Hakutulokset

1. LilyOfTheValley

Uusi kuvaketju arvon naiset :)

Susta tulee mieleen muumien Mymmeli. :D Tosi herkän ja sievän näköinen. Tiedä sit oletko luonteeltas.. :D
  2. LilyOfTheValley

G: jos olisit biisi, niin mikä?

http://www.youtube.com/watch?v=oo6bf88iHHU
  3. LilyOfTheValley

mie en vaan tajua, miksi nuo nykyteinit eivät voi käyttää housuja!!! tytöt siis..

Minä olin vannonut etten ikinä legginsejä jalkaani vedä kunnes ostin ihonmyötäisen lyhyen mekon jonka huomasin kävellessä hilautuvan liian ylös. Tykkäsin mekosta joten hankin alle legginsit. Pysyy mekko paikallaan enkä paljastele liikaa. :D
  4. LilyOfTheValley

Mies ahdisteli vaimonsa synnytyksessa auttanutta hoitajaa

Luulis vähän muuta olevan mielessä oman lapsen syntymän aikaan kuin vieraan tissit. Tai tissit ylipäätään! :D
  5. LilyOfTheValley

Vieraiden hääpukeutuminen *kuva*

Minä tahtoisin räsymaton. :) Sellaisen kirjavan! :heart:
  6. LilyOfTheValley

G: jos olisit biisi, niin mikä?

Kenenkäs biisi tää on?
  7. LilyOfTheValley

G: Miehesi etunimi?

Minunkin on Markus. :)
  8. LilyOfTheValley

"unohdan" hengittää...

Epäilen.. Kysy lääkäriltä.
  9. LilyOfTheValley

Missä on naisten itsesuojeluvaisto?

Voi olla, että tuokin nainen nyt syyttää itseään loppu elämänsä. :(
  10. LilyOfTheValley

Hajoaako muilla helposti kaarituellisten liivien kaarikuja?

Näin minäkin olen lukenut. Itselläni ei ole koskaan tullut kaarituki ulos kujasta.
  11. LilyOfTheValley

"unohdan" hengittää...

Enpä ole ajatellut noin. Olen ajatellut, että ne unet aiheuttaa sen. Vähän loogisempaa kyllä noin kuin sinä selitit. :kieh: Pitänee opetella hengittään. Tiedän kyllä miten hengittää ns. oikein, opettelin joskus, mutta en kun se vaatii niin paljon keskittymistä. Hengittäminen muutenkin on...
  12. LilyOfTheValley

"unohdan" hengittää...

Minäkin. Toissa yönä viimeks näin unta etten päässyt veden alta pintaan ja meinasin hukkua. Heräsin vetään henkee. Kamala tunne. :|
  13. LilyOfTheValley

"unohdan" hengittää...

Mullakin sitä. Muut asiat on joskus niin tärkeitä, että unohtuu hengittäminen. :D
  14. LilyOfTheValley

Vauva 11kk nukkunut jo 4h aamupäikkäreitä?

Meilläkin otettiin eilen iltapäivällä poikkeukselliset unet. Nukkui lähes 3h kun yleensä korkeintaan tunnin. Eipä siinä kai mitään huolestuttavaa. En minä ainakaan huolestunut. :)
  15. LilyOfTheValley

Että voikin suututtaa, ärsyttää ja pelottaa samaan aikaan

Onpas ihanaa, kaikki kuin yhtä suurta perhettä. :heart:
  16. LilyOfTheValley

Viedään pissikset metsään!

Mekin mentiin pienenä pitkin metiköitä ja järviä! =) Nykyään tosin inhoan telttailua.. :ashamed:
  17. LilyOfTheValley

Kävin ottaa ekan tatskani..

Olen mä parempiakin nähnyt. Nuo eivät ole mielestäni kovinkaan hyviä.. Mutta se on kai vain minun mielipiteeni.
  18. LilyOfTheValley

Menisitkö naimisiin tässä hääpuvussa?

Hehhee.. En. :laugh: Mutta jos joku tykkää niin miks ei. :) Tämän tyylinen olisi enenmmän mieleeni. http://www.morilee.com/verLarge.php?archivo=Picture/2505/img0.jpg&archivo2=Picture/2505/img0large.jpg
  19. LilyOfTheValley

Minkälainen lapsi olisi sinulle hankalin?

Hidas lapsi. Siis joka syö, pukee, pesee tms. hitaasti!! En ole kovin kärsivällinen. Myös kovin itsepäinen lapsi olisi vähän hankala, koska olen itsekin itsepäinen, vois olla nokat vastakkain aika usein. :ashamed:
  20. LilyOfTheValley

Äiti on vähän väsy...

Meillä Nan aiheutti ummetusta ja pahanhajuista +vihreää kakkaa. Vaihdettin jokin aika sitten merkkiä ja kakka tule vähän useammin ja on normaalimman väristä. Itkut ei kuitenkaan loppuneet ja olenkin havainnut, että vauva nielee ilmaa juodessaan. Tiedä sit mikä siihen auttais.

Yhteistyössä