Että voikin suututtaa, ärsyttää ja pelottaa samaan aikaan

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Eli oliko suhteessa seksiä vai ei? Jäi epäselväksi.
Ei ollut. Mutta ei se nyt liity mitenkään tähän. Mä halusin tietää, että olenko v***umainen akka kun hermoilen ja kiukuttelen miehelle koko ajan. Ja varsinkin noin "pienestä" asiasta kuin hääauton ajaminen.

.-
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Alkuperäinen kirjoittaja kk:
Just! IKINÄ tuollaiseen ihmiseen ei luoteta!!! Oot kyllä sinisilmäinen :/ tai porvoosta
Musta yksikään ihminen ei ole erehtyväinen. Mutta virheistään voi ja pitää oppia. Jos mies tekee joskus uudelleen saman, niin se on heti ero edessä. Siinä vaiheessa ei keskustella enää muuta kuin lasten hoidosta.
Niin eli miehellesi sallit erehtyväisyyden mutta tälle morsiamelle et.

Minna
Alkuperäinen kirjoittaja h:
En voi muuta sanoa kun että sun miehes on sadistinen ääliö.. viedä nyt perhe panonsa häihin :O jätä se pettävä paskiainen
Peesi. Nyt sua vedätetään, ja kunnolla :/

Sun mies ei sua kunnioita, eikä morsiuspari, kunnioita sinä edes itseäsi, ole kiltti.

v
Ei ollut. Mutta ei se nyt liity mitenkään tähän. Mä halusin tietää, että olenko v***umainen akka kun hermoilen ja kiukuttelen miehelle koko ajan. Ja varsinkin noin "pienestä" asiasta kuin hääauton ajaminen.
No mitä ne sitten on edes tehneet? :eek:

No mitä ne sitten on edes tehneet? :eek:
Mun mielestä pettää voi kyllä muutenkin kuin fyysisesti. Ja se jopa saattaa loukata enemmän, kuin esim. kertapano.

vieras
Siis voiko tää olla edes totta?? Sulhanen ei siis tiedä menneistä mitään ja nyt kaikki vaan leikkii et mitäs tässä, hyvin menee ja silleen. Ei hitto mitä porukkaa! Avaa sinä vaikka suusi ja valasepa sitä sulhastakin niin jos rupeis kattoon morsianta vähän eri silmällä ja kaveriaan, varsinainen bestman tosiaan!

Alkuperäinen kirjoittaja .-:
Just! IKINÄ tuollaiseen ihmiseen ei luoteta!!! Oot kyllä sinisilmäinen :/ tai porvoosta
Musta yksikään ihminen ei ole erehtyväinen. Mutta virheistään voi ja pitää oppia. Jos mies tekee joskus uudelleen saman, niin se on heti ero edessä. Siinä vaiheessa ei keskustella enää muuta kuin lasten hoidosta.
Mun mies on kärsiny seurauksista ja saanut tehdä töitä "korvatakseen" erehdyksensä. Morsian taas pääsee kuin koira veräjästä. Mutta en mä nyt oikeesti aio sille mitään sanoa. Ei mulla ole rohkeutta sellaiseen.

eläin
Hei nyt mä muistan tän ap:n ja sen jutut.

Se on ihan selvää, että sun mies ei edelleenkään kunnioita sua tipan tippaa. Miksi sä jatkat edelleen kynnysmattona elämistä?!

12
Alkuperäinen kirjoittaja .-:
Mun mies on kärsiny seurauksista ja saanut tehdä töitä "korvatakseen" erehdyksensä. Morsian taas pääsee kuin koira veräjästä. Mutta en mä nyt oikeesti aio sille mitään sanoa. Ei mulla ole rohkeutta sellaiseen.
Korvaa erehdyksensä suostumalla tämän naisen miehen bestmaniksi ja autonkuljettajaksi. Muahahhhaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis voiko tää olla edes totta?? Sulhanen ei siis tiedä menneistä mitään ja nyt kaikki vaan leikkii et mitäs tässä, hyvin menee ja silleen. Ei hitto mitä porukkaa! Avaa sinä vaikka suusi ja valasepa sitä sulhastakin niin jos rupeis kattoon morsianta vähän eri silmällä ja kaveriaan, varsinainen bestman tosiaan!
No niin ne tekee ja munkin pitäisi unohtaa. Ja ilman tätä hääfarssia olisin jo unohtanut paljon enemmän, mutta tää nostaa taas kaiken pintaan.

Alkuperäinen kirjoittaja eläin:

Se on ihan selvää, että sun mies ei edelleenkään kunnioita sua tipan tippaa. Miksi sä jatkat edelleen kynnysmattona elämistä?!
Jos näitä häitä ei olisi (tai jos mies ei olisi bestman) niin mun elämäni olisi aivan kunnossa. Enkä nytkään heitä sitä hukkaan yhden tuntemattoman parin naimisiin menon takia.

eläin
Alkuperäinen kirjoittaja eläin:

Jos näitä häitä ei olisi (tai jos mies ei olisi bestman) niin mun elämäni olisi aivan kunnossa. Enkä nytkään heitä sitä hukkaan yhden tuntemattoman parin naimisiin menon takia.
Sanotaanko vaikka niin, että kulissit olisi kunnossa.

Ei elämä ole kunnossa, jos ei saa eikä vaadi kunnioitusta.

hah hah hah
hah hah hah hah hah hah ja toi ap uskoo ettei muka ollu seksii!!! :D :D :D

moiks ap!
Sinuna menisin NIIN laitettuna ja hyvän näköisenä noihin häihin, että sinua luultaisi jopa morsiameksi! Pukeudu valkoiseen, tai jos oikein haluat loukata sitä horoa niin mustaan. Pääasia että sinä olet kaunein hänen häissään! :D

Alkuperäinen kirjoittaja moiks ap!:
Sinuna menisin NIIN laitettuna ja hyvän näköisenä noihin häihin, että sinua luultaisi jopa morsiameksi! Pukeudu valkoiseen, tai jos oikein haluat loukata sitä horoa niin mustaan. Pääasia että sinä olet kaunein hänen häissään! :D
Mulla on turkoosi silkkinen mekko odottamassa. Ja meikkausoppiakin sain jo, että tarkoitus olisi olla edes jotenkin hyvännäköinen B) Sen verran kuin nyt rahkeet riittää.. :snotty:

Yhteistyössä