Hakutulokset

1. Hömpsähdys

jos voittaisit miljoonan?

Ostaisin kämpän ja pistäisin nukutuksessa hampaat kuntoon. Antaisin vanhemmilleni ja veljelleni osan.
  2. Hömpsähdys

Lapsen nukkumisesta

Ei nuku.
  3. Hömpsähdys

Lapsen nukkumisesta

Illat on muuten mukavia, leikitään, höpötellään, semmosta normia. Ja oon nyt tän päiväkodin alkamisen myötä aikaistanut noita iltoja ja rauhoitettu ihan eri tavalla. Mutta mikään ei tunnu toimivan. Ei kun nyt muistin, tyttö kyllä nukahtaa nopeesti jos saa nukkua mun vieressä. Ehkäpä tota...
  4. Hömpsähdys

Lapsen nukkumisesta

Mä en todellakaan enää tiedä mitä mun pitäis tehdä erilailla :/ Tyttö 6v 6kk on aikasemmin nukkunut ihan normaalisti klo 21 ->, Nykyään nukahtaa vasta klo 22.30-23 ja aamusin on herätys jo 7.30. Eli tyttö saa ihan liian vähän unta. Sanoo vaan itse että ei vaan saa unta millään. Ensin pistin...
  5. Hömpsähdys

Mies jäi kiinni

:saint:
  6. Hömpsähdys

Mikä ihmistyyppi näistä sinä olet?

Perusmimmi jossa ripaus ilopilleriä
  7. Hömpsähdys

jelly poly pop

Ihan hirveen makusta :x Tyttö tykkää ja muistaakin aina kaupassa kinua ostamaan sitä sontaa. En varmasti osta.
  8. Hömpsähdys

Montako kaloria päivässä syöt

Enpä tiedä. Mutta syön max. 2 kertaa päivässä ja lähinnä vaan kasviksia ja kalaa/lihaa.
  9. Hömpsähdys

Miks mulla on huono omatunto jos nukun päikkärit??

Mä ainakin nukun aina kun mahdollista. En mä jaksa touhuta ton neidin kanssa jos en saa nukuttua päikkäreitä joka päivä. Nukun öisin erittäis huonosti, tästä johtuen pakko saada ne päikkärit. Nuku ihmeessä kun siihen on mahdollisuus =)
  10. Hömpsähdys

äidit kuinka usein käytte viihteellä?

Baarissa ehkä kerran 2 kuukaudessa ja ehkä kerran kuussa oon kaverin luona.
  11. Hömpsähdys

Voi hitto, eskarilainen ei saa enää kävellä matkoja

Joo, liikun pyörätuolilla
  12. Hömpsähdys

Voi hitto, eskarilainen ei saa enää kävellä matkoja

Mun pitäis kysellä kuinka meijän eskarissa tuo asia menee. Jos tulee yhtä paljon lunta kun viime talvena niin mä en pääse ulkona yksin liikkumaan ja silloin ei ole vaihtoehtoja. Taikka tyttö on sitten kotona. Niin ja mulla on suora näköyhteys rapun ovelta eskariin, ja matkalla ei ole yhtään...
  13. Hömpsähdys

voiko syömishäiriöstä oikeesti koskaan parantua?

Itse olen sairastanut 13 vuotiaasta asti. Lapsen jälkeiset raskauskilot piti saada heti pois, ja siinä ajauduin taas vanhoihin tottumuksiin. Pysyinkin hoikkana (siis aivan liian laihana ) monta vuotta. Sairastuin reilu vuosi sitten ja sen myötä tuli aivan liikaa kiloja. En voi katsoa itseäni...
  14. Hömpsähdys

Hoitovirhe

Mietin tässä vaan että kun olen tehnyt valituksen (vai mikä hieno sana tohon sopis ) minulle tehdystä hoitovirheestä. Sieltä pitäisi tulla päätös jossain vaiheessa ja sen jälkeen voin ehkä hakea korvauksia. Niin, sattuuko kenelläkään olemaan tietoa kauankohan sitä päätöstä pitäisi odotella...
  15. Hömpsähdys

G: Mikä ottaa tänään päähän?

1. Kissanhiekka ei riittänyt kun toiseen astiaan. 2. Mä oon patalaiska vätys. 3. Mua vituttaa jo valmiiksi se että avustaja tulee huomenna liian aikasin. 4. Se kun viikonloppuun on vielä liian pitkä aika. Siis aivan Turhia ärsytyksen aiheita. Mut pari päivää olikin suht seesteistä että...
  16. Hömpsähdys

Mä inhoon ruoanlaittoa...

Mä en tykkää myöskään! Ois voinu ostaa vaikka kaupasta jonkun makrulaatikon, mut enhän mä sitä siellä kaupassa tajunnu :headwall:
  17. Hömpsähdys

Nopeeta ja Helppoa

Kaapista löytyy jauhelihaa, munia, wokki vihanneksia, pottuja, makaroonia... Nopeeta ja helppoa! Mua ei huvita kokkaus tänään YHTÄÄN.
  18. Hömpsähdys

Mua ärsyttää se kun facebookissa laitetaan pelkkä lapsen,koiran tmv kuva profiilikuvaksi!

Käykö pelkät tennarit? Mua ei moiset ärsytä :D
  19. Hömpsähdys

syntymäpäivänne:)? onko kaimoja?

22.8, tyttö 22.1. Niitä näyttikin olevan enemmän. Elämäni aikana oon törmännyt yhteen samana päivänä, ja jopa vuotena, syntyneeseen. Täältäkään ei tärpännyt :D
  20. Hömpsähdys

Lapsiperhe aina etusijalla asunnonhaussa?

Sanoisin että ainakaan helsingissä ei mee yksinhuoltajat ja lapsiperheet välttämättä kenenkään edelle. Kerran en saanut asuntoa koska mulla on lapsi, kerran meinattiin jäädä asunnottomaksi kun kaupungilta sanottiin vaan " olette kiireellisyys järjestyksessä ensimmäisenä", mutta silti ei ikinä...

Yhteistyössä