G: Mikä ottaa tänään päähän?

• Viestiketjun aloittaja Ottaa päähän
  • Ensimmäinen viesti
Ottaa päähän
1. Miehen löytänyt ja toiseen kaupunkiin muuttanut entinen paras ystäväni on uuden ystäväpiirin myötä näköjään kokonaan unohtanut minut. Ei kiinnostanut tavata kuin pikaisesti kun kävi täällä entisellä paikkakunnallaan, ei tullut kylään kun kutsuin, ei vastaa tekstareihin jne.
2. Facebookin pelit, minä lähettelen muille heidän pyytämiään lahjoja, kukaan ei lähetä minulle..
3. Väsyttää muttei pääse vielä nukkumaan.

1. Kissanhiekka ei riittänyt kun toiseen astiaan.
2. Mä oon patalaiska vätys.
3. Mua vituttaa jo valmiiksi se että avustaja tulee huomenna liian aikasin.
4. Se kun viikonloppuun on vielä liian pitkä aika.

Siis aivan Turhia ärsytyksen aiheita. Mut pari päivää olikin suht seesteistä että pakkohan se nyt välillä on ärsyttääkkin :D

Huominen sokerirasitus. Kohta alkaa syömättömyys ja juomattomuus mikä on varmaan vaikeaa, kun olen tottunut syömään ja juomaan myöhään, yölläkin. Lisäksi ahdistaa ne huomiset verikokeet kun pelkään verta ja neuloja. Mutta pakkohan sinne on mennä vaikka on koko päivän ahdistanut se.

-Se kun ihmiset kuuntelee paskaa jumputusmusiikkia. Kuulin sitä kaupassa ja ohi ajavasta autosta ja teinitytön korvanapeista bussissa. Huoh.. ei se edes ole musiikkia.

-Ällöttävät miehet kun töllää autosta kadulla kulkevia naisia.
Mun tekisi mieli näyttää keskaria jokaiselle.
Toivottavasti ajaisivat ulos tieltä sen takia kun pää jäisi kohteeseen eikä keskity liikenteeseen..

-Kuumuus. Syksy tänne niinkuin olisi jo!!

-Se että bussipysäkkini on saastaisen länsiväylän varrella, eikä kävelymatkalla pysäkiltä koululle ja toki kans takasin ole kuin pieni osa, missä saa olla rauhassa helvetin kuolaavien ukkojen katseilta.
Plus sekin siinä kävelymatkassa, kun ei ole mitään varjoa auringolta suurimmaksi osin.

Alkuperäinen kirjoittaja zara:
Olin jo kiikuttamassa Zarassa kassalle aivan täydellistä mekkoa, kun huomasin siinä reiän ja tietysti melkein ostamani mekko oli varaston ainoa S-kokoinen kappale. Äh!
Mimmonen reikä ja missä? Et olisi voinut pyytää siitä alennusta ja korjata reiän?

Ottaa päähän ja samalla surettaa, ettei suunnitelma läheisen ihmisen työpaikasta onnistunut. Etteivät firmat vastaa työnhakuihin. Se, että tämä ihminen luultavasti joutuu kotimaahansa tapettavaksi, koska ei onnistu saamaan Suomesta töitä. :'(

Lapsen korvatulehdus. Ei olekaan kuin toinen sairasloma 1,5 viikon sisään. Lisäksi sairaan lapsen hoitaminen on minulle todella rankkaa henkisesti. Olisin myös toivonut, että mieheni olisi jäänyt tämän sairasloman ajaksi hoitamaan lasta ja omaa flunssaansa. Miksi aina minä?

Yhteistyössä