metsänpeitto
Ei pahalla, mutta sun miehelläsi ei ole yhtään tilannetajua. Ei yhden yhden tippaa.
Kyllä se valitettavasti sai...Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Ei se kyllä mun miestä saanut.Alkuperäinen kirjoittaja -:Tuskin sitä morsianta koskettaa minkänäköisenä ap siellä on. Se on saanut jo haluamansa, ap:n miehen.
Ei olekaan...jos ei sillä morsiollakaan, mutta hän ei olekaan ap:lle uskollisuudenvelassa.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Ei pahalla, mutta sun miehelläsi ei ole yhtään tilannetajua. Ei yhden yhden tippaa.
Ihan samaa mieltä. Millainen mulkero sun miehes oikein on, kun ei ole katkonut välejään panokaveriinsa, jonka kanssa on sua pettänyt?Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Mä en menis sinne.Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:En mäkään kestä |O |O Mä olen aivan loppu koko hääjuhlan kanssa :headwall: Mut saa viedä pakkohoitoon ennen kuin noista on selvitty.
Ja vaikken kannatakaan aikuisen ihmisen kahlitsemista, niin ei menis muuten mun mieskään. Jos olis edes enää mun mies temppunsa jälkeen.
Aamen. Lapsetkin vielä...Alkuperäinen kirjoittaja h:En voi muuta sanoa kun että sun miehes on sadistinen ääliö.. viedä nyt perhe panonsa häihin :O jätä se pettävä paskiainen
Typerys olet. Usko jo, miehesi on pettänyt sinua, ei se morsio. Jos se tunkee sun reviirille, se tekee sen vain siksi, että miehesi niin sallii ja haluaa.Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Mies on kuullut jo omansa. Tuo morsian vaan tunkee edelleen mun reviirilleni. Ja nyt se lupaa kirkkain silmin rakastaa ja olla uskollinen miehelleen, jota on jo pettänyt..Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Säästä ne elämän totuudet miehellesi. Hän sua petti, morsian tuskin on luvannut rakastaa sua myötä- ja vastoinkäymisissä ja kunnioittaa ja olla uskollinen jne...Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:En mä voi kieltää miestä menemästä. Ja menen kyllä itsekin. Ehkä mä näistä ekoista selviän hengissä, mutta pari viikkoa myöhemmin olevat häiden jatkot saattaa olla sellainen paikka, että morsian kuulee kunniansa :saint: tekis kovasti mieli sanoa sille jotain elämän totuuksia.. :xmas:
2½ vuotta. Onhan nuo jonkin verran tekemisissä. En tiedä epäröimisestä enkä muista muutenkaan enää tarkalleen koko bestmaniksi suostumisjuttua.. mulla pakkaa järki katoamaan ja muisti pätkimään aina kun suutun jostain. Ja suutuin ehkä hiukkasen tuosta bestman-jutusta.. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Onko tästä pettämisestä kauanki aikaa?? Luulis et se sulhanen on miehes kans aika paljo tekemisis ku kerta bestmaniksi on pyytänyt.. Epäröiko ukkos edes suostua rtai kysyikö sun mielipidettä asiasta??
Valitettavasti pappi ei vaan kysy enää "yleisöltä" onko kellään mitään tätä liittoa vastaan.. et tämän varaan en ap jättäisiAlkuperäinen kirjoittaja mjää:Repäset kunnolla kirkossa kun pappi kysyy onko jollain jotain sanottavaa, niin sanot et, jos on ok suvulle ja sulhaselle et morsian on levitellyt jalkojaan raskaana ollessaan miehelleni(kin), ei se minullekkaan este ole. Ja hymyilet oikei kauniisti häävieraille Näin mä varmaan tekisin...
Mitä tuo lause edes tarkoittaa... yksikään ihminen EI ole erehtyväinen. ??Alkuperäinen kirjoittaja .-:Niin eli miehellesi sallit erehtyväisyyden mutta tälle morsiamelle et.Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Musta yksikään ihminen ei ole erehtyväinen. Mutta virheistään voi ja pitää oppia. Jos mies tekee joskus uudelleen saman, niin se on heti ero edessä. Siinä vaiheessa ei keskustella enää muuta kuin lasten hoidosta.Alkuperäinen kirjoittaja kk:Just! IKINÄ tuollaiseen ihmiseen ei luoteta!!! Oot kyllä sinisilmäinen :/ tai porvoosta
Miksi helvetissä sä naista vetäisit turpaan? Eihän se olisi sulle mitään tehnyt tai sulle antamiaan lupauksia rikkonut?Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:En mä tollasiin kemuihin menisi, kun vetäisin morsianta sekä omaa sulhoa turpaan.
Tosin mun sulho olis ollut ex-sulho tollasen jälkeen.
No ONNEKSI sait pitää tuollaisen ihanan aarteen itselläsi! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Ei se kyllä mun miestä saanut.Alkuperäinen kirjoittaja -:Tuskin sitä morsianta koskettaa minkänäköisenä ap siellä on. Se on saanut jo haluamansa, ap:n miehen.
Sorry. On tosiaan ajatukset sekaisin. Tarkoitin tietysti, että yksikään ei ole erehtymätön.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä tuo lause edes tarkoittaa... yksikään ihminen EI ole erehtyväinen. ??Alkuperäinen kirjoittaja .-:Niin eli miehellesi sallit erehtyväisyyden mutta tälle morsiamelle et.Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Musta yksikään ihminen ei ole erehtyväinen. Mutta virheistään voi ja pitää oppia. Jos mies tekee joskus uudelleen saman, niin se on heti ero edessä. Siinä vaiheessa ei keskustella enää muuta kuin lasten hoidosta.Alkuperäinen kirjoittaja kk:Just! IKINÄ tuollaiseen ihmiseen ei luoteta!!! Oot kyllä sinisilmäinen :/ tai porvoosta