näin voi tehä siis sillon kun lapsi on vain eskariajan. jos tarvii hoitoa eskarin jälkeen, niin ei saa kulkea yksin.Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:meillä voidaan tehdä kirjallinen sopimus eskarilaisen kulkemisesta yksin esikouluun ja matkan on oltava turvallinen.
Eikö se ole oikeastaan loogista? jos pärjää itsekseen eli ei tarvitse hoitoa -> saa kävellä kotiin mutta jos on vielä peräänkatsottava, ei lähdetä liikenteeseenkään yksin?Alkuperäinen kirjoittaja useamman äiti:näin voi tehä siis sillon kun lapsi on vain eskariajan. jos tarvii hoitoa eskarin jälkeen, niin ei saa kulkea yksin.Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:meillä voidaan tehdä kirjallinen sopimus eskarilaisen kulkemisesta yksin esikouluun ja matkan on oltava turvallinen.
Koska on saanut? Ei ainkaan vuosina 1992-95 saanut kun mä olen ollut yläasteella.Alkuperäinen kirjoittaja nimim. nuori:siis ei voi olla totta ?! ettei eskarilainen saa yksin matkojaan kävellä.. huhhuh.. alakoulussakin tosin TÄYTYY käyttää kypärää pyöräillessään eikä yläasteella saa enää ruokavälkällä käymään lähikaupassa -.-
Kyllä me saatiin tämä 90 luvulla.Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:Koska on saanut? Ei ainkaan vuosina 1992-95 saanut kun mä olen ollut yläasteella.Alkuperäinen kirjoittaja nimim. nuori:siis ei voi olla totta ?! ettei eskarilainen saa yksin matkojaan kävellä.. huhhuh.. alakoulussakin tosin TÄYTYY käyttää kypärää pyöräillessään eikä yläasteella saa enää ruokavälkällä käymään lähikaupassa -.-
joissakin kouluissa se lupa tarkoitta että koulun jälkeen on lupa mennä. ei ruokavällkällä.Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:Koska on saanut? Ei ainkaan vuosina 1992-95 saanut kun mä olen ollut yläasteella.Alkuperäinen kirjoittaja nimim. nuori:siis ei voi olla totta ?! ettei eskarilainen saa yksin matkojaan kävellä.. huhhuh.. alakoulussakin tosin TÄYTYY käyttää kypärää pyöräillessään eikä yläasteella saa enää ruokavälkällä käymään lähikaupassa -.-
Olen siis asunut väärässä paikassa. Kyllähän mekin lähdettiin, mutta luvallista se ei ollut. Jos olisi sattunut jotain niin koulun vakuutukset ym ei olisi korvanneet.Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Kyllä me saatiin tämä 90 luvulla.Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:Koska on saanut? Ei ainkaan vuosina 1992-95 saanut kun mä olen ollut yläasteella.Alkuperäinen kirjoittaja nimim. nuori:siis ei voi olla totta ?! ettei eskarilainen saa yksin matkojaan kävellä.. huhhuh.. alakoulussakin tosin TÄYTYY käyttää kypärää pyöräillessään eikä yläasteella saa enää ruokavälkällä käymään lähikaupassa -.-
no meillä ei kyllä saanut eskaristakan poika kävellä yksin. vaikka matkaa oli vajat 500metriä ja melkein näin portille. koko matka vielä pyörätietä. Silti piti hakea. mutta tää olikin melkeen 10v sittenAlkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Jos on vain pelkässä esiopetuksessa niin saa kävellä yksin kotiin. Mutta jos on päivähoidossa sen lisäksi, niin ei saa. Samat lapset viipottavat illat kumminkin niitä samoja katuja.
Noita lupapapereista ei ole sitten oikeudessa mitään iloa. Pk:n henkiläkunta on silti vastuussa, oli kerran sanonut joku juristi.
No siihen se loppuskin ysin lopulla kun eräs veti mopolla autoa päinAlkuperäinen kirjoittaja Oisku:Olen siis asunut väärässä paikassa. Kyllähän mekin lähdettiin, mutta luvallista se ei ollut. Jos olisi sattunut jotain niin koulun vakuutukset ym ei olisi korvanneet.Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Kyllä me saatiin tämä 90 luvulla.Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:Koska on saanut? Ei ainkaan vuosina 1992-95 saanut kun mä olen ollut yläasteella.Alkuperäinen kirjoittaja nimim. nuori:siis ei voi olla totta ?! ettei eskarilainen saa yksin matkojaan kävellä.. huhhuh.. alakoulussakin tosin TÄYTYY käyttää kypärää pyöräillessään eikä yläasteella saa enää ruokavälkällä käymään lähikaupassa -.-