Että voikin suututtaa, ärsyttää ja pelottaa samaan aikaan

vieras
En usko että sun epäluulos ukkoos kohtaan katoaa ja suhteenne muuttuu unelmaliitoksi sillä että haukut sen morsiamen ja syytät häntä kaikesta (kuten omasta hankaluudestasi kulkea juhlapaikalle...)

Ihan kipeetä. Miks sä siedät tommosta? Miks vitussa just sun ukkos on bestmanina? Eiks se yhtään häiritte sitä sulhasta? Ja ennen kaikkea, mitä helvettiä sä edes oot miehen kanssa joka on sua pettänyt, ja edelleenki kohtelee noin???? :x :x :x :x :x :x :x :x :x

Fiina
Ei se sulhanenkaan kyllä ihan normaali voi olla, siis jos TIETÄÄ koko jutun ja pyytää siitä huolimatta apn miestä bestmaniksi.

Minusta vaikuttaa siltä, että sulho on joku lapanen, jota kaikki käyttää hyväkseen...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Miksi sä sitä hääauton ajoa pelkäät? Tuskin sun mies morsion kanssa vehtaa kun tuore puoliso hyppää samaan kyytiin...
No enhän mä sitä pelkääkään. Vaikkei täällä kukaan usko, niin mä luotan nykyisin mieheeni jo ihan täydellisesti.

Mua pelottaa, että menen paniikkiin kun en löydä parkkipaikkaa. Ja ihan normitilanteessakin vieraaseen ravintolaan meneminen täysin tuntemattomien ihmisten joukkoon pelottaisi mua. Saati sitten nyt.
Jep, tottahan tästä syystä kannattaa haukkua morsian ja vaatia bestmania olemaan hoitamatta bestmanin tehtäviä.

Sun pelkotilas ei oo morsiamen vika! Hanki ammattiapua siihen äläkä pilaa morsiamen suurta päivää tai jatkoja sillä, että meet haukkuun hänet ihan vääristä syistä, eli omista peloistas ja paniikeistas.

Jos se suhde/pettäminen on se ongelma oikeesti, niin jätä ukkos. Väkisin se morsian ei oo ukkoos ottanu.

niihy!!
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Voi elämä!

Miksi ihmeessä sulhanen on ylipäätään pyytänyt miestäs bestmaniksi? Ja miehes suostunut?
Aikooko ne vetästä kolmen kimppaa hääyönä?

Ootte te kyllä sekaisin ihmiset! :eek:
Ettekö osaa lukea?! Ap:lta kysyttiin tietääkö sulhanen naisensa touhuista johon ap vastasi klo 20:55 :

'Mun käsittääkseni tietää jotain, mutta ihan varma en ole. Voi olla, ettei sulhasella ole hajuakaan menneistä..'

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
En mä tollasiin kemuihin menisi, kun vetäisin morsianta sekä omaa sulhoa turpaan.
Tosin mun sulho olis ollut ex-sulho tollasen jälkeen.
Miksi helvetissä sä naista vetäisit turpaan? Eihän se olisi sulle mitään tehnyt tai sulle antamiaan lupauksia rikkonut?
Siksi, koska mun tempperamentti ei antaisi periksi olla mottaamatta molempia osapuolia.
Se saisi mut pysymään pois juhlista ja toiseksi en ikinä muutenkaan menisi.

Alkuperäinen kirjoittaja niihy!!:
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Voi elämä!

Miksi ihmeessä sulhanen on ylipäätään pyytänyt miestäs bestmaniksi? Ja miehes suostunut?
Aikooko ne vetästä kolmen kimppaa hääyönä?

Ootte te kyllä sekaisin ihmiset! :eek:
Ettekö osaa lukea?! Ap:lta kysyttiin tietääkö sulhanen naisensa touhuista johon ap vastasi klo 20:55 :

'Mun käsittääkseni tietää jotain, mutta ihan varma en ole. Voi olla, ettei sulhasella ole hajuakaan menneistä..'

No yhä paranee :LOL:

Kai silti bestman ois voinu kieltäytyä hommasta jollain verukkeella jos ois fiksu?

Ootteko ennen ollu häissä??
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Alkuperäinen kirjoittaja mjää:
Repäset kunnolla kirkossa kun pappi kysyy onko jollain jotain sanottavaa, niin sanot et, jos on ok suvulle ja sulhaselle et morsian on levitellyt jalkojaan raskaana ollessaan miehelleni(kin), ei se minullekkaan este ole. Ja hymyilet oikei kauniisti häävieraille ;) Näin mä varmaan tekisin...
Et uskokaan miten paljon mun tekis mieli tehdä noin.. :xmas:
Ainoo ettei suomessa kysytä mitään tollasta.

Ei ole kiva tilanne mutta..
Menet reippaasti juhliin vaan. Laittaudu upeaksi viimeistä piirtoa myöten, hymyile leveästi ja yritä olla niin säteilevä kun suinkin osaat. Hymyile koko ilta ja käyttäydy niin kuin tämä olisi paras päivä ikinä. Morsian taatusti huomaa sinun säteilysi ja tuntee piston sisällään. Miehesi myös huomaa kuinka upea nainen hänellä onkaan. Mököttämällä et voita mitään, häviät vaan. ONNEA MATKAAN!

vieras
Ei tässä mistään hääauton ajamisesta ja parkkeeraamisesta ollut kyse.
Ihan tavallisesta itsetunto- ja kateusasioista.

Morsian on selvästi ap:ta nuorempi, hoikempi ja nätimpi. Häissä vielä tietysti viimeisen päälle laitettu ja koko juhlan keskipiste ja juhlakansan ihastelun kohde. Harmittaahan se.

Yhteistyössä