Kelpuuttaisitko vauvallesi? *kuvia*

Alkuperäinen kirjoittaja todellakin kelpais:
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
No oli siin sekii et innostusta piisas, ja kun nuin pienet sukatkii tekee muutamassa tunnissa, tumput nopeemmi
Mulla menis ehkä vuosi :ashamed:
En osaa neuloa, joten siksikin arvostan tuollaista todella korkealle!! :)
Yhen peiton tekemiseen tais mennä toista viikkoa. Se oli ainut mikä vähä koetteli hermoja.
Joka kerroksel lisäänty yks silmukka ja keskel noin 250 silmukkaa sit yhteensä.
Ku iha ei voi kokopäivää käyttää pelkkään neulomiseen, aina telkkaa katellessa puikot käy. Päivässä noin 4 tuntia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mia:
Ihan varmasti kelpuuttaisin!! Ihanat! Mistä oot löytäny mallit, vai ootko suunnitellu ite?
Koulusta sain, yläasteella. Tai ainakii noi ohjeet oli miu yläasteen käsityökansiossa monisteina. Sitähä miä en muista sit et sainko koulusta vai oonko ne sinne myöhemmi lisänny ja mistä sit oisin saanu.
 
Ihania on ja takuulla arvostaisin tuota lahjaa. Minulla on vieläki tallessa ku kaveri teki 9 vuotta sitten esikoiselleni villamekon ja tytön mummo teki villapuvun asusteineen. Itse juuri sukat ja tumput saan tehtyä niin todellakin arvostan käsityötä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Mun täytyy tunnustaa, että inhoan tuota myssymallia ja se jäisi ihan varmasti käyttämättä. mä tekisin toisenlaisen myssyn. Tai oikeastaan käytän ohutta kypärää mielummin.

Mutta muuten oli ihan kivannäköiset. Olihan pehmoista 100% villaa?
Minusta taas tuo myssy on ihan paras!! Meidän pojalla on ollut niitä varmaan miljoona ja kavereiden lapset on niitä saaneet useat :D äitini vähän innostui niitä tekemään :whistle:
 
Ansu
Todellakin kelpuuttaisin ja voisin ostaakin jos jossain tuollaiset tulisi vastaan. Itse arvostan todella paljon jos joku jaksaa ja viitsii nähdä tuollaisen vaivan. Ystäväni äiti teki aikanaan pyynnöstäni pojalle villahaalarin ja vaikka lankoihin menikin rahaa enemmän kuin mitä kaupasta olis alesta saanut haalarin niin on se vaan niiiiiiiin paljon hienompi ettei se raha siinä vaiheessa ole se mikä ratkaisee ja haalari tulee varmasti säilymään meillä niiden vaatteiden joukossa mitä ei raaski myydä.
Jos ystäväsi ei osaa lahjaa arvostaa niin se on hänen häpeänsä, ei sinun!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kumikameli:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Mun täytyy tunnustaa, että inhoan tuota myssymallia ja se jäisi ihan varmasti käyttämättä. mä tekisin toisenlaisen myssyn. Tai oikeastaan käytän ohutta kypärää mielummin.

Mutta muuten oli ihan kivannäköiset. Olihan pehmoista 100% villaa?
Minusta taas tuo myssy on ihan paras!! Meidän pojalla on ollut niitä varmaan miljoona ja kavereiden lapset on niitä saaneet useat :D äitini vähän innostui niitä tekemään :whistle:
Mä ohitan sen taas vauhdilla neulelehdistä ja keskityn ihaniin pipoihin. Niihinkin saa korvalaput, jos se on tärkeä asia.Vaikkakin se on viimeaikoina ollut retrohitti ja palautettu joka ikiseen lehteen...

Sinänsä jännä juttu, sillä muuten oon innostunut retrosta. Vai johtuukohan se että en oo ainaoikean ystävä missään neuleessa. Vaan palmikkoaa, pitsiä (tosin ei pojan neuleissa), helmineuletta.

Olen siis nirso, mutta itsepähän mä neuleet lapselle joudun tekemään :D Mutta koska tiedän mikä vaiva neuleen tekemisessä on, olen myös tarkka mallista ja väreistä. Samalla vaivalla kannattaa tehdä just eikä melkein oikea ja paljostaa hyviin lankoihin.
 

Yhteistyössä