Onko teidön mielestänne parisuhde sitä että muillekkin tavallaan...

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
näytetään että yhdessä ollaan...vai vaan että toinen osapuoli tietää että välittää...?
Minusta on ihana näyttää esim ystävä porukassa että välitämme toisistamme ja pitää vaikka kädestä aina joskus..
Tai kävelyllä ottaa kädestä..
Mies ei niinkään...hänelle ei ole väliä tai ei koskaan itse ota..tai tee aloitetta mihinkään...
Mitä te ajattelette. Minusta noinkin pieni, mutta suuri ele olisi ihana.

S
Ei mulla oo ollu vuosikausiin tarvetta edes ajatella asiaa tuolta kantilta. Joskus ollaan enemmän lähekkäin, joskus vähemmän. Kyllä mulle tärkeät ihmiset tietää, että mulla on hyvä olla tässä liitossa. Muilla nyt ei oo mitään väliä ja lopulta vain sillä on väliä, että minä ja mieheni tiedetään, missä mennään.

emv
Kyllä mä kanssa tykkään et mies muidenkin aikana näyttää et tykkää. Ja näyttääkin, että tykkää ja niin mäkin näytän ja tykkään ja tykkään näyttää että tykkään. :D Ymmärrän sua hyvin. Mut kyllä jotkut on tosiaan sitä mieltä et kaikki helliminen kuuluu jotenkin intiimiin, kahdenkeskiseen aikaan. Ikävää et ootte eri kannalla miehesi kanssa!

Mä taas en kauheasti välitä julkisista hellyyden osoituksista. En ainakaan pelkästään näyttämisen takia, ei mulla ole tarvetta "näyttää", että mulla on ihana mies ja hyvä parisuhde. Toki välillä on ihanaa vaikka kävellä käsi kädessä, mutta en tiedä, onko kovinkaan moni ystävistämme nähnyt edes, että pussattaisiin.

Fleur de la Cour
En ole koskaan ajatellut, että hellyyttä pitää muille näyttää. Osoitan hellyyttä jos minusta tuntuu siltä, että haluan hellyyttä osoittaa, minusta on ihan sama näkeekö sen joku vai ollaanko ihan neljän seinän sisällä kotosalla. Mieheni toimii minusta aika lailla samoin.

emv
Mutta sähän kysyit et onko muiden mielestä parisuhde sitä, että näytetään et ollaan yhdessä. Niin siihen vastaus on kyllä ei. Huomasin vastanneeni hiukka eri kysymykseen :D . Eipä kovin yllättävää tältä mammalta.

jos välittää ja rakastaa toisesta, ei minusta ole väliä missä sen tekee. Ei sitä tarvitse erityisesti halailla julkisilla paikoilla. Enemmän tulee mieleen, että kyse on ulkoisesta syystä jos on erityinen tarve nimenomaan pussailla siellä kävelyllä.

kgbj
Ööö... En kyllä tajua miks hellyydenosoituksia pitäis jaella vaan siks, et muutkin näkee. :eek: Me osoitetaan hellyyttä toisillemme ihan kahden kesken kotona, eikä meitä kyllä häiritse sitä julkisestikaan tehdä. Kaupungilla ei nyt kuitenkaan käyttäydytä ihan yhtä härskisti kuin kotona. ;D

argh
Alkuperäinen kirjoittaja kgbj:
Ööö... En kyllä tajua miks hellyydenosoituksia pitäis jaella vaan siks, et muutkin näkee. :eek: Me osoitetaan hellyyttä toisillemme ihan kahden kesken kotona, eikä meitä kyllä häiritse sitä julkisestikaan tehdä. Kaupungilla ei nyt kuitenkaan käyttäydytä ihan yhtä härskisti kuin kotona. ;D
peesi, en ole tajunnutkaan et jotkut haluaa toimia noin siksi et muutkin näkee!? tajusin juuri että ehkä eksäni oli just tollanen

no inhaa on
Mä en taas tykkää yhtään jos pariskunnan tarvii lääppiä toisiaan muiden läsnäollessa. Se on kiusallista ja tarpeetonta. Kyllä mä tiedän ainakin tuttujen kesken ketkä on pariskuntia :eek:

Häh,
no ei se ainakaan mikään show ole! Kukin tekee tyylillään - minä en ole mikään kova halimaan, mies ehkä enemmän. Pyrin sitten muistamaan niitä hellyydenosoituksia kun tiedän että toiselle ovat tärkeitä.

Sen "rakastamisen kodin ulkopuolella" voi näyttää niin monella tavalla, käsi kädessä kulkeminen on yksi tap. Toinen on vaikka se, että pitää sen omansa puolia kun koko maailma on vastassa.

Yhteistyössä