäisi ihan varmasti käyttämättä. mä tekisin toisenlaisen myssyn. Tai oikeastaan käytän ohutta kypärää mielummin.
Mutta muuten oli ihan kivannäköiset. Olihan pehmoista 100% villaa?