Hakutulokset

1. LilyOfTheValley

Äiti on vähän väsy...

Meilläkin vauva muuttunu itkuiseks. Sylissä pitäis kanniskella vaan. Mulla on hauiskin jo terästä. :D Eiköhän nää oo vaan vaiheita.. Ainakin toivottavasti. Meillä vaihe on kestäny kohta 2kk, mites teillä?
  2. LilyOfTheValley

Vauvan luonnonmukaista ihonhoitoa :)

Noi perunajauhot on kyl hyvät! =)
  3. LilyOfTheValley

Lusikkaleipiin margariinia?

Kerran tein margariiniin ja maistu niin hirveelle :x Voita kannattaa laittaa jos on epävarma.
  4. LilyOfTheValley

Kuka tietää? H&M:n uutiskirje ja alennus

Siinä ennen kassalle siirtymistä on laatikko oikealla jonne alennuskoodin voi kirjoittaa.
  5. LilyOfTheValley

Mitä hemmettiä mä nyt teen?? Mitä itse tekisit?

Sulla siis on jo jotkut ammattilaiset takanas. Se on hyvä. Silti kannattaa olla ennen miestä liikkeellä. Suunnittele nyt jatkoa ja toimi. Istumaan ei tosiaan enää kannattane jäädä. Voimia! Kyllä kaikki varmasti selviää parhain päin. Ole sinä rehellinen ja kypsä, mies todennäköisesti uppoaa omaan...
  6. LilyOfTheValley

Siis pitääkö KAIKKI, paitsi minä, neuvolakäynneistä??

Meillä on sama neuvolantäti vauvalla kuin minulla oli raskausaikana. Ja ei oo mikään pikkukylä. Ihan kiva rouva onneksi. :)
  7. LilyOfTheValley

Ehkä voisit hakea tukea sosiaalitoimistosta? Kun sinä otat heidät ensin taaksesi niin jatko voi olla helpompi jos mies todella alkaa sinua mustamaalaamaan.
  8. LilyOfTheValley

Karmee mies! :o Ettei hänessä vaan ois vähän narsistin vikaa?
  9. LilyOfTheValley

Yleensähän pieni lapsi asuu äitinsä kanssa. Ehkä sun tosiaan kannattais vaan laittaa kamat kasaan ja poistua.
  10. LilyOfTheValley

Miten hän uhkailee tuon lapsen jäämisen suhteen?

Yhteistyössä