Miten olis, Naturel kuvapino? :P

minä taas
Alkuperäinen kirjoittaja jojo:
Mä säikytän teidät tällä. Tämän jälkeen nuo kaikki muut lymyilijät voivat aivan hyvin laittaa kuvansa näytille ;)

http://www.aijaa.com/v.php?i=6538316.jpg
Sä oot jotenkin ihan tutun näkönen. Tunnetaanko me jostain? :) Etkä sä säikyttänyt, kuten jo sanoin, nätti ilman meikkiäkin :)

minä taas
Alkuperäinen kirjoittaja Januliittus:
Mä oon aina ilman meikkiä ja sen kyllä huomaa :D :LOL:
Sulla on tuo katseenvangitsija sylissä, kukaan ei huomaa, että sulla ei oo meikkiä ;)
:heart: Ihana pieni. Etkä sä edes näytä väsyneeltä :eek: Mä olin, ja oon muuten edelleenkin, ihan zombie. Pieni ilmeisesti nukkuu hyvin? ;)

minä taas
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Olettepas te söpöjä ja nättejä.
Mä näytän tolta kun oolen herännyt. (silmät kattoo eri suuntiin)
Miten sulla on hiuksetkin noin hyvin heti kun heräät? :eek: Seksikkäästi sekaisin :D Aina yhtä kaunis :)

Alkuperäinen kirjoittaja minä taas:
Alkuperäinen kirjoittaja Januliittus:
Mä oon aina ilman meikkiä ja sen kyllä huomaa :D :LOL:
Sulla on tuo katseenvangitsija sylissä, kukaan ei huomaa, että sulla ei oo meikkiä ;)
:heart: Ihana pieni. Etkä sä edes näytä väsyneeltä :eek: Mä olin, ja oon muuten edelleenkin, ihan zombie. Pieni ilmeisesti nukkuu hyvin? ;)
No joo, nukkuu melkein aamusta iltaan ja illasta aamuun :LOL: Tai no nyt yöt menny hiukan kitinää kuunnellessa ku mun antibioottikuuri pistää pojan mahaan kauheasti ilmaa :(

Rukoilijasirkka
Miten sulla on hiuksetkin noin hyvin heti kun heräät? :eek: Seksikkäästi sekaisin :D Aina yhtä kaunis :)
Jos ne on edellisenä päivänä laitettu. Muuten ne on ihan littanat ja päälaelta vaan pystyssä niinku jollain liskolinnulla.

minä taas
Jos ne on edellisenä päivänä laitettu. Muuten ne on ihan littanat ja päälaelta vaan pystyssä niinku jollain liskolinnulla.
En usko :D

jojo
Mä säikytän teidät tällä. Tämän jälkeen nuo kaikki muut lymyilijät voivat aivan hyvin laittaa kuvansa näytille ;)

http://www.aijaa.com/v.php?i=6538316.jpg
Sä oot jotenkin ihan tutun näkönen. Tunnetaanko me jostain? :) Etkä sä säikyttänyt, kuten jo sanoin, nätti ilman meikkiäkin :)
Sehän on kiinni ihan siitä, kuka oot ja mistä ;)

Rukoilijasirkka
En usko :D
Usko vaan, mulla on tosi ohut ja pehmeä tukka.

jojo
Alkuperäinen kirjoittaja LilyOfTheValley:
Alkuperäinen kirjoittaja LilyOfTheValley:
Tää on aika vanha kuva, nykyään on eriväriset hiukset. Ja kuvan laatu on kamerakännykän luokkaa. :D
Oletko sä harrastanut ratsastusta?
En. Pelkään hevosia. Kuinka niin? Näkeeks sellaisen muka naamasta? :D
Ei sentään, kai? Mä tässä yritän päättää oletko sä vai etkö ole se ihminen, jonka kanssa oltiin joskus samoilla ratsastustunneilla. Mutta ilmeisesti sitten et ollutkaan

:)

epistä
teillä on hyväkuntoisen näköiset ihot kaikilla.
mulla on tosi kirjava iho, mustat silmänaluset, valkoiset ripset ja kulmat..joten meikki on todellakin tarpeen tähän naamaan... ja kuvaa en edes kehtaa laittaa

Yhteistyössä