Että voikin suututtaa, ärsyttää ja pelottaa samaan aikaan

Rouva
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
En mäkään kestä |O |O Mä olen aivan loppu koko hääjuhlan kanssa :headwall: Mut saa viedä pakkohoitoon ennen kuin noista on selvitty.
Mä en menis sinne.
Ja vaikken kannatakaan aikuisen ihmisen kahlitsemista, niin ei menis muuten mun mieskään. Jos olis edes enää mun mies temppunsa jälkeen.
Ihan samaa mieltä. Millainen mulkero sun miehes oikein on, kun ei ole katkonut välejään panokaveriinsa, jonka kanssa on sua pettänyt?

Vois se mulkero osoittaa HIEMAN hienotunteisuutta sua kohtaan ja jättää kemut väliin.

Ja minkälainen idiootti se sulhanen on, kun on pyytänyt sen sun mulkeromiehes bestmaniksi?

Käsittämätöntä touhua.

vieras
Miten sun miehesi voi mennä ystävänsä rinnalle tämän häihin tietäen, että on pettänyt ystävänsä ihan törkeästi? Sairaan törkeää, vaikkei sua edes olisi kuvioissa.

Varmaan itse jäisin häistä kokonaan pois, jos ahdistaisi. Miksi aiheuttaa tilanne joka tuottaa tuskaa sinulle. Nainen ja ennenkaikkea mies tekivät väärin, mutta itse aiheutat itsellesi kaikkein pahinta ahdistusta kun haudot kostoa. Juttele miehesi kanssa, ja pura sydäntäsi. Ja keksikää yhdessä ratkaisu. Laitatte lapset hoitoon, ja lähdette yhdessä jonnekkin minne saat laittaa ja tällätä itsesi nätiksi itsesi vuoksi. Morsiammelle sinun ei kai tarvitse mitään näyttää? Olette miehesi kanssa yhdessä, ja asianne läpi käyneet joten hänen mielipide on kai yhdentekevä koska hän on täysin ulkopuolinen?

Rouva
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
En mä voi kieltää miestä menemästä. Ja menen kyllä itsekin. Ehkä mä näistä ekoista selviän hengissä, mutta pari viikkoa myöhemmin olevat häiden jatkot saattaa olla sellainen paikka, että morsian kuulee kunniansa :saint: tekis kovasti mieli sanoa sille jotain elämän totuuksia.. :xmas:
Säästä ne elämän totuudet miehellesi. Hän sua petti, morsian tuskin on luvannut rakastaa sua myötä- ja vastoinkäymisissä ja kunnioittaa ja olla uskollinen jne...
Mies on kuullut jo omansa. Tuo morsian vaan tunkee edelleen mun reviirilleni. Ja nyt se lupaa kirkkain silmin rakastaa ja olla uskollinen miehelleen, jota on jo pettänyt.. :whistle:
Typerys olet. Usko jo, miehesi on pettänyt sinua, ei se morsio. Jos se tunkee sun reviirille, se tekee sen vain siksi, että miehesi niin sallii ja haluaa.

Mitä helvettiä edes olet yhdessä tuollaisen mulkeron kanssa? :eek:

Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Onko tästä pettämisestä kauanki aikaa?? Luulis et se sulhanen on miehes kans aika paljo tekemisis ku kerta bestmaniksi on pyytänyt.. Epäröiko ukkos edes suostua rtai kysyikö sun mielipidettä asiasta??
2½ vuotta. Onhan nuo jonkin verran tekemisissä. En tiedä epäröimisestä enkä muista muutenkaan enää tarkalleen koko bestmaniksi suostumisjuttua.. mulla pakkaa järki katoamaan ja muisti pätkimään aina kun suutun jostain. Ja suutuin ehkä hiukkasen tuosta bestman-jutusta.. :whistle: :ashamed:

hm
Alkuperäinen kirjoittaja mjää:
Repäset kunnolla kirkossa kun pappi kysyy onko jollain jotain sanottavaa, niin sanot et, jos on ok suvulle ja sulhaselle et morsian on levitellyt jalkojaan raskaana ollessaan miehelleni(kin), ei se minullekkaan este ole. Ja hymyilet oikei kauniisti häävieraille ;) Näin mä varmaan tekisin...
Valitettavasti pappi ei vaan kysy enää "yleisöltä" onko kellään mitään tätä liittoa vastaan.. et tämän varaan en ap jättäisi ;)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja .-:
Alkuperäinen kirjoittaja kk:
Just! IKINÄ tuollaiseen ihmiseen ei luoteta!!! Oot kyllä sinisilmäinen :/ tai porvoosta
Musta yksikään ihminen ei ole erehtyväinen. Mutta virheistään voi ja pitää oppia. Jos mies tekee joskus uudelleen saman, niin se on heti ero edessä. Siinä vaiheessa ei keskustella enää muuta kuin lasten hoidosta.
Niin eli miehellesi sallit erehtyväisyyden mutta tälle morsiamelle et.
Mitä tuo lause edes tarkoittaa... yksikään ihminen EI ole erehtyväinen. ??

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
En mä tollasiin kemuihin menisi, kun vetäisin morsianta sekä omaa sulhoa turpaan.
Tosin mun sulho olis ollut ex-sulho tollasen jälkeen.
Miksi helvetissä sä naista vetäisit turpaan? Eihän se olisi sulle mitään tehnyt tai sulle antamiaan lupauksia rikkonut?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja .-:
Alkuperäinen kirjoittaja kk:
Just! IKINÄ tuollaiseen ihmiseen ei luoteta!!! Oot kyllä sinisilmäinen :/ tai porvoosta
Musta yksikään ihminen ei ole erehtyväinen. Mutta virheistään voi ja pitää oppia. Jos mies tekee joskus uudelleen saman, niin se on heti ero edessä. Siinä vaiheessa ei keskustella enää muuta kuin lasten hoidosta.
Niin eli miehellesi sallit erehtyväisyyden mutta tälle morsiamelle et.
Mitä tuo lause edes tarkoittaa... yksikään ihminen EI ole erehtyväinen. ??
Sorry. On tosiaan ajatukset sekaisin. Tarkoitin tietysti, että yksikään ei ole erehtymätön. :D

jio
Just. Mä en kattois sitä, et ukko haluu olla tekemisissä sen ämmän kanssa. Enkä missään nimessä menis juhlimaan häitä joissa toinen ei tiedä puolison pettämisestä. Tosi tekopyhää ja alhaista!

Yhteistyössä