Hakutulokset

1. Hömpsähdys

Vanhemmat: Minkä ikäiselle nuorelle antaisitte luvan ottaa lävistyksen?

Korvikset sitten kun haluaa, ei kuulemma halua ikinä. Muita läväreitä.. hmm, mä taisin olla 15v.. Varmaan sitten jotain 15v. -> Tietysti pitää olla harkinnan mukaan.
  2. Hömpsähdys

Nyt on kuulkaas Grace huonoss hapess..muoks.lääkärissä käyty ja..

Mulla sama sen suhteen etten ole saanut nukuttua, meillä ei ole (vielä) sairasteltu. Jaksamista :hug:
  3. Hömpsähdys

Luetelkaa tänne elämänviisauksia:)

Sitä ei koskaan tiedä milloin se viimenen päivä koittaa, elä siis jokainen päivä niin kuin se olisi viimeinen. Kasva isoksi, älä aikuiseksi.
  4. Hömpsähdys

G: Päivän asu?

Mustat pillit ja äidiltä eilen saatu tuliainen, eli hellemekko.
  5. Hömpsähdys

Voiko 6 vuotiasta jättää kotiin

En ainakaan jättäis omaa 6v 6kk tyttöä yksin. Just siksi aikaa voin jättää kun käyn avaamassa alaoven jollekkin kaverille. Ton ikäsethän voi keksiä mitä vaan. Nimim. ite 6 vuotiaana saanu päähäni leikata vesimelonia ja leikkasin käteeni mojovan haavan, jota yritin tyrehdyttää tyynyllä.
  6. Hömpsähdys

Milloin viimeksi murehdit että...

4.12.2009, tai ois ollut jos oisin ollut tajuissani. Tais olla tammikuuta kun vasta oikeesti tajusin.
  7. Hömpsähdys

Kuinka yleinen Oxynorm on synnytyksessä?

Aika hullun kuulosta kyllä. Mä ite joudun syömään kyseistä lääkettä KOVIIN kipuihin ja siitä menee kyllä sellaseen pöllyyn että oksat pois. Mihin sitä siinä synnytyksessä oikein käytetään?
  8. Hömpsähdys

Tarvis kunnon panon.

Mä voisin ottaa kans kunnon panon, mutta voisko sen miehen jättää siitä pois :whistle: Runkkamiseksi kai ne sitä kutsuu :D
  9. Hömpsähdys

Mistähän nyt tuulee...

Jos on mahdollista sikiää neitseellisesti, niin voisin jopa oireiden puolesta veikata tota :D
  10. Hömpsähdys

Mistähän nyt tuulee...

Mitään ei jaksa, haluis nukkua vaan koko ajan.. Tänäänkin ois pitäny siivota, no sain siivottua kissojen kusilaarit ja laitettua tiskit likoomaan. Ei tossa mitään hurraamista kyllä ole. Tuntuu että on aivan loppu. Asiaa ei auta se tieto että seuraavan kerran saa hengähdys tauon joskus...
  11. Hömpsähdys

miulla on tylsää, joten ILTAPALA GALLUPPIA kehiin

Jotain mahollisimman helppoa ja nopeeta tolle neidille. Mä tuskin syön mitään.
  12. Hömpsähdys

Onko muita keille "kotiäitiys" ei vaan sovi...?

:wave: Yksin tuon muksun kanssa kun elelee niin sitä tarvii välillä muutakin keskustelua, kun mitä sen muksun kanssa juttelee. Oltiin nyt kesällä 2kk kahestaan kotona, hyvin harvoin nähtiin ketään tuttuja. Kyllä sitä odotti että päiväkoti alkaa taas :D
  13. Hömpsähdys

tämä maalainen kävi stadissa ja meni kyllä yli ymmärryksen meno siellä :/!!!!

Itse olen aina asunut helsingingissä ja mun mielestä täällä on hyvinkin ystävällistä porukkaa. Keskusta on tosiaan hektinen paikka, mutta olempa minäkin siellä lompsinut hyvinkin hitaasti (haaveilevaa sorttia kun olen). Mutta kuten monet on sanonut niin helsinki on muutakin kuin keskusta. Mulla...
  14. Hömpsähdys

Eikö ihmisillä ole tilillä rahaa "pahanpäivän" varalle?

Sillon kun olin töissä niin sain säästettyä muutaman satasen kuussa. Sitten sairastuin ja säästöt hävisi siinä. Nykyään työkyvyttömyys eläkkeellä ja siitä on kyllä vähän vaikea säästellä. Kaikki menee mitä tulee.
  15. Hömpsähdys

Onko teillä kassalla kysytty papereita jos

Multa on kysytty vaikka kuinka monta kertaa, ja monesti tyttö on roikkunut lahkeessa ja kysellyt että "äiti mikä tää on" "äiti, äiti, äiiiiitiiiii" :D En mä ymmärrä että kuinka nuorelta mä muka näytän, ja kun tuo tyttökin on jo yli 6v :whistle:
  16. Hömpsähdys

Tähdenlentoja ja toiveita.

Muistan kun joskus aikoinaan oli samanlainen ilmiö. Kiivettiin tytön isän kanssa "vuoren" huipulle radion kanssa, siinä maattiin selällään vierekkäin ja ihasteltiin. Sillon oli vielä se radio ohjelma jonne kaikki soitti ja valitti, sitä siinä samalla kuunneltiin :D Vois ottaa uusiks, mutta...
  17. Hömpsähdys

ToRstai hUOmenet toivOtaN !!! :)

Huomenta! Vien tytön päiväkotiin ja ite lähen fysioterapiaan. Sen jälkeen kahville ystävän kanssa, ja toivottavasti kerkeen nukkua päiväunet ennen tytön hakemista. 4 tunnin yöunilla kun ei pitkälle pötkitä |O
  18. Hömpsähdys

Siis minen tajua miten tuo 5-vuotias ei vieläkään nuku! :o Ihan ihme eläjä.

Mun tyttö on samanlainen yöeläjä kun minäkin. Erotuksena se että minä nukun päiväunet ja tyttö ei :D Esimerkiksi tänään herätty ennen klo 7 ja tossa tuo kukkuu vielä, tuskin taas nukahtaa ennen kymmentä.
  19. Hömpsähdys

Pätemisketju...

Mä osaan syödä :whistle: Ja joidenkin mielestä maalata..
  20. Hömpsähdys

Miten voi ihminen olla näin hajamielinen.

Sama homma ja nukkumiset vaikuttaa tosi paljon. Mulla myös muuta syytä miks nykyään niin huono muisti ja lekurit vaan sanoo että "ei voi mitään tehdä seuraavaan puoleen vuoteen".. Mä täällä jo pelkään tän kämpän + molempien henkien puolesta kun unohtelen hellalle millon mitäkin.

Yhteistyössä