vierailija
Äitisi?Ai, ai kyllä lesken syli se on lämpöinen...
Äitisi?Ai, ai kyllä lesken syli se on lämpöinen...
Harvemmin vain tuottavat uutta verotettavaa.Mutta maksavat veronsa siinä missä miehetkin.
Miksi muiden perinnöt harmittaa sinua?Naiset ovat lisäksi harmittavan usein perintönsä ansiosta verolistalla.
Perintö ei harmita, vaan se, että naiset niin harvoin itse luovat omaisuutensa.Miksi muiden perinnöt harmittaa sinua?
Harvemmin vain tuottavat uutta verotettavaa.
- Lepa ei kulttuurista luultavasti piittääPs. yritin korjata kirjoitusvirheeni etten tarvitse palata niitä korjaamaan.
ikäs ilm alkaa jo kasilla (8)Täytynee kokeilla. Tilaan kevään korvilla lekurille testosteronipiikkiajan.
Kuuntelen kohta podcastin, jossa Anja Snellman haastattelee asiantuntijoita Maunulan kirjastossa, joka tilaisuus jäi minulta aikoinaan väliin.
Ei kahdessa paikassa voi olla yhtä aikaa.
Fiksut naiset tekvät työtä yhteisen asian hyväksi. Muiden motiiveista en tiedä.
Aikuiset lapseni ovat sanoneet miljoona kertaa, että minun pitää nauttia elämästäni, ja lopettaa kitupiikkinä eläminen.
Juon parhaillaan valkoista Prisman glögiä. Aikaa minula on ruhtinaallisesti joutilaisuuteen. En tarvitse vielä onneksi mitään palveluita.
Hartain toiveeni on, että minulla vähenisi tiedonjano. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä uteliaammaksi äidyn. Trumpin valinnasta en ole järkyttynyt kuten Ylen kultturikeskustelun Kalle. Noudatan Kamala Harrisin neuvoa katselemalla tähtitaivasta. Illalla ennen nukkumaanmenoani taivaalla huristaa helikopteri, joka kai seuraa kehä ykkösen liikennettä. Voi olla, että myös joulupukki ty,kkää hupsuttaa tonttuja, kun työt joulupajalla ovat mallillaan. Petteri Punakuono istuu takapenkillä. Poron reki on ABC-huoktoaseman parkissa.
Nyt alan kuunnella mitä Varustamon hakkerin touhut aiheuttivat asianomaisten sielunelämälle. Onneksi en ole vielä ehtinyt tilaamaan aikaa avioliittoterapeutille vaikka avioerostamme alkaa olla kohta 30 vuotta aikaa. Minun yksityisasioita ei näpelöidä. Painakaa se netin surkimukset mieliinne!
Niin olen käsittänyt hänen Sanna-jankkauksista ja viinapullokuvakkeistaan.- Lepa ei kulttuurista luultavasti piittää
Yhtenä asiana tulee mieleen.
Tyttöjä suositaan leikkimään rauhallisia pehmeitä tyttöjen barbi-ja koti/keittiöleikkejä. Lelut ja vaatteet vaaleanpunaisia.
Poikien annetaan mellastaa ehkä hieman enemmän ja leikit ovat rajumpia, leikit ovat myös kilpailuhenkisempiä.
Urheilussa on varmaan ollaan yhtä kilpailuhenkisiä.
Naisten työura tyrehtyy opiskelujen jälkeen vanhempainlomiin, voivat olla useamman vuodenkin pois työelämästä. Loppuuko naisilta kunnianhimo ja energia, kun pitää yleensä se kodin arkikin pyörittää työn ohessa.
Puoliso tekee nämäkin vuodet töitä ja kipuavat ylemmäksi.
Ainakin olen huomannut, että lapsettomat naiset ovat useammin esihenkilöinä. Puolisot voi olla, mutta ei ole lapsia. On aikaa esihenkilötyöhön ja joustaa työajoissa.
Ei ihme, että Suomessa voidaan huonosti, kun kaltaisesi toksiset ankeuttajat myrkyttävät ilmapiirin.Eipä tuo kovatuloisin nainenkaa olisi listoilla ilman miehen panosta. Kiitokset kuuluu Woltin perustajalle. Miehelle!
Faktan kuuleminen ei sovi sinun pirtaasi. Ei Miki Kuusen ansioista tai Sanna M:n toilailuista ja jauhonsekaisista ryypiskelyistä.Ei ihme, että Suomessa voidaan huonosti, kun kaltaisesi toksiset ankeuttajat myrkyttävät ilmapiirin.
Sinä myrkynkeittäjänä olet kuin pahin haamu jossain kauhuelokuvassa.Faktan kuuleminen ei sovi sinun pirtaasi. Ei Miki Kuusen ansioista tai Sanna M:n toilailuista ja jauhonsekaisista ryypiskelyistä.
Veit taas sanat suustani.Ihmiset ovat tekopyhiä ja kaksinaismoralisteja.
Jos nainen ansaitsee hyvin ja etenee mm Sanna Marin, tämähän ei ole suotavaa.
Esim. palstalla ja mediassa päiviteltiin, miten Sannan lapsi nyt voi kun äiti ei ole koskaan kotona.
Ihan kuin lapsella ei olisi isää vanhempana ollenkaan.
Tai halveerataan ja ihmetellään miten entinen kaupan kassa voi päästä kyseiseen asemaa. NAISTEN
älykkyyttä näin aliarvioidaan.
Ihan kuin Sanna ei olisi opiskellut yhtään mitään kaupan kassalla työskentelyn jälkeen.
Jos mies ansaitsee hyvin ja etenee, se on vain hyvä asia eikä sitä asiaa päivitellä ja ihmetellä.
Tai jopa on hyvä asia esim. MIES Rydman testosteroneissaan on hieman vikitellyt alaikäisiä tyttöjä.
Faktan kuuleminen ei tosiaankaan sovi sinun pirtaasi. Ne on muka myrkynkeittoa sinusta.Sinä myrkynkeittäjänä olet kuin pahin haamu jossain kauhuelokuvassa.
Olet riivattu ja pahan vallassa.
Moni ei usko henkivaltoihin, mutta minä uskon. Raamatussa on paljon kertomuksia riivatuista ihmisistä.
Oudon homman olet saanut osaksesi, kun taistelet ja sodit hyvyyttä ja totuutta vastaan. Kulutat energiavarastosi täysin tyhjään kuin Venäjän Putin. Ehkä olet Venäjän trolli, jolle on annettu tällä palstalla piruilu. Muuta selitystä on vaikea keksiä. Eivät edes pahimmat rapajuopot ja huumehörhöt ole noin ilkeitä.
Sinulle voisi laittaa omenan suuhun ja uuniin yön yli. Saataisiin alepahanukas.Niin olen käsittänyt hänen Sanna-jankkauksista ja viinapullokuvakkeistaan.
Sain Yle aamun keskustelusta käsityksen ettei peritty omsisuus näy verotiedoissa.
Palstapesulla on kylmä ja kolkko misogyyninen luonne. Hän ei ikinä kirjoita mitään mieltä lämmittävää mistään eikä kenestäkään. Tekisi mieli laittaa hänelle kunnolla jauhot suuhun, mutta ei se mitään auta.
Sinulle voisi laittaa omenan suuhun ja uuniin yön yli. Saataisiin alepahanukas.
KÄÄK mikä ajatuskin .oSinulle voisi laittaa omenan suuhun ja uuniin yön yli. Saataisiin alepahanukas.