Hakutulokset

1. LilyOfTheValley

Miten olis, Naturel kuvapino? :P

En. Pelkään hevosia. Kuinka niin? Näkeeks sellaisen muka naamasta? :D
  2. LilyOfTheValley

Tää on aika vanha kuva, nykyään on eriväriset hiukset. Ja kuvan laatu on kamerakännykän luokkaa. :D
  3. LilyOfTheValley

Olet todella kaunis! Jotenkin niin naisellinen. :)
  4. LilyOfTheValley

Mitä hemmettiä mä nyt teen?? Mitä itse tekisit?

Joskun kun itse tekee väärin jotain on ihan sama tekeekö muutkin. Joko huono omatunto sanoo, että menköön tuokin miten tahtoo tai sitten kun muut naiset kiinnostaa niin ei kiinnosta vaikka puoliso tekis vaikka ja mitä. :/ Olipas vaikeella suomella selitetty. :D
  5. LilyOfTheValley

Mitä hemmettiä mä nyt teen?? Mitä itse tekisit?

Todella kurjaa! :( Kyllä sun kannattaa nyt toimia eikä vaan ihmetellä. Saisitko yhteyden näihin naisiin? Kehtaisitko kysyä heistä keneltäkään mikä on homman nimi? Jo pelkästään se, että mies purkaa teidän asioita näille naisille on väärin jollet sinä ole lupaa antanut puhua! Mies voi...
  6. LilyOfTheValley

Onko teidön mielestänne parisuhde sitä että muillekkin tavallaan...

Pidän julkisista hellyydenosoituksista. En kuitenkaan pussailis kassajonossa tai vastaavaa. :D
  7. LilyOfTheValley

Teinkö väärin kun suutuin lapselle?

Miksi tekisi tahallaan kun itsekin halusi ko. ruokaa?
  8. LilyOfTheValley

Haluaako joku suklaata!

Mulla on jo levy täällä. :ashamed: :p
  9. LilyOfTheValley

Kannattaa varautua vaikka mihin kun tänne palstalle kirjoittaa. Kaikilla kai joskus menee yli. Voit onnitella itseäsi siitä, että tajusit ylireagoineesi. Kaikki eivät tajua.
  10. LilyOfTheValley

onko kiva tunika 4vlle?

Jos tuo on aikuismaista niin en tahdo pukeutua aikuismaisesti. :D On kai sitä muitakin vaihtoehtoja kuin hello kittyt, autot ja tuo. :)
  11. LilyOfTheValley

Taidat olla yhä vähän kärtty, paree mennä petiin ja huomenna sitten pidätte tortillapäivän ja SINÄ huolehdit, että on tarvittava kärryissä.
  12. LilyOfTheValley

Miksei sitä voisi olla jotain kutsumusta johonkin käytännölliseen?

Minäkin tykkäisin kirjoittaa ja kuvata, joskaan en likaisia röttelöitä. :D
  13. LilyOfTheValley

onko kiva tunika 4vlle?

En ostaisi omalleni jollei itse välttämättä juuri tuota toivo. Mielestäni ruma.
  14. LilyOfTheValley

Rv33 ja alkuraskauden oireet tekivät paluun!!?

Minulla palasi pahoinvointi lievänä.
  15. LilyOfTheValley

Et olisi saanut syyttää lasta. Hän varmaan pelasi varman päälle jättäessään tortillat hyllyyn, ajatteli sinun valitsevan sopivat, ettei itse ottaisi vääriä!
  16. LilyOfTheValley

Onko äidinmaidonkorvikkeet kalliita?

En, enkä haluakaan laskea. :ashamed: Meillä käytetään tällähetkellä Nutrilon-jauhetta 400g lähes 6e.
  17. LilyOfTheValley

Panettaa, vituttaa ja väsyttää. *turhis*

Voita väliin. :D
  18. LilyOfTheValley

Vi*******at sanat palstalla

mamma :D
  19. LilyOfTheValley

Ei tunnu olevan enää muuta mahdollisuutta kuin itsemurha :(

Et ole ainut tyhmyyksiä tehnyt. :)
  20. LilyOfTheValley

Ei tunnu olevan enää muuta mahdollisuutta kuin itsemurha :(

Siinä voi valita aihepiirin. Tässä aihepiirin "hyväksikäyttö (ja insesti)" keskusteluja: http://www.mielenterveys-taimi.fi/verkko/keskustelu/yleinen_hyvaksikaytto.php Tässä aihepiirin "itsemurha" keskusteluja: http://www.mielenterveys-taimi.fi/verkko/keskustelu/yleinen_itsemurha.php...

Yhteistyössä