mie en vaan tajua, miksi nuo nykyteinit eivät voi käyttää housuja!!! tytöt siis..

• Viestiketjun aloittaja ihme ja kumma
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Daisy De La Hoya:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Vierekkäiset sukupolvet ei yleensäkään ole ymmärtäneet toistensa tekemisiä.
mä ymmärrän kaikkia ja en tuomitse kenenkään tyyliä. :) jos on kroppa tai edes itseluottamus kunnossa, niin voi kulkea vaikka jätesäkissä ja näyttää hyvältä. :)
No mä nyt puhuinkin että yleensä- ei se nyt kaikkia koske. Mutta vanhempien mielestä teinit keksii aina jotain kotkotuksia.

Rukoilijasirkka
Osa legginsseistä, vai onko ne tregginssejä sitten, on semmoisia, että niitä voi ihan hyvin pitää niinkin, että paita ei peitä peppua. Esim, farkkulegginssit, missä on takataskut tai semmoset, mistä ei näy läpi, missä on paljetteja.

Napapaidan kanssa taasen ei voi mun mielestä laittaa. :D Siis onhan legginssimuoti peittävämpi, kuin ne napapaidat, joita minun nuoruudessa pidettiin.

mä ymmärrän kaikkia ja en tuomitse kenenkään tyyliä. :) jos on kroppa tai edes itseluottamus kunnossa, niin voi kulkea vaikka jätesäkissä ja näyttää hyvältä. :)
No mä nyt puhuinkin että yleensä- ei se nyt kaikkia koske. Mutta vanhempien mielestä teinit keksii aina jotain kotkotuksia.
Ja teinit pyörittelee silmiään äitiensä pukimille :D

Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Ja teinit pyörittelee silmiään äitiensä pukimille :D
:D

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Osa legginsseistä, vai onko ne tregginssejä sitten, on semmoisia, että niitä voi ihan hyvin pitää niinkin, että paita ei peitä peppua. Esim, farkkulegginssit, missä on takataskut tai semmoset, mistä ei näy läpi, missä on paljetteja.

Napapaidan kanssa taasen ei voi mun mielestä laittaa. :D Siis onhan legginssimuoti peittävämpi, kuin ne napapaidat, joita minun nuoruudessa pidettiin.
Paljettileggarit :heart:

juuh
Alkuperäinen kirjoittaja nekku:
No minä en kyllä oman nuoruuteni "koulupukua" leviksiä todellakaan kaipaa takaisin. Todella naurettavan näköiset ja ei minkäänlaista yksilöllisyyttä. Vanhempien piti vaan maksaa se +400mk ja lapsi oli ok piireihin. Jos vanhemmat eivät maksaneet oli luuseri.
Ja se vasta tyhmän näköistä olikin, kun leviksien piti olla liian isot ja ne kursittiin vyöllä ryttyyn vyötärölle, pahimmassa tapauksessa farkut oli peppuvaossa...
Mun mielestä tää leggarimuoti on oikein kivan näköistä, joillain vaan näyttää unohtuneen housut kotiin, kun on ohkaiset leggarit lyhyen paidan kanssa, mutta muuten ok. ja on muuten ihanat päällä, leggarit ja tunika! Tykkään, vaikka 40v on lähempänä kuin 30v :)

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:

Niih!! :D Ei kai ne kovin pahat olleet, vaikka ei pylly peittynytkään? :) Ei mun mielestä, vaikka kyllä tais joku pahallakin silmällä kattoo. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:

Niih!! :D Ei kai ne kovin pahat olleet, vaikka ei pylly peittynytkään? :) Ei mun mielestä, vaikka kyllä tais joku pahallakin silmällä kattoo. :xmas:
Ne oli just hyvät....ja niin oli viereisen pöydän tapauksetkin :D

N
mä näin eilen juuri teinin jolla oli läpinäkyvät leggingsit ja paita oli paralla noussut ylös... ylväänä asteli pitkin katua ja minä nauroin ja niin nauroi moni muukin.

Minä olin vannonut etten ikinä legginsejä jalkaani vedä kunnes ostin ihonmyötäisen lyhyen mekon jonka huomasin kävellessä hilautuvan liian ylös. Tykkäsin mekosta joten hankin alle legginsit. Pysyy mekko paikallaan enkä paljastele liikaa. :D

Huom harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
"Leggings are not pants, so cover your ass". Hameen ja pitkän tunikan kanssa leggarit on kivat, mutta lyhyissä topeissa menee mun kipuraja.
Mutta joku oli ketjussa sitä mieltä, että pants on suomeksi kalsarit. :saint:
Niinhän ne ovatkin.
Pants on housut ainoastaan jenkeissä, "englanniksi" ne ovat alushousut.

Alkuperäinen kirjoittaja Huom harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
"Leggings are not pants, so cover your ass". Hameen ja pitkän tunikan kanssa leggarit on kivat, mutta lyhyissä topeissa menee mun kipuraja.
Mutta joku oli ketjussa sitä mieltä, että pants on suomeksi kalsarit. :saint:
Niinhän ne ovatkin.
Pants on housut ainoastaan jenkeissä, "englanniksi" ne ovat alushousut.
Okei :D

q
mä oon käyttäny legginsejä koko kesän, mutta erilaisten "minihameitten" kanssa, eli ei nekään paljoo enempää peitä,kun juuri pyllyn ja olen hieman muodokaskin vielä, mutta koskaan en oo silti kulkenut niin että alusvaatteet vilkkuis ja läskit pursuilis välistä :) ikää on 25, että ei ihan teini,mutta en nyt kovin aikuinenkaan :) Musta ne on niin mukavat,että mä en taas voi osata ajatellakkaan,että jotkut ei tykkäisi niistä, tuntuu tosiaan siltä kuin ei olisi housuja laisinkaan :D

Kyllä nykynuorison kuuluu pukeutua aina niin että se järkyttää nykyaikuisia. :D
Samalla lailla muistan omien vanhempieni kauhistelleen, miten käsittämätöntä on että nuorten pitää repiä tahallaan vaatteensa (rikkirevityt farkut oli silloin must). Jokaisen sukupolven on keksittävä omat keinonsa erottua aikuisista.

vieras
Mulla oli keltaiset kukkakuviolla varustetut trikoo trumpettihousut 90-luvulla! ELi leggarit, mutta leveillä lahkeilla ja olin niin tyylikkäät! Mulla oli myös neonvihreät farkut ja ne vasta hienot olivatkin yhdistettynä flanelipaitaan!!

Yhteistyössä