vieras
En usko että sun epäluulos ukkoos kohtaan katoaa ja suhteenne muuttuu unelmaliitoksi sillä että haukut sen morsiamen ja syytät häntä kaikesta (kuten omasta hankaluudestasi kulkea juhlapaikalle...)
Eiköhän mies ole jo "lahjan" antanut...Alkuperäinen kirjoittaja Heinekeeni:AP: mitä annat lahjaksi hääparille?
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:No ei tainnu kukaan puhua panosta, mutta anyway..Alkuperäinen kirjoittaja h:En voi muuta sanoa kun että sun miehes on sadistinen ääliö.. viedä nyt perhe panonsa häihin :O jätä se pettävä paskiainen
Jep, tottahan tästä syystä kannattaa haukkua morsian ja vaatia bestmania olemaan hoitamatta bestmanin tehtäviä.Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:No enhän mä sitä pelkääkään. Vaikkei täällä kukaan usko, niin mä luotan nykyisin mieheeni jo ihan täydellisesti.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Miksi sä sitä hääauton ajoa pelkäät? Tuskin sun mies morsion kanssa vehtaa kun tuore puoliso hyppää samaan kyytiin...
Mua pelottaa, että menen paniikkiin kun en löydä parkkipaikkaa. Ja ihan normitilanteessakin vieraaseen ravintolaan meneminen täysin tuntemattomien ihmisten joukkoon pelottaisi mua. Saati sitten nyt.
Ettekö osaa lukea?! Ap:lta kysyttiin tietääkö sulhanen naisensa touhuista johon ap vastasi klo 20:55 :Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Voi elämä!
Miksi ihmeessä sulhanen on ylipäätään pyytänyt miestäs bestmaniksi? Ja miehes suostunut?
Aikooko ne vetästä kolmen kimppaa hääyönä?
Ootte te kyllä sekaisin ihmiset!
Siksi, koska mun tempperamentti ei antaisi periksi olla mottaamatta molempia osapuolia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi helvetissä sä naista vetäisit turpaan? Eihän se olisi sulle mitään tehnyt tai sulle antamiaan lupauksia rikkonut?Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:En mä tollasiin kemuihin menisi, kun vetäisin morsianta sekä omaa sulhoa turpaan.
Tosin mun sulho olis ollut ex-sulho tollasen jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja niihy!!:Ettekö osaa lukea?! Ap:lta kysyttiin tietääkö sulhanen naisensa touhuista johon ap vastasi klo 20:55 :Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Voi elämä!
Miksi ihmeessä sulhanen on ylipäätään pyytänyt miestäs bestmaniksi? Ja miehes suostunut?
Aikooko ne vetästä kolmen kimppaa hääyönä?
Ootte te kyllä sekaisin ihmiset!
'Mun käsittääkseni tietää jotain, mutta ihan varma en ole. Voi olla, ettei sulhasella ole hajuakaan menneistä..'
Olemalla lojaali jollekin muulle. Naiset tekevät tätä koko ajan. Jakavat parisuhteensa ja miehensä henkilökohtaisia luottamuksellisia asioita kavereilleen, äidilleen, jopa vieraille miehille...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis millä tavoin voi pettää platonisesti?
Ainoo ettei suomessa kysytä mitään tollasta.Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Et uskokaan miten paljon mun tekis mieli tehdä noin.. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja mjää:Repäset kunnolla kirkossa kun pappi kysyy onko jollain jotain sanottavaa, niin sanot et, jos on ok suvulle ja sulhaselle et morsian on levitellyt jalkojaan raskaana ollessaan miehelleni(kin), ei se minullekkaan este ole. Ja hymyilet oikei kauniisti häävieraille Näin mä varmaan tekisin...