Että voikin suututtaa, ärsyttää ja pelottaa samaan aikaan

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja yök:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
En mäkään kestä |O |O Mä olen aivan loppu koko hääjuhlan kanssa :headwall: Mut saa viedä pakkohoitoon ennen kuin noista on selvitty.
Mä en menis sinne.
Ja vaikken kannatakaan aikuisen ihmisen kahlitsemista, niin ei menis muuten mun mieskään. Jos olis edes enää mun mies temppunsa jälkeen.
Jep, juuri näin. Minä säilyttäisin kasvoni ja olisin menemättä ja jos pettäjämiehelleni häät on noin tärkeät ja menisi ilman minua, saisi mennä sitten kokonaan. Tuli ihan paha olo ap:n puolesta :x
No niin tuli mullakin:(:(:(

-
En mäkään kestä |O |O Mä olen aivan loppu koko hääjuhlan kanssa :headwall: Mut saa viedä pakkohoitoon ennen kuin noista on selvitty.
Mä en menis sinne.
Ja vaikken kannatakaan aikuisen ihmisen kahlitsemista, niin ei menis muuten mun mieskään. Jos olis edes enää mun mies temppunsa jälkeen.
En mä voi kieltää miestä menemästä. Ja menen kyllä itsekin. Ehkä mä näistä ekoista selviän hengissä, mutta pari viikkoa myöhemmin olevat häiden jatkot saattaa olla sellainen paikka, että morsian kuulee kunniansa :saint: tekis kovasti mieli sanoa sille jotain elämän totuuksia.. :xmas:
Parempi kun säästät ne totuudet vaan sille omalle miehellesi. Ei sen morsiamen asiat sulle kuulu.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja h:
En voi muuta sanoa kun että sun miehes on sadistinen ääliö.. viedä nyt perhe panonsa häihin :O jätä se pettävä paskiainen
No ei tainnu kukaan puhua panosta, mutta anyway..

Mitä siis tää suhde siis pitää sisällään, jos ei panoa?

ilona
Mä en menis sinne.
Pakko käyttää täällä inhottua sanaa: PEESI!

mjää
Repäset kunnolla kirkossa kun pappi kysyy onko jollain jotain sanottavaa, niin sanot et, jos on ok suvulle ja sulhaselle et morsian on levitellyt jalkojaan raskaana ollessaan miehelleni(kin), ei se minullekkaan este ole. Ja hymyilet oikei kauniisti häävieraille ;) Näin mä varmaan tekisin...

En mä voi kieltää miestä menemästä. Ja menen kyllä itsekin. Ehkä mä näistä ekoista selviän hengissä, mutta pari viikkoa myöhemmin olevat häiden jatkot saattaa olla sellainen paikka, että morsian kuulee kunniansa :saint: tekis kovasti mieli sanoa sille jotain elämän totuuksia.. :xmas:
Säästä ne elämän totuudet miehellesi. Hän sua petti, morsian tuskin on luvannut rakastaa sua myötä- ja vastoinkäymisissä ja kunnioittaa ja olla uskollinen jne...
Mies on kuullut jo omansa. Tuo morsian vaan tunkee edelleen mun reviirilleni. Ja nyt se lupaa kirkkain silmin rakastaa ja olla uskollinen miehelleen, jota on jo pettänyt.. :whistle:

Samaa juttua taas. Eli meillä on lauantaina häät, joissa mies on bestman. Miehellä ja morsiamella on ollu suhde sinä aikana kun me ollaan oltu naimisissa ja morsian odottanut sulhasen lasta (olivat siis yhdessä jo silloin).
Siis hä?

Te ootte yhä yhdessä, ne on yhä yhdessä, te meette häihin....kauniitjarohkeet, mä en kestä! :eek:
Veit hampaat suusta. Ja mies bestmäninä? BESTMAN?!

qwerty
Säästä ne elämän totuudet miehellesi. Hän sua petti, morsian tuskin on luvannut rakastaa sua myötä- ja vastoinkäymisissä ja kunnioittaa ja olla uskollinen jne...
Mies on kuullut jo omansa. Tuo morsian vaan tunkee edelleen mun reviirilleni. Ja nyt se lupaa kirkkain silmin rakastaa ja olla uskollinen miehelleen, jota on jo pettänyt.. :whistle:
Niin sunkin mies on varmaan sulle luvannut kun olette yhdessä edelleen...

