kik
Mua taas ärsyttää kun kaikki teinit ovat toistensa kopioita ja pukeutuvat samalla tavalla. Kuitenkin muka hakevat yksilöllisyyttä. Eivät muuten hae...
Sitähän ne juuri ovat, "pantsit" eli kalsarit.Alkuperäinen kirjoittaja lahje:Leggins are not pants, so please cover your ass
Ainakin naispuoliset. Miehet vois alkaa käyttämään trikoita enemmänkin - niillä on yleensä tiukemmat peputkin! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja lahje:Leggins are not pants, so please cover your ass
No kun yks noista on semmoinen lähes sukulainen ja se on kyllä muuten tyylitajuinen. Siis oikeesti ihan fiksusti normaalisti pukeutuva.. Mut.Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira:"edes suht tyylitajuinen"Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Voi kuule.. Eräänkin viiskymppisen mamman olen nähny semmoset läpikuultavat legginsit päällä ja joku tunika siinä, joka ei peitä riittävästi.. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira:Löytäneet lopultakin muodin, jota villeinkään edes suht tyylitajuinen aikuinen ei kehtaa matkia (jos siis puhutaan leggingseistä hädin tuskin pepun peittävän paidan kanssa)... :/ :snotty: :ashamed: :xmas:
erittäin persoonallista: kaikilla toppi, kalsongit ( anteeksi:legginsit), balleriinatossukat ja vaalennettu tukkaAlkuperäinen kirjoittaja kik:Mua taas ärsyttää kun kaikki teinit ovat toistensa kopioita ja pukeutuvat samalla tavalla. Kuitenkin muka hakevat yksilöllisyyttä. Eivät muuten hae...
No äläs nyt. Vaihtoehtona on ne kamalat legioonalais/gladiaattorinilkkurit vai miksi niitä nyt kutsutaankaan. Aivan järkyttävät!Alkuperäinen kirjoittaja ap:erittäin persoonallista: kaikilla toppi, kalsongit ( anteeksi:legginsit), balleriinatossukat ja vaalennettu tukkaAlkuperäinen kirjoittaja kik:Mua taas ärsyttää kun kaikki teinit ovat toistensa kopioita ja pukeutuvat samalla tavalla. Kuitenkin muka hakevat yksilöllisyyttä. Eivät muuten hae...
Nooh, ehkä se lavapukeutuminen on hieman eri asia kuin katumuoti kuitenkin.Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-arjen sankari-:On ne nykyteinit kyllä kauheita
legginsejä on sukkahousumaisia ja ihan tavallisia trikoisia...Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Voi kuule.. Eräänkin viiskymppisen mamman olen nähny semmoset läpikuultavat legginsit päällä ja joku tunika siinä, joka ei peitä riittävästi.. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira:Löytäneet lopultakin muodin, jota villeinkään edes suht tyylitajuinen aikuinen ei kehtaa matkia (jos siis puhutaan leggingseistä hädin tuskin pepun peittävän paidan kanssa)... :/ :snotty: :ashamed: :xmas:
Ei, legginsit ei ole housut. Ja jos ei housuja laita, pitäs olla joko niin pitkä paita/mekko/hame sen kanssa, ettei se persaus sieltä vilkkuis ja koko kansa tietäis, mitkä alkkarit sä tänään valkkasit. :saint:
Gladiaattori-sandaalit ei ole läheskään yhtä järkyttävät kuin croksit. En ymmärrä miten joku kehtaa kulkea yleisillä paikoilla crokseillaAlkuperäinen kirjoittaja Huom harmaana:No äläs nyt. Vaihtoehtona on ne kamalat legioonalais/gladiaattorinilkkurit vai miksi niitä nyt kutsutaankaan. Aivan järkyttävät!Alkuperäinen kirjoittaja ap:erittäin persoonallista: kaikilla toppi, kalsongit ( anteeksi:legginsit), balleriinatossukat ja vaalennettu tukkaAlkuperäinen kirjoittaja kik:Mua taas ärsyttää kun kaikki teinit ovat toistensa kopioita ja pukeutuvat samalla tavalla. Kuitenkin muka hakevat yksilöllisyyttä. Eivät muuten hae...
Minusta nuo menevät suunnilleen samaan kamaluuskategoriaan ; )Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Gladiaattori-sandaalit ei ole läheskään yhtä järkyttävät kuin croksit. En ymmärrä miten joku kehtaa kulkea yleisillä paikoilla crokseillaAlkuperäinen kirjoittaja Huom harmaana:No äläs nyt. Vaihtoehtona on ne kamalat legioonalais/gladiaattorinilkkurit vai miksi niitä nyt kutsutaankaan. Aivan järkyttävät!Alkuperäinen kirjoittaja ap:erittäin persoonallista: kaikilla toppi, kalsongit ( anteeksi:legginsit), balleriinatossukat ja vaalennettu tukkaAlkuperäinen kirjoittaja kik:Mua taas ärsyttää kun kaikki teinit ovat toistensa kopioita ja pukeutuvat samalla tavalla. Kuitenkin muka hakevat yksilöllisyyttä. Eivät muuten hae...
Oma nuoriso (14 ja 16 v.) kulkee kanssa teidän kauhistelemalla yhdistelmällä; leggarit + paita ja joskus paita on aika lyhyttä malliakin. Eräitäkin kertoja olen kyllä maininnut että voisi vähän pidemmän paidan laittaa. Mutta kun vartalo on hoikka niin tuokin yhdistelmä menettelee - joten kuten. Eriasia on kun näkee ylipainoisia / vatsakkaita tyttöjä/nuoria naisia jotka vetävät samat releet päälle ... ei hyvää päivää. Mun mielestä se ei vaan ole nättiä kun vatsamakkarat pursuaa paidan ja leggareiden välistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Voi kuule.. Eräänkin viiskymppisen mamman olen nähny semmoset läpikuultavat legginsit päällä ja joku tunika siinä, joka ei peitä riittävästi.. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira:Löytäneet lopultakin muodin, jota villeinkään edes suht tyylitajuinen aikuinen ei kehtaa matkia (jos siis puhutaan leggingseistä hädin tuskin pepun peittävän paidan kanssa)... :/ :snotty: :ashamed: :xmas:
Ei, legginsit ei ole housut. Ja jos ei housuja laita, pitäs olla joko niin pitkä paita/mekko/hame sen kanssa, ettei se persaus sieltä vilkkuis ja koko kansa tietäis, mitkä alkkarit sä tänään valkkasit. :saint:
mä ymmärrän kaikkia ja en tuomitse kenenkään tyyliä. jos on kroppa tai edes itseluottamus kunnossa, niin voi kulkea vaikka jätesäkissä ja näyttää hyvältä.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Vierekkäiset sukupolvet ei yleensäkään ole ymmärtäneet toistensa tekemisiä.
peesiAlkuperäinen kirjoittaja makunsa kullakin.:musta ne on kivat mäkin pien ja oon jo 28v