Vapaaehtoisesti kyllä =) eikä olla vielä myyty, kunhan mietiskelen elämää eteenpäin.Alkuperäinen kirjoittaja --:Miksi pitäisi olla? Vapaaehtoisesti kai asuntonne olette myyneet ettekä joutuneet "muuten vaan" kodittomiksi?
Eikö se melko pakottava tarve ole jos asunto on menossa alta?Alkuperäinen kirjoittaja dg:No ei tosiaan olen mitenkään etusijalla jos ei ole PAKOTTAVA tarve saada asuntoa. Ja riippuu ihan siitäkin, minkälaista asuntoa haette. Jos teillä on tiukat kriteerit niin kestää luultavasti kauan että sopiva asunto vapautuu.
Aivan, tää on ihan ymmärrettävää.Alkuperäinen kirjoittaja Asunnonhaussa:Yksinhuoltajat tulee vielä ennen lapsiperheitä...
Ei ole, jos on rahaa hommata uusikin muttei viitsi kun haluaa vielä katsella.Alkuperäinen kirjoittaja Kismett:Eikö se melko pakottava tarve ole jos asunto on menossa alta?Alkuperäinen kirjoittaja dg:No ei tosiaan olen mitenkään etusijalla jos ei ole PAKOTTAVA tarve saada asuntoa. Ja riippuu ihan siitäkin, minkälaista asuntoa haette. Jos teillä on tiukat kriteerit niin kestää luultavasti kauan että sopiva asunto vapautuu.
On pakottava tarve, mutta tässä tapauksessa ap on itse työntämässä asuntoa alta, joten se on eri asiaAlkuperäinen kirjoittaja Kismett:Eikö se melko pakottava tarve ole jos asunto on menossa alta?
Mitäs muita näitä oli, YH-asunnot.Alkuperäinen kirjoittaja vee:satolta oon aina saanu viikossa
On myöskin mietittävä, miksi asunto menee alta. Vapaaehtoinen myyminen, josta saattaa jäädä myyntivoittoa ei ole sama kuin vuokra-asunnosta saatu häätö vaikkapa omistajan myydessä asunnon. Teillähän on nyt omistusasunto, joten sen myyntiinkin pitää olla perustelut. Lisäksi osassa vuokra-asuntoja on tulo ja varallisuusrajat.Alkuperäinen kirjoittaja Kismett:Eikö se melko pakottava tarve ole jos asunto on menossa alta?Alkuperäinen kirjoittaja dg:No ei tosiaan olen mitenkään etusijalla jos ei ole PAKOTTAVA tarve saada asuntoa. Ja riippuu ihan siitäkin, minkälaista asuntoa haette. Jos teillä on tiukat kriteerit niin kestää luultavasti kauan että sopiva asunto vapautuu.
Juu sieltä saa nopeasti jos ei laita tiukkoja ehtoja siitä, millainen ja mistä kämppä saa olla. Ja voi silloinkin saada nopeasti jos sattuu käymään niin tsägä et just vapautuu sellainen asunto mitä on etsimässä. Satolta vielä saa melkeinpä kuka tahansa, ainut este on jos on vuokravelkaa sinne ennestään.Alkuperäinen kirjoittaja vee:satolta oon aina saanu viikossa
Huokaus. Ostaja yleensä haluaa asunnon itselleen esim. kuukauden päästä kaupantekohetkestä. Siihen mennessä siitä on vanhan omistajan poistuttava.Alkuperäinen kirjoittaja dg:Justhan sanoit että ite ootte vapaaehtoisesti myymässä omanne, joten ei teillä sitten ole 'asunto menossa alta' eikä pakottava tarve saada uutta kämppää. Vai oliko se nyt sit kuitenkaan ihan vapaaehtoisesti myyntiin menossa...?
Huokaus. Teiltä ei kuitenkaan ole "menossa kämppä alta" vaan ihan itse olette sen myymässä pois alta. Se, että ette saa ostajan kanssa aikaiseksi teille sopivaa vapautumisajankohta, ei ole missään kaupungin tai vuokrayhtiössä mitenkään "pakottava syy" päästä teidä jonon ohi.Alkuperäinen kirjoittaja Kismett:Huokaus. Ostaja yleensä haluaa asunnon itselleen esim. kuukauden päästä kaupantekohetkestä. Siihen mennessä siitä on vanhan omistajan poistuttava.Alkuperäinen kirjoittaja dg:Justhan sanoit että ite ootte vapaaehtoisesti myymässä omanne, joten ei teillä sitten ole 'asunto menossa alta' eikä pakottava tarve saada uutta kämppää. Vai oliko se nyt sit kuitenkaan ihan vapaaehtoisesti myyntiin menossa...?
Toki joskus voi saada sovittua vapautumisen vasta kuukausien päähän, mutta me kovin haluttaisiin tästä asunnosta eroon jotta voidaan katsella sitä uutta.
Huokaus. Teiltä ei kuitenkaan ole "menossa kämppä alta" vaan ihan itse olette sen myymässä pois alta. Se, että ette saa ostajan kanssa aikaiseksi teille sopivaa vapautumisajankohta, ei ole missään kaupungin tai vuokrayhtiössä mitenkään "pakottava syy" päästä teidä jonon ohi.Alkuperäinen kirjoittaja Kismett:Huokaus. Ostaja yleensä haluaa asunnon itselleen esim. kuukauden päästä kaupantekohetkestä. Siihen mennessä siitä on vanhan omistajan poistuttava.Alkuperäinen kirjoittaja dg:Justhan sanoit että ite ootte vapaaehtoisesti myymässä omanne, joten ei teillä sitten ole 'asunto menossa alta' eikä pakottava tarve saada uutta kämppää. Vai oliko se nyt sit kuitenkaan ihan vapaaehtoisesti myyntiin menossa...?
Toki joskus voi saada sovittua vapautumisen vasta kuukausien päähän, mutta me kovin haluttaisiin tästä asunnosta eroon jotta voidaan katsella sitä uutta.