888888888888
joo jos tää on totta niin kyllä ne on varmasti pannukkin.. ap:lle hirveesti voimia, juttu on kyllä jo samaa tasoa kuin irc-gallerian alinat sun muut. jottei vain olisi sama kirjoittaja tarinalla.

herranmanjee
Mä ymmärrän, että jotkut antaa pettämisen anteeksi, mutta miksi menet sinne häihin vieraaksi?? Et edes tunne näitä ihmisiä, ja miehesi on pannu morsianta, kun odottanut miehelleen lasta?? Ja miten sun mies kehtaa olla sulhasen rinnalla kirkossa?? Pikkasen kunnioitusta itseään ja muita kohtaan!

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Miksi sä sitä hääauton ajoa pelkäät? Tuskin sun mies morsion kanssa vehtaa kun tuore puoliso hyppää samaan kyytiin...
No enhän mä sitä pelkääkään. Vaikkei täällä kukaan usko, niin mä luotan nykyisin mieheeni jo ihan täydellisesti.

Mua pelottaa, että menen paniikkiin kun en löydä parkkipaikkaa. Ja ihan normitilanteessakin vieraaseen ravintolaan meneminen täysin tuntemattomien ihmisten joukkoon pelottaisi mua. Saati sitten nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja mjää:
Repäset kunnolla kirkossa kun pappi kysyy onko jollain jotain sanottavaa, niin sanot et, jos on ok suvulle ja sulhaselle et morsian on levitellyt jalkojaan raskaana ollessaan miehelleni(kin), ei se minullekkaan este ole. Ja hymyilet oikei kauniisti häävieraille ;) Näin mä varmaan tekisin...
Et uskokaan miten paljon mun tekis mieli tehdä noin.. :xmas:

kk
Miksi sä sitä hääauton ajoa pelkäät? Tuskin sun mies morsion kanssa vehtaa kun tuore puoliso hyppää samaan kyytiin...
No enhän mä sitä pelkääkään. Vaikkei täällä kukaan usko, niin mä luotan nykyisin mieheeni jo ihan täydellisesti.

Mua pelottaa, että menen paniikkiin kun en löydä parkkipaikkaa. Ja ihan normitilanteessakin vieraaseen ravintolaan meneminen täysin tuntemattomien ihmisten joukkoon pelottaisi mua. Saati sitten nyt.
Just! IKINÄ tuollaiseen ihmiseen ei luoteta!!! Oot kyllä sinisilmäinen :/ tai porvoosta

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kk:

Just! IKINÄ tuollaiseen ihmiseen ei luoteta!!! Oot kyllä sinisilmäinen :/ tai porvoosta
Jos minulta kysytään, niin minun mielestäni tuo on jo tyhmyyttä, eikä mitään sinisilmäisyyttä.

Alkuperäinen kirjoittaja kk:
Musta yksikään ihminen ei ole erehtyväinen. Mutta virheistään voi ja pitää oppia. Jos mies tekee joskus uudelleen saman, niin se on heti ero edessä. Siinä vaiheessa ei keskustella enää muuta kuin lasten hoidosta.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja yök:
Mä en menis sinne.
Jep, juuri näin. Minä säilyttäisin kasvoni ja olisin menemättä ja jos pettäjämiehelleni häät on noin tärkeät ja menisi ilman minua, saisi mennä sitten kokonaan. Tuli ihan paha olo ap:n puolesta :x
Tätä nyt peesailen!! Outo asioiden tärkeysjärjestys sun miehelläs, ei voi muuta sanoa. Ja muka ketään muuta ei saa ajaan autoa, just, niinpä niin. En ikimaailmassa pystyis uskoon, että tollasten ihmisten kanssa olisi vielä noinkin hyvää pataa kaiken tapahtuneen jälkeen, ei vaan voi :/

Yhteistyössä