G: Mikä ottaa tänään päähän?

• Viestiketjun aloittaja Ottaa päähän
  • Ensimmäinen viesti
vituttaa
Se, että mies lähti lapsen kanssa reissuun viikko sitte eikä suostu kertomaan milloin tulevat takaisin. Emme ole olleet lapsen kanssa koskaan muutamaa päivää pidempään erossa. Lapsi on vasta 3,5v eikä ole juurikaan isänsä kanssa aikaa viettänyt kaksin ilman minua. Suorastaan vituttaa sen käytös. Vihaisena lähti ja tiedän, että tämä on kosto minulle. Mutta en voi muuta sanoa kuin että julma on mies!

Vieras
Ottaa päähän: se, että Painonvartijat loppui Suomessa ja painonhallintani horjuu

Surettaa ja loukkaa kovasti: se, että minulle läheiset aikuiset lapsipuoleni eivät vieläkään muista / huomioi edes tekstarilla tai soitolla minun tai lasteni synttäreitä, eivätkä ole halunneet opettaa lapsiaan huomioimaan minua esim. äitienpäivinä, vaikka meillä on lämpimät ja hyvät välit ja heidän lapsensa ovat minulle rakkaita. Vastaavasti kuitenkin odottavat huomioimista ja isovanhemmuuteen kuuluvia asioita minulta. Enkä reppana tosiaan edes osaa arvella, mistä tämä voisi johtua, koska tosiaan tulemme hyvin toimeen ja ovat ilmaisseet pitävänsä minusta ja lapsistani.

Olen silti iloinen heistä ja heidän lapsistaan ja siitä, että saan olla osa tätä porukkaa :)!

Yhteistyössä