Miten olis, Naturel kuvapino? :P

Alkuperäinen kirjoittaja jojo:
Mä säikytän teidät tällä. Tämän jälkeen nuo kaikki muut lymyilijät voivat aivan hyvin laittaa kuvansa näytille ;)

http://www.aijaa.com/v.php?i=6538316.jpg
miksi pitäisi säikähtää...
onko noi sun kulmakarvat luonnostaan tuollaiset kaarevat * ei, en ole koskaan kateellinen* tv. epätoivoinen jonka kulmat ovat nyppimättömänä kuin Leonid Breshnevillä

somebody
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
Great :) Jumettaa niin pahasti ettei tuu mitään järkevää sanottavaa, mut hyvä että oot elävien kirjoissa ja TÄÄLLÄ ON TYLSÄÄ ILMAN SINUU!!!
Kyllä mullaki on tylsää ilman tätä, mutta onpahan enemmän aikaa muuhun! :)

Alkuperäinen kirjoittaja fukke:
Mikä into se on naisilla laittaa kasvokuviaan nettiin, josa ne ovat maailman tappiin. Itse miehenä en viitisi itseäni noin paljastaa. Ymmärrän jopa paremmin heppi ja alapääkuvat, joista ihmisiä ei sentään tunnista.
Kuva on kätevä tapa kertoa itsestään / tyylistään?

Mä en laita kuvaani, koska en halua tehdä täällä palstailustani julkista.

jojo
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
onko noi sun kulmakarvat luonnostaan tuollaiset kaarevat * ei, en ole koskaan kateellinen* tv. epätoivoinen jonka kulmat ovat nyppimättömänä kuin Leonid Breshnevillä
Mä voisin sitten ottaa sultä ylimääräiset kulmikset itselleni... Kyllä mä kerran vuoteen saatan muutaman karvan nypätä, väriä on laitettava useammin. ei niiden nyt kauhean tummat tarvitse olla, mutta mulla on luontojaan väriä vain noin sentin mitalta noissa karvoissa, loppupäät ovat ihan värittömät.

Siis tähän tapaan: http://www.digitoday.fi/files/200_Turhapuro.jpg

Sone
Alkuperäinen kirjoittaja somebody:
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
Great :) Jumettaa niin pahasti ettei tuu mitään järkevää sanottavaa, mut hyvä että oot elävien kirjoissa ja TÄÄLLÄ ON TYLSÄÄ ILMAN SINUU!!!
Kyllä mullaki on tylsää ilman tätä, mutta onpahan enemmän aikaa muuhun! :)
Totta, mie oon kerenny olee liikaakin kun on loma ;)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Ensin katsoin Muurarin vaimon kuvaa ja mietin että missä olen hänet nähnyt vai olenko? Sitten tupsahti Pepin kuva ruutuun ja taas samat tuntemukset. Mitä ihmettä? :D

Kivan näköisiä he molemmat =)
Vietät liikaa aikaa palstalla ;)

Yhteistyössä