mie en vaan tajua, miksi nuo nykyteinit eivät voi käyttää housuja!!! tytöt siis..

• Viestiketjun aloittaja ihme ja kumma
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hop:
Ah, nuoruus ja pyöräilyhousut. Ja päällä tietysti xxxl-kokoinen paita, jonka tuli peittää pyöräilyhousut.

Nykyajan leggarimuoti sentään hiukan fiksumpaa...
just kävin gina tricotilla. Oli pyöräilyhousuja ja isoja paitoja pullollaan :D :D Ysäri on tullut takasin :heart:

Inka
Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:
Alkuperäinen kirjoittaja hop:
Ah, nuoruus ja pyöräilyhousut. Ja päällä tietysti xxxl-kokoinen paita, jonka tuli peittää pyöräilyhousut.

Nykyajan leggarimuoti sentään hiukan fiksumpaa...
just kävin gina tricotilla. Oli pyöräilyhousuja ja isoja paitoja pullollaan :D :D Ysäri on tullut takasin :heart:
No todellakin. Palstamammat on taas niin jäljessä niin jäljessä. Ysäri tuli takaisin jo pari vuotta sitten.

Ap:n kanssa samaa mieltä siitä, että ohuet legginsit varsinkin vaativat hameen seurakseen. Paksujen kanssa käy pitkä paita/toppi, sellainen melkeinmekko.

Mutta ainahan teinit on tehneet tyylimokia. Saahan sitä toki taivastella, mutta ei se siitä miksikään muutu.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla oli keltaiset kukkakuviolla varustetut trikoo trumpettihousut 90-luvulla! ELi leggarit, mutta leveillä lahkeilla ja olin niin tyylikkäät! Mulla oli myös neonvihreät farkut ja ne vasta hienot olivatkin yhdistettynä flanelipaitaan!!
Mulla oli semmoset froteetrikoota olevat, levenevälahkeiset, keltakukalliset. Oi että mä tykkäsin niistä, kun olin ne itte viel tehnyt. Oli tullut pieni mokakin ommellessa, joten pepussa oli vähän kummallisen näköinen paikka, mutta ei se haitannut. Ihmiset kyseli, onko se yöpuku! :LOL:

Yhteistyössä